Fijn ook zo'n uberbrave pony, zo mogen er meer zijn inderdaad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn ook zo'n uberbrave pony, zo mogen er meer zijn inderdaad
kooslover schreef:zijn ook fijne maatjes, die pony's. Waarom mocht je haar eigenlijk rijden?
. En toen vond ze kennelijk dat ik wel mocht rijden
. De vorige keer kon ze ook al niet
, misschien vond ze het zielig als Margriet dan weer 18 euro moest betalen...
. Ik zat gewoon echt stil op dr! Daar durf ik wel zonder zadel op! Ook de draf zat erg lekker! Gewoon een hele stille rug! Ze wilde nog wel is tölt gaan doen in plaats van draf, maar dat mocht natuurlijk niet
. 

. misschien maar hard sparen en dan kan ik me eigen kopen voor augustus (dit is mijn leuke droom
).
), zat ik ook een beetje naar pony's te kijken... En deze vond ik toch wel erg leuk (die eerste bonte fjordxnrps
): http://link.marktplaats.nl/177808955. Ik had m al een keer gezien toen die ter dekking aangeboden werd maar nu issie ruin en wordt ie verkocht
.

Het is gewoon een leuke hond net als Kaya.
Wat een super omgeving ook.
Was wel heeeeeeeeeel erg leuk, kan niet wachten tot jullie hier zijn, het was echt veel te gezellig met jullie allemaal. 
Wel leuke foto's 
De eigenaar had met de organisatie gebeld (omdat het eigenlijk al na de uiterlijke aanmeldingsdatum was) en geregeld dat we alsnog konden inschrijven. Nu mag het achteraf niet (heel oneerlijk!)... Ik baal wel een beetje, maar aan de andere kant misschien wel beter ook..
.