Sanniiy16 schreef:maar ik ga slapen truste dag`dag
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sanniiy16 schreef:maar ik ga slapen truste dag`dag
chareno schreef:hallo he xan ik heb nu al 4 x hetzelfde bericht gekregen van jou ik weet niet hoe dat kan maar lijkt mestug dat je dat zelf doet

chareno schreef:hallo he xan ik heb nu al 4 x hetzelfde bericht gekregen van jou ik weet niet hoe dat kan maar lijkt mestug dat je dat zelf doet

ATE schreef:chareno schreef:hallo he xan ik heb nu al 4 x hetzelfde bericht gekregen van jou ik weet niet hoe dat kan maar lijkt mestug dat je dat zelf doet
m lekker kun jij vier keer eten hahahhahaha

xan schreef:Hoe is het met de paardjes in het natte land ????
Het ging vanavond zo tekeer, dat hier de stoppen doorsloegen !
En ik zit hemelsbreed zo'n 2 km bij Veldt vandaan !!!
Arme paarden.

chareno schreef:had je mijn post wel gekregen over waar het is?
chareno schreef:mars was op de manege hij zei dat tyson echt 1 blubberig paard was hij heeft prom en tyson lekker op stal gezet
dus een blubberbad gekregen
francis dan he

ATE schreef:chareno schreef:mars was op de manege hij zei dat tyson echt 1 blubberig paard was hij heeft prom en tyson lekker op stal gezet
francis ging ojee halen die was onderuit gegaandus een blubberbad gekregen
francis dan he
ATE schreef:chareno schreef:mars was op de manege hij zei dat tyson echt 1 blubberig paard was hij heeft prom en tyson lekker op stal gezet
francis dan he
chareno schreef:ATE schreef:
francis dan he
heeft ze zich niet bezeerd?

chareno schreef:nou ik ga m'n bed in ben beetje moe spreek jullie laterssssssssss
chareno schreef:nou ik ga m'n bed in ben beetje moe spreek jullie laterssssssssss
lekker 

benookduiker schreef:Help we verzuipen
smuidra schreef:winnitou schreef:HE HE, ben weer bij gelezen, heb tot 11/30 uur in de tuin staan werken en op nog even de laatste kersen uit de boom gehaald (zat een net om een paar takken) 't was te donker om de donkerrode kersen goed te zien dus heb ik een hele tak afgeknipt om ze binnen te plukken, eindelijk dan, heerlijk zoet. De spreeuwen, lijsters en merels hebben de andere kersen al opgegeten. Duikertje het is maar een kleinbakje. denk niet dat er woensdag nog wat over is.
Ben nu onwijs stijf, al mijn spieren krimpen ineen. Mijn rug wil niet meer en ik zak door mijn linkerbeen. Wordt toch echt tijd dat ik naar de blijde ruiters ga. Kan volgens mij niet eens meer zonder hulp om de rug van een paard komen.
Kunnen we samen gaan.