Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dat is niet goed!! LieZ_Horses schreef:Ik heb eigelijk nog nooit iets van HH gehad.

mAnDyXX schreef:Ik wil heel erg graag van die mooie dressuur laarzen die leren. Maar die koop ik volgend jaar wel dan weet ik zeker dat mijn voetjes niet meer groeien haha..

HH, echt super spullen! Nog nooit problemen mee gehad, en ik vind dat de prijs/kwaliteitsverhouding goed op elkaar is afgestemd. Vind spullen van HH net zo goed als spullen van BR/PK/Eurostar. Maar met die chaps; ja, ik zou in de winkel gaan kijken & passen! 
d0nnaa_dan schreef:Denk dat mijn ouders wel iets willen betalen omdat ze de manege niet meer hoeven te betalen dan!Goedemorgen!
IHH, echt super spullen! Nog nooit problemen mee gehad, en ik vind dat de prijs/kwaliteitsverhouding goed op elkaar is afgestemd. Vind spullen van HH net zo goed als spullen van BR/PK/Eurostar. Maar met die chaps; ja, ik zou in de winkel gaan kijken & passen!
@ Suus; succes met zoeken van een bijrijpaard! Heb je er een bijdrage voor over?
Georgette schreef:De meeste artikelen van Harry's Horse zijn niet van hele goede kwaliteit.
Wat je nu zegt komt niet goed over met je onderschrift

SuusKiiss schreef:@Lisa: Als ze gaan kreukelen dan komen er een soort van barsten in. Ik zou ze eerst ook krijgen
SuusKiiss schreef:@Lisa: Als ze gaan kreukelen dan komen er een soort van barsten in. Ik zou ze eerst ook krijgen
Jammer!