zie vorige pagina. en inderdaad, als het echt fjordjes zijn die gaan rennen als de gene voor hun rent, en aan het eind een beetje afremmen zodat je ze terug kan nemen hoef ik me alleen maar vast te houden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zie vorige pagina. en inderdaad, als het echt fjordjes zijn die gaan rennen als de gene voor hun rent, en aan het eind een beetje afremmen zodat je ze terug kan nemen hoef ik me alleen maar vast te houden
Annemarie schreef:Ooh ik weet nog dat we met de pony's gingen voetballen en Snuf de bal kapot beet
En Priscilla vond 'et maar eng, op wie zat ik toen ook al weer....
Sorry...
we zijn nu net bezig met de paardin in een rijtje laten stapen en dan de bal naar elkaar overgooien en dan vliegen de paarden al alle kanten op
en wij zijn ook nog niet begonnen met oefenen bal door een ring gooien of naast je paard hangen om bal van de grond te rapen. hie de link: http://www.youtube.com/watch?v=bOKhK5cDsu0
die gaan nog steeds hard, maar niet zo hard als sommige anderen. En als je je pony achter de kont van een ander houdt is er niks aan het handje. Behalve dat je misschien naderhand eruit ziet als een moddermonster 
)Citaat:Al veel kleine sperwertjes gezien?
dus dat betekent dat we er uberhaupt niet heen kunnen. 

niks niet hangen of trekken en nog lekker los.

) 
) 

) en toen met tegenwind naar de paarden, toen paardrijden en proberen balkjes te lopen met een paard dat dacht dat balkjes absoluut bijten en nu zit ik weer in hardloopkleren. Waah, lekker slapen vanavond 
Gaat ze al snel meelopen in de lessen, of blijft ze rustig aan doen? 
Citaat:Bruine, fijn dat Anne het zo goed doet Gaat ze al snel meelopen in de lessen, of blijft ze rustig aan doen?

) op groene pony's. Op die manier is het ook wel goed voor de pony volgens mij, om per week telkens een vaste ruiter te hebben die goed rijdt. Anders laat ik ze als het even kan op stal staan.
Citaat:Mijn zusje was er ook al op naar buiten geweest
buiten lisette dan.
en de pony's ook, dus jij kunt heel goed op die basis een ponyindeling maken, de meeste leiding kent de pony's helemaal niet. positief naar jou bedoeld