Gefeliciteerd hoor.. Vandaag wedstrijd op school gehad.. eerst moest iemand anders dressuuren met Monty in de B die er nog nooit op had gereden en reed 177 punten. Ik moest daarna springen 50/60cm en natuurlijk scheet ik 7 kleuren stront van te voren.. Inspringen ging goed totdat we verkeerd voor de oxer uitkwamen en hij wilde stoppen maar ik hem door duwde.. gingen we er even dwars doorheen
Toen moest ik dan toch het parcours in.. en eenmaal daarin was Monty niet meer vooruit te krijgen.. alles wat hij zag was eng en vreemd. Hindernis 1 was een rode stijl waar hij dus voor stopte maar waar ik hem overheen duwde.. Ik dacht is toch maar 50/60 dus kan die overheen stappen, dat had ik goed mis want hij nam een reuze sprong waardoor ik natuurlijk al had beslist dat we dat geen tweede keer deden 
Toen hindernis 2.. hier werd ik op uitgebeld.. uiteindelijk de achterste balk ervanaf gehaald(was een hindernis met leuke rare plankjes eronder).uiteindelijk overheen gekregen met veel pijn en moeite
naja toen nummer 3.. en die heb ik niet meer gesprongen na zo'n 5x weigeren
ik was moe,Monty was moe.. daarna nog dressuur gereden en had ik 175 punten. al met al toch goed van de 33 starts maar 7 winstpunten