manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:48

He hallo,

Bianz: ik was niet bang hoor dat je een feestje had gegeven zonder ons, maar was gewoon benieuwd of je er al woonde!? Haha!
Maar het lijkt me leuk zo'n housewarmingparty! *LOL*
A.s zaterdag ben ik uitgerekend om te bevallen, dus als ik dan niet ben bevallen dan loop ik nog maximaal 2 weken hoogzwanger rond.
Maar als ik dus zaterdag niet beval, (waar ik ook niet van uit ga) dan vindt ik het erg leuk om zaterdag a.s een privé rondleiding te krijgen, waarna we daarna naar mijn schoonouders kunnen zodat ik je daar een privé rondleiding kan geven op hun mini kinderboerderijtje, met natuurlijk een lieve fjord daar genaamd voice!
Zullen we gewoon afspreken? En er van uit gaan dat ik die dag in topvorm ben, stel dat ik ineens moet bevallen die dag, dan bel ik je natuurlijk op..... of wilco doet dat.
Want met al dat gepuf en gehijg tussen door is niet zo handig. Nagelbijten / Gniffelen

Bar: wat een eng verhaal met sharon, maar gelukkig dat het goed gekomen is! Ach gut

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 16:22

Citaat:
Zullen we gewoon afspreken? En er van uit gaan dat ik die dag in topvorm ben, stel dat ik ineens moet bevallen die dag, dan bel ik je natuurlijk op..... of wilco doet dat.
Want met al dat gepuf en gehijg tussen door is niet zo handig.

*proest*
zie t al voor me Clown *puf,puf* nee kan vandaag nie langs komen hoor Bianz *hijg* Vork Nee, laat dan Wilco idd maar even bellen.

Maar dat is helemaal mooi Nel; én een tevreden Nel en een happy Voice Lachen Fijn dat t ook klikt dan met je verzorgster. Hoe is t met Voiceje en der buikje?

*noteert: 24 maart Housewarming party bij Bianz Haha! Volgens mijn agenda kan ik dan, dus als t goed is ben ik ook van de partij!

Juist Clown Leuk die dekjes, maar ik zou zo benauwd zijn dat ik ze beschadig dat ze tog alleen maar in de kast, heel goed opgeborgen zouden liggen (niet dat ik een paard heb, maartog Tong uitsteken ) Zullen er serieus mensen zijn die die dekjes zouden gaan kopen? Wel beetje prijzig denk ik zo

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:58

Met voice en dr buikje is alles oke!
Ik dacht dat ze nog veeeeel dikker zou worden, maar dat is nog meegevallen, ze heeft geen blubberbuik, maar gewoon een beetje dikke fjorden buik, ze is in ieder geval niet dikker dan nanda!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 21:03

@ Bianz: leuk hoor een house-warming party! Ik hoop dat ik er kan wezen, al kan ik t niet met zekerheid zeggen! Ligt er een beetje aan of ik nachtdienst heb.
@ Bar: pfoe! dat zal wel schrikken geweest zijn. Is Sharon nu niet bang om vast gezet te worden?

Jeutje zeg, wat een duur dekje Wow! dat zou ik er dus nooit voor over hebben! Voor die prijs kun je een heleboel andere leuke dekjes kopen denk ik dan!
Ik ben echt helemaal kapot! Gisteren ben ik om 8 uur savonds naar mijn bed gegaan haha! Vandaag gaat het hooguit een uurtje later worden ben ik bang Nagelbijten / Gniffelen Op een of andere manier besluiten de vrouwen maar dat ik wat te doen moet hebben. Een dienst van 9 smorgens tot 1 smiddags wordt dan al gauw van 3 uur snachts tot 6 uur savonds! Jammer dat ik niet betaald krijg, want ik maak nogal wat uurtjes Haha!

Nu nog heel even naar nous. Die verwaarloos ik nu ook half Ach gut This zonde, arm paard!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 21:13

Ik was even met Sharon in de binnenbak gaan rijden, daarna heb ik dr vast gezet en weer verder gegaan met poetsen. Ze stond alleen een beetje beduusd te kijken. Maar vandaag was ze ook niet bang gelukkig.
Kim jij mag ook op mijn verjaardag komen als je het leuk vind, maar ik weet je email adres niet! T is op zaterdag avond 17 maart vanaf 19.30/20.00...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 10:35

Hoihoi! Even een berichtje om de housewarmingparty nog even te verplaatsen: zoals het er nu uitziet kunnen alleen Bar en Anne met zekerheid wel komen. Misschien is het toch wel leuker als we (bijna) allemaal tegelijk kunnen? Daarom nieuw voorstel: verschuiven naar een week later? Zaterdag 31 maart? Ik hoor wel of het dan beter uit komt; het heeft ook geen haast en ik zou het toch wel heel erg leuk vinden als iedereen komt! Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:19

Heej, ff snel een berichtje, heb t erg druk! Maar ik kan eigenlijk altijd zaterdag avond en dus kan ik zowel op jou feestje komen Bar als op Bianz dr huiswarming Lachen Heb je nog zoiets als een verjaardagslijstje Bar? Lijst En nog belangrijker: wat staat er dan op? Helaas gaat het dure dekje iets boven ons budget Knipoog En owja, wil er nog iemand naar de toppers? Want mn tante had nog een volle spaarkaart. Kan je zo krijgen. Er zijn nog genoeg kaartjes beschikbaar zag ik!

