Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Yustin schreef:Ik ook
Uhm zal ik zorgen voor pepsi max![]()
![]()
geintje, maakt mij niet uit hoor hihihi
Serada schreef:Haha nou dat mogen er dan wel 5 worden....maar geen flesje Rose Mir..?
offeee nou, weet je wat............
)
Zonder alcohol geen BBQ, haha!
Ben heel benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien, ik plaats af en toe wel een foto op bokt zodat jullie de ontwikkelingen van El zijn vakwerk kunnen meemaken
Reentjuh schreef:Hahaha, jaa alcohol moet er ook bij zijn natuurlijk!Zonder alcohol geen BBQ, haha!
Zal ik een fles witte wijn meenemen?? Weet alleen niet welke?? haha! Koop nooit een fles wijn in de winkel, hihihi!
Serada schreef:Nou als het maar een zoet, wit wijntje is of een lekker roseetje Ireen![]()
Vanavond was Elgar hier om wat dingetjes te bespreken voor het klussen wat hij vanaf morgen bij ons thuis gaat doen. Hij gaat morgen beginnen met het schuren van de schutting en schuur. Als dat klaar is, gaat hij alles mooi in de lak zettenBen heel benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien, ik plaats af en toe wel een foto op bokt zodat jullie de ontwikkelingen van El zijn vakwerk kunnen meemaken
![]()
Maarja,dat is Whiskey hier ook op oudjaarsdag hihhihiihih
...
*gaap* gaap* (effe wakker worden hoor....)

Het zal zeker zwaar voor me worden pfff. Ik wordt nu al overspoeld met klusjes, mailtjes enz..
Maar nu ga ik stoppen en naar stallie toe!!!
vesratje schreef:ik ben er ook alleen weet nooit wat ik moet type
maar el beterschap nog en dat je maar snel beter word
Twinklebel schreef:Duimen jullie voor mij? Ik ga morgen naar een woning (kamer en suite) kijken in de Hugo de Grootstraat. Ik hoop dat het wat is.
?
?