Bianz: ik was niet bang hoor dat je een feestje had gegeven zonder ons, maar was gewoon benieuwd of je er al woonde!?
Maar het lijkt me leuk zo'n housewarmingparty!
A.s zaterdag ben ik uitgerekend om te bevallen, dus als ik dan niet ben bevallen dan loop ik nog maximaal 2 weken hoogzwanger rond.
Maar als ik dus zaterdag niet beval, (waar ik ook niet van uit ga) dan vindt ik het erg leuk om zaterdag a.s een privé rondleiding te krijgen, waarna we daarna naar mijn schoonouders kunnen zodat ik je daar een privé rondleiding kan geven op hun mini kinderboerderijtje, met natuurlijk een lieve fjord daar genaamd voice!
Zullen we gewoon afspreken? En er van uit gaan dat ik die dag in topvorm ben, stel dat ik ineens moet bevallen die dag, dan bel ik je natuurlijk op..... of wilco doet dat.
Want met al dat gepuf en gehijg tussen door is niet zo handig.
Bar: wat een eng verhaal met sharon, maar gelukkig dat het goed gekomen is!
*puf,puf* nee kan vandaag nie langs komen hoor Bianz *hijg*
Nee, laat dan Wilco idd maar even bellen.
Fijn dat t ook klikt dan met je verzorgster. Hoe is t met Voiceje en der buikje?
) Zullen er serieus mensen zijn die die dekjes zouden gaan kopen? Wel beetje prijzig denk ik zo
dat zou ik er dus nooit voor over hebben! Voor die prijs kun je een heleboel andere leuke dekjes kopen denk ik dan!
En nog belangrijker: wat staat er dan op? Helaas gaat het dure dekje iets boven ons budget
En owja, wil er nog iemand naar de toppers? Want mn tante had nog een volle spaarkaart. Kan je zo krijgen. Er zijn nog genoeg kaartjes beschikbaar zag ik! 

Heb t ze zelf voor t grooste deel laten opruimen, ik kan daar nog steeds niet zo goed tegen! Gelukkig bleef het bij die ene keer!
die belde ook al: waar blijf je nou??