Ga nu mn vader in het ziekenhuis afzetten en dan door naar Nous! Heb al zin in mn bad vanaaf Bianz Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:28

Volgens mij kan ik 31 maart ook... dus maakt t voor mij niet uit Knipoog!
Ohh het is echt lekker weer vandaag! Ik heb om 5 uur priveles met Sharon en daarvoor ga ik nog op Tequila rijden. Fanatiek dagje weer...
Nu ga ik eerst voor school werken!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 20:54

*pakt agenda, krast de tekst bij 24ste door. Schrijft op; 31 maart housewarming party bij Bianz*
Check! ben ik de 31ste gwoon van de partij Lachen

Mwah, ik ben nie zo voor de toppers Thirz. Volgens mij zijn er zat mensen die blijer worden van zo'n kaartje dan ik, dus laat die maar lekkr gaan Haha!
hihi, enne geniet van t bad vanaaf hè thirz. Pas maar op dat je niet verslaafd raakt hè Knipoog
Had trouwens nog contact met Linda van Paardoes via hyves. Myra staat nu bij haar paardje Brandy in Kleverskerke op stal Ja
"Ze loopt nog steeds kreupel en is een beetje sjago op stal. Maar verder gaat het wel goed met haar. Overdag staan ze in de bak met zn alle en als het weer mooi weer word gaan ze lekker de wei op. Vrouwtje heb ik tot nu toe maar 2x gezien en eigenlijk komt ze alleen om uit te mesten. Daarom is het opzich wel zonde voor haar omdat ze op paardoes altijd zoveel aandacht kreeg! Maargoed ja je ziet het wel duidelijk dat ze kreupel is als ze draaft de Dierenarts zou ze paar weken geleden al bellen maar die is nog niet geweest? Maargoed verder poets haar dochter haar af en toe en voor de rest staan ze lekker buiten"
Verschillende kerkes toen voorbij horen komen op paardoes, maar ik weet zeker dat daar de Kleverskerke niet bij zat Clown
Blijf het zo sneu vinden dat ze zo kreupelt...

Phoe, klinkt pittig kims! k moet er niet aan denken. Ik wordt al moe van een paar daagjes 6.30 trein - 20 uur thuis Slapen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 21:03

Tja als zover ik silvia ken (van myra) heeft zij niet zoveel tijd, daarom stond myra ook bij paardoes.
Dus snap best wel als ze niet zoveel te zien is bij myra.
Maar ik weet ook van silvia dat ze wel goed is voor dr paardje en veel om myra geeft, dus ja.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 21:08

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 21:10

Ja en myra hoeft ook niet meer te werken Lachen Ach, ze zal t wel goed hebben hoor. Op Paardoes krijgen ze ook niet iedere dag allemaal een enorme poetsbeurt, dusja
*gaat marieke der linkje bekijken*

hihi, ja dat is wel wat voor Emma hoor Vork Maar dan moet je iemand hebben die óf graag balkjes repareert, óf onbreekbare balkjes hebben Clown
Emma haar talent ligt nl meer bij het óp de balkes springen geloof ik Haha! hihi, ook leuk natuurlijk! Dat *krak* geeft net dat beetje extra leuks aan t springen!
*moet weer denken aan die buitenrit bij dat S-bochtje toen Clown
op de heen weg: "ow pas op sprongetje" Hop, hop, hop iedereen erover heen en de groep was de bocht al om *krak* "uhm, Emma?"
hihi en op de terug weg: "komt straks het sprongetje weer hè!"
Ja een grote hoop hout-splinters en een inni minnie restantje tak ja Clown

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 21:20

Ik post wel weinig he de laatste tijd.........(kreeg ook al bijna op mn kop van Thirz, hihihi......) maar ja, ik heb gewoon steeds ff geen inspiratie wat ik allemaal moet vertellen.....
Nel, wanneer komt je baby nou??? Ben zo benieuwd wat het wordt.....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 21:24

ja je post idd veuls te weinig Mariekje! Foei! Tong uitsteken
Achjah, heb je wel eens hè; inspri loos Lachen *vertel over de paardrij lessen van de pa van Chris Ja Zou die tog gaan doen? Is t bevallen?
hihi, ja Nel wanneer komt die baby nou?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 21:29

hij is 1 keer geweest, sindsdien kon dat meisje niet meer. Maar als hij iemand met een pony/paard kon vinden en een bak wilde ik m wel de paardrijbeginsels leren, maar hij heeft nog niet echt gezocht geloof ik, ze zijn nu bezig nieuwe auto te kopen.

