Aranka kan wel leuk lopen
@Juul:
http://i206.photobucket.com/albums/bb31 ... 1181072936
Ik ben erg trots op mn camera
Foto's zijn super mooi geworden. Zodra Judith de cd heeft zal ze het wel met jullie delen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Foto's zijn super mooi geworden. Zodra Judith de cd heeft zal ze het wel met jullie delen.
Kai heet idd Matador... Haha.. echt leuk
En nu weet je ook hoe oud de paardjes zijn
Nou wil ik de rest ook zien, maar dat duurt nog zo lang!
Heeft ook wel goede lijnen
Donnerschlag, Donnerhall, Donnerwetter!
Sence schreef:Joker : EMELEIJ
Dan kan je beter Joker heten denk ik 
Het is zo raar nu
Nu weet ik niet hoe ik Kai moet noemen
Paard zal het echt niet uitmaken of je hem Kai of Matador noemt
Wikipedia schreef:De matador (letterlijk: doder) is de persoon die bij het stierenvechten de stier daadwerkelijk doodt. Vaak is dit de toreador (of torero), maar dat hoeft niet.
Kai zou heel hard wegrennen en in een hoekje gaan staan, ow nee hoekjes vind hij ook al eng
toch nadine?
Buiten valt het gelukkig wel mee
Had al een berichtje geplaatst op bokt of iemand dus Kai/Matador kent.
Haha..
Ik wist idd ook dat Joker eigenlijk zo heette
Echt een damesnaam:P Joker past veel beter bij haar... Wat wapper betreft.. ik vind Kresta ook een mooie naam voor haar, maar wapper toch eigenlijk ook wel
Wapper wappert namelijk altijd zo
Haha.. ik vind dat wel een goede omschrijving voor haar karakter eigenlijk, ze wappert gewoon... het is gewoon een uniek paard
En dat Kai eigenlijk Matador heet!!!
Ik vind Kai veeeeeel mooier bij hem!! Misschien ook omdat ik dat gewent ben.. maar toch vind ik het nog steeds beter bij hem passen. Het is idd niet zon heldhaftige matador ofzo... gewoon een lieve Kai 

Heerlijk met water gespeeld dus 
Echt een scheetje, moet met de fles gevoerd worden, want mama is doodgetrapt door een paard.