, morge trouwens gaat naar school, sávonds op stal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, morge trouwens gaat naar school, sávonds op stal

weekend!
had stiekem opgesproken op het schoolplein
nee ga om kwart voor 8 altijd weg mensen ophalen en dan rustig naar school
Dus ik zie iedereen wel op het schoolplein
Valt hier nu weinig te beleven hoor
maarja ik blijf maar doorlullen saai of niet saai
gaat ook naare stal gaat niet goed met Gen,.. 
maargoed_Sammy_ schreef:Heb eigenlijk nog niks verteld over gisteravond, ik had me dit keer helemaal ingespeeld dat ik snel ging uitmesten en voor het eerst deze week weer even op Gen zonder zadel lekker alleen stappen naar buiten(rondje weipoort zo'n 1,5 uur) liggevende dingen snel om ze benen dekje op en gaan..
was ik buiten voelde zijn rug al heel raar aan rechts gebruikte hij meer hij stond met ze kont ook hoger dus hij ontliep iats, maargoed stappen is goed ik verder totdat hij ineens wou omdraaien wat niet mocht(tik, aansporen) verder lopen maakte hij het me echt 3 keer duidelijk op de achterbenen in de bok in ze achteruit bijna de sloot in ik nog wat verder tot ik eigenlijk bedacht dat hij gewoon ergens iets had dus ik omgedraaid terug naar stal onderweg afgestapt even naast gelopen ze achterbenen waren niet 100% gaf hem een snoepje die spuugde hij eer uit helemaal vol met bloed, kijk in ze bekkie zijn er 2 a 3 voortanden afgebrokenik terug naar stal hebben een paar hem nagekeken hij liep erg stijf er heeft even iemand anders opgezeten voor ze rug, hij had trouwens ook een vochtbultje weer bij zijn kaak dat wordt volgende week nagekeken maar is niet ontstoken gewoon wat vocht..
Heb ik weer heb er voor gekozen om hem niet meer op het land te zetten de laatste 3 dagen wou hij er alleen maar uit zo kent niemand hem.. we gaan even contact opnemen maar ik ga denk ik een paar fotootjes laten nemen van ze achterbenen want wil niet nog een Sunny pony
Hij hoeft nu de komende tijd niks te doen we wachten even af en gaan dan naar Bodegraven..
wat een verhaal maargoed moest er even uit, gaat nu/zo naar Gen
Het kan echt geen kwaad om hem ff binnen te laten staan
Het belangrijkste is dat het weer goed komt met hem
, hoorde het op stal van je Sam! Arme pony
. Hoop dat het snel beter gaat! 

maargoed ik ben er morgen met nieuwe stalgenoot Bianco
om 12 uur ong.. ojaa als iemand een dagje op stal is mag/wil je dan Gen in een bakje zetten hij kan helemaal alleen maar ook met vriendje, zal echt heel blij zijn want hij is nog zo jong en moet nog wat meer vrijheid..
_Sammy_ schreef:Leuke foto's! die 2se ziet er heeeeeeel goed uit j zo ken ik haar nietmaargoed ik ben er morgen met nieuwe stalgenoot Bianco
om 12 uur ong.. ojaa als iemand een dagje op stal is mag/wil je dan Gen in een bakje zetten hij kan helemaal alleen maar ook met vriendje, zal echt heel blij zijn want hij is nog zo jong en moet nog wat meer vrijheid..
Ik ben zo blij met haar
Ze liep echt goed gister dus was echt super blij met haar
super Veer! iedereen mag hem altijd de box uitpakken! dank je, zal Gene er ook wel bij gaan zetten nu ze alle 2 op box staan..