Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hackie schreef:Shenavallie schreef:Vanavond met Hackie gefreestyledNiet met Hackie zelf hoor, ha ha! We hebben met Mary en Maisie geoefend en het ging best wel aardig! Van de week gaan we weer oefenen. Ook zijn er plannen om eerdaags het zitten met Maisie te gaan proberen, want ik moet natuurlijk deze winter nog wel mijn weddenschap winnen
Ging goed he?
Ik noem me zelf nu Joyce Voest-Hacken

en toen kreeg ik even les van haar.
*snif*)!!!!
haha DOM DOM DOM! maarja eerste keer dus!
pff soraya kan het wel aan de teugel lopen haha! Shenavallie schreef:Wellicht een suffe vraag, maar tellen de winstpunten van de onderlinge wedstrijd mee voor officiële KNHS-wedstrijden. Hiermee bedoel ik: als je op een bepaald niveau rijdt bij Veldt en daarmee ook winstpunten hebt behaald, mag je dan ook op KNHS-wedstrijden op dat niveau starten? Zijn de winstpunten officieel?
vraag ik me eingelijk ook wel af!

Sanniiy16 schreef:joh en ik ben lekker laatste geworden
maar dan nog was ik heel trots!!
ik schrok toen Grardus me naam zij hahaha!
maar ik von jou ook goed gaan dus 
haha

haha
dozo schreef:Nee helaas![]()
De punten die je haalt tellen niet voor de officiele wedstrijden, maar je doet er wel heel veel ervaring mee op!!
.Shenavallie schreef:
Bedankt, toch handig om te weten! Ik heb te veel faalangst om mee te doen, maar ergens lijkt het me wel leuk. Vroeger deed ik wel eens mee, maar ja, vroegah.....
. 
..