http://img232.imageshack.us/img232/9775/313nz9.png <-- voor als je het niet gelooft (en nee, ik heb het niet van iemand gekopieëerd!)
gr. Tessa
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Doe je goed. haha, ik ben er maar mee gestopt
Kan het niet! Whaha 

da kan niet 

hihi.

Als ik er namens jou wat op kan zetten moet je 't maar even lief vragen
hestejente schreef:Hee jacq, laat effe weten wanneer we een veldje voor je moeten laten onderlopen voor je moddergevecht![]()
Weet iemand hoe het nou met Argentina gaat? En Ida? En Sherra?

hestejente schreef:Heee, die ingridlever heeft een ava met een foto van een hondje dat verdacht veel op Gonzo lijkt. En wat ze schrijft klopt ook. Hoi Ingrid, lees je al mee met dit topic?? Jammer dat je nog niet kunt reageren, je vingers zullen wel jeukenAls ik er namens jou wat op kan zetten moet je 't maar even lief vragen
_Roosmarijn_ schreef:hestejente schreef:Heee, die ingridlever heeft een ava met een foto van een hondje dat verdacht veel op Gonzo lijkt. En wat ze schrijft klopt ook. Hoi Ingrid, lees je al mee met dit topic?? Jammer dat je nog niet kunt reageren, je vingers zullen wel jeukenAls ik er namens jou wat op kan zetten moet je 't maar even lief vragen
Ze had gisteren al wel 25 berichten.. nu nog maar 9 ofzo. Ze had heel vaak hetzelfde gepost (denk om aantal 25 berichten ze komen). Ik denk dat een mod die verwijdert heeft.
hestejente schreef:_Roosmarijn_ schreef:
Ze had gisteren al wel 25 berichten.. nu nog maar 9 ofzo. Ze had heel vaak hetzelfde gepost (denk om aantal 25 berichten ze komen). Ik denk dat een mod die verwijdert heeft.
En stel je voor dat die nieuwe mensen ook meelezen, wat zullen die wel niet denken van zo'n stelletje gekken