LIQUITA schreef:Gelukkig maar, staat ze nu weer op het land?
Ik geloof dat Tilly haar 's avonds op stal wilde laten en overdag op het land.
En dan even aankijken en daarna (denk ik) weer gewoon op het land.
Maar eigenlijk weet ik het niet precies.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Gelukkig maar, staat ze nu weer op het land?
xan schreef:Met NoNo kon ik vandaag helaas niets doen.
Moest de hele dag werken, toen naar mijn broer en daar gegeten samen met Mart. Want André is op fietsvakantie en Joline op kamp. (Joline was op kamp, want die heb ik net weer opgehaald, durfde helaas niet te blijven slapen).
Dus NoNo heeft vanmorgen in de stapmolen gestaan en vanmiddag 3 uurtjes buiten in het land. Nu maar zien of ik morgen wat meer tijd heb.

winnitou schreef:Wordt tijd dat je weer bij Veldt komt, want een thermoskan vol met koffie kan ik echt niet alleen op
kan niet wachten tot het 1 augustus is

xan schreef:Moet deze week weer even heen om alles te regelen.
En dan heb ik waarschijnlijk toch een drollenwipper nodig Winnitou !!!!
Tjemig, en een kruiwagen (misschien) en zeker een goede mestvork. Ach weet ik eindelijk iets te vragen voor mijn verjaardag

LIQUITA schreef:Hahaha, ja ja...dat wordt weer zelf uitmesten
) 

xan schreef:Gelukkig maar, maar nog heel even geduld.LIQUITA schreef:Hahaha, ja ja...dat wordt weer zelf uitmesten
En weet je, ik heb er nog zin in ook !!
Nu heb ik het idee dat ik alleen maar kom om te rijden. Ik mis al die dingen eromheen.
Heb ook al zin om te wandelen onder aan de dijk (tjeetje wat klinkt dat truttig allemaal)
xan schreef:Ben bang van wel.Is winnitou al weer gevlogen ?????
Zo snel is ze toch niet naar de camping ??????????
xan schreef:Moet deze week weer even heen om alles te regelen.
Tjemig, en een kruiwagen (misschien) en zeker een goede mestvork. Ach weet ik eindelijk iets te vragen voor mijn verjaardag
winnitou schreef:xan schreef:Moet deze week weer even heen om alles te regelen.
Dan wordt het ook tijd dat je zelf meegaat naar Divosa

winnitou schreef:of je zoekt uit de catalogus uit en dan neem ik het voor je mee. Er kan aardig wat in mijn auto en ik vind het altijd wel leuk om even heen te gaan.
xan schreef:winnitou schreef:of je zoekt uit de catalogus uit en dan neem ik het voor je mee. Er kan aardig wat in mijn auto en ik vind het altijd wel leuk om even heen te gaan.
Ha, je bent er weer.
Ik heb digitaal zo'n nwe catalogus aangevraagd, maar nog niet binnengekregen.
Nog ff wachten dus. Maar zou het zoveel duurder zijn dan bij de Tijdgeest of 't Twiske ??

winnitou schreef:Ga zo wel mijn bed in, vind het erg vermoeiend om hier te zijn en kom op de camping meer tot rust.
xan schreef:winnitou schreef:Ga zo wel mijn bed in, vind het erg vermoeiend om hier te zijn en kom op de camping meer tot rust.
Zijn wij zo vermoeiend dan ????![]()
Maar ik ga ook mijn bed in. Morgen weer een drukke dag in me uppie.
Slaap ze allemaal en tot ziens
. Groetjes allemaal en welterusten
.
haha 

xan schreef:Ik ga ff bij de KNHS uitzoeken hoe ik mijn startkaart moet veranderen en hoe ik moet veranderen van vereniging.
En ik wil het paspoort van NoNo op mijn naam hebben staan. Weet iemand hoe je dat moet doen ????