emmyenm123 schreef:hey, ik meld me even. Ik ga week 33 naar de JT, wie gaan er nogmeer? Ik heb ook mijn ruiterbewijs bij het reelaer gehaald! (:
Marit gaat dan

maar voor de rest in dit topic niemand.
Leuk dat je gaat!
op wie heb je je rb gedaan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
emmyenm123 schreef:Ik ken ook Maxime die volgensmij wel eens lesgeeft daar. Zij is nu een paardje aan het beleren bij ons op stal (:
xSannee schreef:haha dan mag ik je jaloers maken [naam], dit soort paden zijn er heeeeeeel veel bij ons![]()
bijna alleen maar haha! en die is nog een "smalle"
Rechts, op dat bruine paard is Esra ja =D
loesje166 schreef:woo ik zie net de galafoto's van zondag en ze zijn echt leuk
emmyenm123 schreef:hey, ik meld me even. Ik ga week 33 naar de JT, wie gaan er nogmeer? Ik heb ook mijn ruiterbewijs bij het reelaer gehaald! (:
Carmen_vH schreef:haaai
ik ben er ook weer eens.
leuk, ik ben in week 33 extra dan.
heb net leuke buitenrit gehad op bente, was heel leuk.vind bente in de bak niet zo leuk maar buiten is ze echt super leuk, dan is ze wat drukker enzo en gaat ze tenminste vooruit haha. alleen armani kreeg het in zn bol en was beetje hyper, dus die steeds tegen bente aan dus bente hele tijd bokken, stuk of 5 bokken gehad. maar was hele leuke buitenrit.
Snow_Feather schreef:emmyenm123 schreef:Ik ken ook Maxime die volgensmij wel eens lesgeeft daar. Zij is nu een paardje aan het beleren bij ons op stal (:
Heej allemaal!
Nieuw op Bokt, maar een oude rot van t reelaer![]()
Voor zover ik weet geeft er geen Maxime bij ons lesZij heeft wel eens een ponykamp begeleid misschien is dat het?
edit: Ooh en eindelijk na, 33 berichten ofzo kan ik eindelijk hier een berichtje plaatsen! Wat een rot regel!!!!
Citaat:Haha, ja die 25 berichten zijn kút.Kon je wel meelezen of niet..
Ben jij trouwens, wie ik denk dat je bent?