Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moskaichamp schreef:amarat en tara staan allebei buiten!!!!
ik ben naar cavalia geweest en dat was SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
ik ben samen met Fallon geweest ( voor mijn verjaardag nog)
ik kan niet wachten om zelf ook weer te gaan oefenen met parelli net zo lang tot ik ook los kan spelen met mijn ponies![]()
een paard wilde aan het einde van de show niet eens de ring uit zoveel plezier had hij erin, super om te zien is dat toch![]()
fallon nogmaals BEDANKT!
sybje schreef:haha scherp john scherp..
John staan er nog wel meer paarden buiten dan alleen sieb der groepje?
Weet t bijna zeker want ik heb mijn naam er ook nog bij gezet
foei toch
Binar schreef:Oh Mad, zag dat je morgen om 13uur komt, maar eh... volgens mij stond jij op de lijst voor buiten zetten joh!!Weet t bijna zeker want ik heb mijn naam er ook nog bij gezet
foei toch
Thanks

en hoelang??
behalve vrijdag dan heb ik een groot proefwerk aardrijkskunde
. Als ik loop, zweef ik(heb ik toch dat hogere doel bereikt?
) ....als ik zit doet alles pijn, dus nu even kompjoeteren en dan naar bed...balen!Marieke_ schreef:Leren
Jetta schreef:Dacht ik vrijdag nog dat ik alleen effe moe was van een weekje 24 uur per dag paraat zijn op kamp en maffe dingen doen , ben ik echt grieperig. Als ik loop, zweef ik(heb ik toch dat hogere doel bereikt?
) ....als ik zit doet alles pijn, dus nu even kompjoeteren en dan naar bed...balen!
Als de draden langs de sloot staan, mag Renk buiten blijven. Hij kan toch wel tegen een buitje?
Er blijven toch wel meer van zijn vriendjes buiten? In zijn ééntje wil ie natuurlijk niet!
sybje schreef:Marieke_ schreef:Leren
Ik join je club marieke
Samen is niet alleen