Jow schreef:klopt, was k ook bij, denk dat jeroen en frans ong t zelfde rekenen?
De 2 hoefsmeden hebben met elkaar prijsafspraken gemaakt, dus dat ontloopt elkaar niets, als het goed is....
Gisteren naar Paard en Koets geweest, mede mogelijk gemaakt door Maris voor de kaartjes, was leuk, hoop inkopen kunnen doen voor het nieuwe span, nieuwe koets en tuig opgehaald, dus weer een godsvermogen kwijt...
Zaterdag voor het eerst met Gerrit weer wat stukjes gedraafd, minuut of 2 per keer, rechtuit, ging de 1e keer maar matig, beetje stijf en onhandig, maar daarna ging het beter en was dat overwonnen.
Hij loopt nu wel sinds augustus zonder ijzers, of ik dat nu zo fijn vind, weet ik nog niet, op asfalt loopt hij super, maar op steentjes is hij zo krabbelig en voorzichtig, ik dacht altijd dat paarden liever zonder ijzers liepen, maar merk er nog weinig van.....
Bij jullie iemand die dat herkent, zo voorzichtig op stenen lopen, terwijl met ijzers er geen verschil is in asfalt of steen???
Dacht zuunig te zijn, zonder ijzers, maar als hij zo blijft, gaan ze er weer onder.......