Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:11

Haai allemaal!!!

Zo ik ben moe!!! Ik ben de hele dag bezig geweest met een interne verhuizing op mijn werk. Gister alle dozen ingepakt. Vandaag een hoop geregel en dozen weer uitpakken! Phoepoe, was me het daggie wel! En een collega waarmee ik op de kamer kom te zitten is met vakantie, dus ik moest nog van 2 personen verhuizen ook! Maar ja, het is allemaal uiteindelijk gelukt!

Nog ff over de BBQ. Van veel mensen van stal krijg ik de vraag of zij ook wat mee moeten nemen voor de BBQ, omdat ze het banketstaaf vinden om alles aan Arjan over te laten. Arjan kennende wil hij alles zelf kopen, omdat hij de BBQ geeft en hij vindt het weer banketstaaf om dat aan de stalmensen over te laten, hihi! Maar zullen we anders zo afspreken dat wij voor al het eten zorgen, dus vlees, stokbrood, salades en dergelijke. En dat de rest voor drinken zorgt???? Ik weet dat Linda al van plan was om drinken mee te nemen. Misschien moet er onderling ff afgestemd worden hoe of wat. Voordat we dalijk met 50 flessen drinken zitten, hihi! Ik wil wel ff weten of dit gaat lukken, om te voorkomen dat we dalijk ineens toch wel zonder drinken zitten, hihi!

Ik heb er in ieder geval heeeel veeeeel zin in!!!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:42

Ik ook Haha!

Uhm zal ik zorgen voor pepsi max Haha! Haha! Haha!

geintje, maakt mij niet uit hoor hihihi

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:59

Yustin schreef:
Ik ook Haha!

Uhm zal ik zorgen voor pepsi max Haha! Haha! Haha!

geintje, maakt mij niet uit hoor hihihi

Haha nou dat mogen er dan wel 5 worden....maar geen flesje Rose Mir..? Schijnheilig

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 19:03

Serada schreef:
Haha nou dat mogen er dan wel 5 worden....maar geen flesje Rose Mir..? Schijnheilig

Ik ben gestopt met drinken Schijnheilig offeee nou, weet je wat............
Ik ga gewoon een keer zondigen (typt ze met een lekker fris rosé-tje in haar handen Haha! )

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 19:36

Hahaha, jaa alcohol moet er ook bij zijn natuurlijk! Haha! Zonder alcohol geen BBQ, haha!
Zal ik een fles witte wijn meenemen?? Weet alleen niet welke?? haha! Koop nooit een fles wijn in de winkel, hihihi!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:44

Nou als het maar een zoet, wit wijntje is of een lekker roseetje Ireen Knipoog

Vanavond was Elgar hier om wat dingetjes te bespreken voor het klussen wat hij vanaf morgen bij ons thuis gaat doen. Hij gaat morgen beginnen met het schuren van de schutting en schuur. Als dat klaar is, gaat hij alles mooi in de lak zetten Haha! Ben heel benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien, ik plaats af en toe wel een foto op bokt zodat jullie de ontwikkelingen van El zijn vakwerk kunnen meemaken Tong uitsteken

Ik heb al gehoord dat er inmiddels al veel boekjes en geld voor donderdag klaarliggen. Ik zal morgen even controleren of ik van iedereen heb.
Laatst bijgewerkt door Serada op 22-08-06 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:45

Reentjuh schreef:
Hahaha, jaa alcohol moet er ook bij zijn natuurlijk! Haha! Zonder alcohol geen BBQ, haha!
Zal ik een fles witte wijn meenemen?? Weet alleen niet welke?? haha! Koop nooit een fles wijn in de winkel, hihihi!

Dan neem ik wel een fles rode wijn mee Ireen Knipoog

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:46

De stalvergadering begint toch om 17.00 uur!!!

En dan daarna lekker BBQen!!! Vingers aflikken

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:49

En volgens mij komt bijna iedereen!!!
Eric gaat vanaf donderdag weer varen, dus hij zal er niet bij zijn.
En Arjan gaat nu Odetta voor de zekerheid een smsje sturen, want volgens mij is zij de enige die nog niet op de hoogte is. Karin was volgens Arjan al wel op de hoogte!

