Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Linn_ schreef:Wij mochten aan het begin van de week uit een aparte wei kiezen, dat liep niet mee met kamp, maar daar staat nu te weinig voor ons in wat we mee kunnen nemen, ook omdat er geen vooroppaard bij zit, en dan moeten wij eerst een mega lange lijst langsgaan met welke paarden wel meerijden enzo en dan een selectie maken blablabla....teveel moeite.
Suuskipje schreef:_Linn_ schreef:Wij mochten aan het begin van de week uit een aparte wei kiezen, dat liep niet mee met kamp, maar daar staat nu te weinig voor ons in wat we mee kunnen nemen, ook omdat er geen vooroppaard bij zit, en dan moeten wij eerst een mega lange lijst langsgaan met welke paarden wel meerijden enzo en dan een selectie maken blablabla....teveel moeite.
Nou ja persoonlijk zou ik eht wel zonde vinden om een hele week op het rono te zitten en van de 5 keer geplant dat je zou gaan rijden dat je dan maar 3x gaat...
Maar er zijn er zoveel die voorop kunnen?
Josha, Zoe, Mandy, Marije, Duke, Sax, Quatro, Wolinka, Oneill...
Ik had gewoon gegaan als ik jullie was hoor?
Wij hebben op donderdagmiddag geredne toen de dagtocht van week 2 was. We hadden toen ook leuke mee. Snippie, Roos, Bonny, Fraulein en Smokey