Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ladyjoy schreef:Yeaaaah..
Nou ik ben klaar met verslagen/boeken e.d. (behalve maandag nog 2 verslagjes maken van een gesprek), en mn vriend is werken, net als mn vriendinnen die leuk allemaal op zaterdag werken, dus ik verveel me dood..

, lederonderhoud, etc .. kun je bij mij terecht
ladyjoy schreef:en anti-klit?

ladyjoy schreef:Dat is de Mane & Tail conditioner?
Wat is er met jouw site gebeurd? Is die nog niet klaar?

Reem schreef:Wie is hier goed in engels of nog liever duits?!
Ik moet een korte brief schrijven waarin staat dat Victoria hoefbevangen is geweest en daarom een dieet van (geweekt) arm hooi moet krijgen. Ze mag geen gras en biks krijgen omdat ze anders kans heeft op herhaling.
Wie helpt mij..
Lang verhaal in het kort: Bijrijpony van 24 met een geschiedenis van hoefbevangenheid gaat vannacht naar Duitsland om gedekt te worden, de eigenaar ziet alleen maar geld. Ik wil dat de mensen waar ze terecht komt deze informatie iig hebben, en aangezien de mensen die haar gaan brengen 0,0 verstand hebben van paarden kan ik daar niet op vertrouwen.

Schimmelig schreef:Laaaang verhaal
Mijn webdesigner liet het afweten (en was niet bereid de boel netjes op te leveren), dus ik schakel nu een profi bureau in. Dat gaat dus nog even duren (1/3 maanden)
Schimmelig schreef:Reem schreef:Wie is hier goed in engels of nog liever duits?!
Ik moet een korte brief schrijven waarin staat dat Victoria hoefbevangen is geweest en daarom een dieet van (geweekt) arm hooi moet krijgen. Ze mag geen gras en biks krijgen omdat ze anders kans heeft op herhaling.
Wie helpt mij..
Lang verhaal in het kort: Bijrijpony van 24 met een geschiedenis van hoefbevangenheid gaat vannacht naar Duitsland om gedekt te worden, de eigenaar ziet alleen maar geld. Ik wil dat de mensen waar ze terecht komt deze informatie iig hebben, en aangezien de mensen die haar gaan brengen 0,0 verstand hebben van paarden kan ik daar niet op vertrouwen.
Pony van 24 nog laten dekken ...
De eigenaar heeft toch al een fortuin, hmm... Mijn engels is vloeiend, echter zou ik je niet aan de vak-termen kunnen helpen.