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:03

Serada schreef:
Nou als het maar een zoet, wit wijntje is of een lekker roseetje Ireen Knipoog

Vanavond was Elgar hier om wat dingetjes te bespreken voor het klussen wat hij vanaf morgen bij ons thuis gaat doen. Hij gaat morgen beginnen met het schuren van de schutting en schuur. Als dat klaar is, gaat hij alles mooi in de lak zetten Haha! Ben heel benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien, ik plaats af en toe wel een foto op bokt zodat jullie de ontwikkelingen van El zijn vakwerk kunnen meemaken Tong uitsteken

Rosé ,dat is toch net zoiets als Dubbel Fris? Bloos Maarja,dat is Whiskey hier ook op oudjaarsdag hihhihiihih Clown

Nou Lin,vakwerk ??? Tong uitsteken...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:45

Gaaaap *gaap* gaap* (effe wakker worden hoor....)

Ik kon vanmorgen erg moeilijk uit mijn bed komen omdat die weer zóóó lekker lag. Ik vind het nog steeds wel een beetje zwaar om weer in dat werkritme te komen na al die weken van uitslapen. Maar ik troost me want gelukkig is dit niet alleen mijn lot gna gna. Ik weet dat er nog eentje van stal hier volgende week last van zal krijgen hé Mir.... Nagelbijten / Gniffelen

Helaas kan Elgar vandaag niet beginnen want hij ligt ziek in bed met buikgriep. Hij was al niet helemaal lekker maar nu is het dan toch doorgaan zetten. Beterschap Elgar enne....maak je niet te druk, het werk blijft gerust wel op je wachten Knipoog

Morgenochtend een kennismakingsafspraak met een nieuwe hulp in de huishouding. Ik ben heel benieuwd want Karin, mijn vorige, was toch echt een supergriet hoor. Zij is helaas door haar rug gegaan en kan niet meer dan 2,5 uur per week werken met kans op veel uitval. Tsja dat is helaas toch wel te weinig voor de dingetjes die gedaan moeten worden.

Ireen, is er nog een link van die dag in Kootwijk waar Laurens van Lieren komt, waar jij het laatst over had? Wat is hij trouwens leuk he...! Afbeelding
www.laurensvanlieren.nl
Laatst bijgewerkt door Serada op 23-08-06 09:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 09:01

Lin, jij bent gemeeeeeeeeeeeen Haha! Het zal zeker zwaar voor me worden pfff. Ik wordt nu al overspoeld met klusjes, mailtjes enz.. Huilen Tong uitsteken

Zometeen even mijn neefje halen en boodschappen doen voor oma...dan een hapje eten bij die oudjes en dan lekker naar Yussie!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:42

Waar is iedereen???????? Of ben ik de enige ophetwerkzittendebokkervantopicstallangelaan.. Rolleyes

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 13:02

Ik ben HIER!!!!! Pffff, heb weer ff wat langer door moeten werken, hihi! Krijg ik wel meer centjes Haha! Maar nu ga ik stoppen en naar stallie toe!!!

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 16:09

Ik ben er ook weer ff Bloos

Lin,zodra ik beter ben,kom ik gelijk aan het werk,sorry voor de vertraging...Echt klote,uitgerekend op dit moment Boos!

Nou,ik hoop dat ik beter wordt,en anders,jullie zijn allemaal uitgenodigd voor mijn begravenis Bloos Haha! Clown

Ik ga weer lekker me bed in,

DoegDoeg

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:03

Ik ben er ook weer !!!

El, beterschap!

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:06

ik ben er ook alleen weet nooit wat ik moet type
maar el beterschap nog en dat je maar snel beter word

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 20:30

vesratje schreef:
ik ben er ook alleen weet nooit wat ik moet type
maar el beterschap nog en dat je maar snel beter word

Gewoon op dat toetsenbord rammen, dan zie je vanzelf letters Haha!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 20:46

Duimen jullie voor mij? Ik ga morgen naar een woning (kamer en suite) kijken in de Hugo de Grootstraat. Ik hoop dat het wat is.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 20:50

Twinklebel schreef:
Duimen jullie voor mij? Ik ga morgen naar een woning (kamer en suite) kijken in de Hugo de Grootstraat. Ik hoop dat het wat is.

whiiiiiiiiiiiiii he dat is gaaf!!! Vertel, hoe kom je eraan??

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 20:54

Via een advertentie bij de AH. Was al 10 dagen oud, had ook niet verwacht dat die nog vrij zou zijn, maar dat was hij wel. Is dat een goed of slecht teken?
Morgenavond ga ik kijken, om 20.00u.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 20:56

IK GA DUIMEN!!!!!! Heel veel succes Fieke! Enneh ik help wel met verven hoor hihihihi

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:01

Oohooh, moet ik dan dekking zoeken Haha! ?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:02

Whahaha oude kleding aantrekken! Haha!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:04

Ken je dat filmpje van Mr. Bean die gaat verven Haha! ?