Kan nog wel iets gruwelijks vertellen, zat net Ingang Oost ofzo te kijken, werden de amandelen van een 3 jarig meisje geknipt, oeh dat was echt heeeeeeeeeeeeel akelig, kreeg er spontaan pijn van in mijn keel, vond het zo kind onvriendelijk. 2 grote klemmen in dr mond, klem achter dr amandels en knip knip, hele guts bloed, lekker hoor........Sorry Thirz.....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 21:31

Scheve mond
Gatsie mariek! KLinkt lekkr idd

Ow oke, maar hij was wel positief dus opsich. Jammer dan dat meisje niet meer kon.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 21:42

hoi hoi, alles goed met iedereen? Ik ben ook weer aangeland in het zeeuwse. Zou met de bus naar huis gaan omdat mn vader de auto mee heeft, maar bleek dat die bus nu niet rijdt dus moest ik met een andere. Mn moeder had bedacht dat ze dan wel naar de bushalte bij bossenburgh zou komen met de fiets zodat mn tas dan achterop kon, prima plan vond ik Haha!
Maarja ik kwam dus met een andere bus en ook bij een andere halte, nog 3 keer geprobeerd te bellen maarja je neemt natuurlijk je mobiel niet mee hè...dus uiteindelijk ben ik gewoon alleen komen lopen en kwamen we elkaar tegen bij de poort Lekker handig allemaal haha
Hé marieke, ik snap het wel hoor ik ben ook wel eens inspi loos en bijlezen alleen is ook prima, als je maar op de hoogte blijft toch?
Ik denk dat ik morgen even langskom op de manege in de pauze/derde lesje ofzo...is dat een goed plan?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 21:44

ja gezellig, lang geleden dat ik je heb gezien....en het 3e lesje hoeven we toch nooit te lopen. Oh kun je me mooi helpen met het losbikken van kroketten en frikandellen, Anne neem jij je camera mee?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 21:55

17 & 31 maart ben ik vrij, dus ik ben er hoor! Knipoog

Geweldig, die spring-belg Haha! Wist niet dat ze dat in zich hadden haha.

Vandaag weer naar Nous geweest. Dit keer geen bliksembezoek! Nous dr beentje was weer helemaal dik en warm en zat onder de mok. Lekker hoor... Scheve mond Ik heb een half uurtje met dr gestapt en na dat halve uurtje was dr been een stuk dunner gelukkig! Haar loverboy stond naast dr op de spuitplaats dus jullie snappen vast wel wat er gebeurde (nous kennende...). Grmbl. Toch maar eens overwegen om nous geen paarden-pil te geven Vork

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 13:23

Ahh arme Nous! Zonde dat dr been weer helemaal dik is! Ook wel vreemd, want het ging net wat beter toch?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 13:25

Hoi hoi! Heb mn slaapdienst weer oveleefd....gister moest dr 1 overgeven...heel de wc onder Misselijk Heb t ze zelf voor t grooste deel laten opruimen, ik kan daar nog steeds niet zo goed tegen! Gelukkig bleef het bij die ene keer!

Haha, Marieke => het 3e lesje hoef ik nooit te lopen. Dus ik dacht: bel dr even om te vertellen dat ik Ciska zie lopen in de stad terwijl ze op het paard hoort te zitten. En wat doet Marieke? Juist, meelopen Knipoog En ben blij dat mn amandelen eruit zijn hoor! (en ik ben ook blij dat zoiets onder narcose gebeurd Clown )

Ik ga zo ook lekker van het zonnetje genieten op de fiets en bij Nous. Heerlijk weer!!
Spreek jullie vast vanavond nog wel (nu is er niemand geloof ik Tong uitsteken )

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 13:30

jawel, ik ben dr! Knipoog

Ik zie je zo op stal!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 13:31

Yes Haha!
Tot zo!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 13:45

sorry thirz!
was helemaal vergeten dat ik naar mn schoonmoeder moest Bloos die belde ook al: waar blijf je nou??
Nu snel ff boterhammetjes opeten en naar de intratuin met schoonmams. Misschien zie ik je nog wel op stal vanmiddag!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 16:23

hallo allemaal...........
Ik werd vanmorgen gebeld door Bianz, zij had met Neline gesmst en die vertelde dat ze vanmorgen, om 6 over 6 is bevallen van een zoon. Hij heet Daniel, en verder weet ik er eigenlijk niks van, maar ik denk dat Nel vast binnenkort wel weer op Bokt verschijnt en ons meer kan vertellen.........In elke geval GEFELICITEERD NEL EN WILCO MET JULLIE BABY!!!!!!!!!!