Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ShirleyA schreef:Kan ik wel tegen hoor Esther. Ik weet dat er heel veel ratten ook slangenvoer zijn... ja die moeten ook eten.
Het is voor mij wel een reden om nooit meer een dierenwinkel ratje te nemen (die zijn eigenlijk altijd gefokt als voer en er wordt nooit gelet op ervelijke zaken) maar een ratteryratje of liever nog een ratje uit de opvang. Ook uit de opvang kan je jonge ratjes krijgen. Zowel van de rattery of de opvang weet je dat die beesten nooit als voer komen en er niet meer verder mee gefokt mag worden. (dit om het broodfokken te beperken).
Tja dat is t enige dat je kan doen. Ik lees te veel op die ratten fora over slangenvoer ed; mijn ratjes zullen zo nooit eindigen maar slangen moeten ook eten. Spinnen niet want de enige goede spin is een dode spin hahaha Ik haat spinnen! Schijnheilige gluiperds vind ik ze.
,wel gezellig iig! sjorsie schreef:Yes! stal eigenaresse gaat akkoord dus ergens eind van de week kom ik met mijn boeven naar Taams toe
weer een puntje erbij 
ondanks dat ik niet helemaal lekker was en dancer ook niet helemaal geweldig liep ging het toch erg goed

) gaan we een paar dagen lekker zachtjes masseren, en wandelen. Zo gaat het vast weer snel goedkomen! 

Gezellie