Ik heb Paco hier ook nog niet laten zien geloof ik

Actieve Alex:
En Nynke die heel lief de andere kant op kijkt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dat vind ik

kooslover schreef:Ik heb wel weer zin om op hobbeltje te rijden

fenna zal komen met een uitgebreid fotoverslag hahaha

En Iris op degene die jij niet kiest 
) Klikt daarop met de rechtermuisknop, gaat naar bekijken-->Space en dan kom je er!
Ben benieuwd of ze alles precies kan citeren

) Na even hallo zeggen enzo konden we opweg naar ons luxieuze restaurant. Onderweg werd Mariet nog aangekeken, waar ze helemaal gek van werd, en was Sas ons al zo snel zat dat ze de hele tijd aan de andere kant van de stoep liep. Verder was het hartstikke gezellig. (kan je nagaan, alleen die wandeling al
). Aangekomen bij het viersterrenrestaurant maakten we het plan voor de avond. Eerst voorgerecht+hoofdgerecht en foto's maken, dan kaartjes halen bij de Bios en dan het toetje en dan de film. Mariet had haar camera namelijk bij der en niemand was veilig.
) oja, hier moet even bij gezegd worden dat dat ding heel eng was en Mariet de eerste was die erop wilde gaan staan 

)
Even voor de duidelijkheid he. Ik zit hier op een brug

) Sas en Mariet, het lijkt wel of er iemand vet goed aan het fotoshoppen was...
Krijg je al honger? Het ballontje stond voor jouw Sunday Antoinet 

Het begin was een beetje saai, maar later werd het erg leuk. Music and Lyrics met Hugh Grant en Drew Barrymore. Was beetje tv-film. Zo eentje waarbij je niet teveel hoeft na te denken, maar waar je wel om kan lachen. Echt zo'n romantische comedie
Heerlijk.kooslover schreef:Goed zoBen benieuwd of ze alles precies kan citeren

(waar is die foto sowieso Mariet?

(dus Antoinet!! bereid je voor!!
) 
) boven haar bed heeft gehangen, en in een fotolijstje en in haar (lege) portemonee
kooslover schreef:Maar die foto dat ik net uit de plee kom is helemaal té erg, die moet weg Jet!