Maar ik ga echt even huiswerk maken.
Tot straks.
xx
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
X_Michelle_X schreef:Space cakeeeeeee![]()
ahahahahahah
nee, kruid cake
ach, alles is lekker
Ik vond net een witte wortel(ja, t is egt een wortel, me pa had er een hapje van genomen
), tussen de normale wortels (voor de paarden). Heb een foto ervan gemaakt, plaats m morge..
Elisee,,, waar blijft jou foto?
ik denk dat t tog de 3-6-3 frontriem word, in een wave![]()
Cuarda schreef:X_Michelle_X schreef:Space cakeeeeeee![]()
ahahahahahah
nee, kruid cake
ach, alles is lekker
Ik vond net een witte wortel(ja, t is egt een wortel, me pa had er een hapje van genomen
), tussen de normale wortels (voor de paarden). Heb een foto ervan gemaakt, plaats m morge..
Elisee,,, waar blijft jou foto?
ik denk dat t tog de 3-6-3 frontriem word, in een wave![]()
Haha oh god dat zou je eigenlijk moeten bakken daar![]()
Dan word je daar dik weggestuurd joh!
X_Michelle_X schreef:Cuarda schreef:Haha oh god dat zou je eigenlijk moeten bakken daar![]()
whahahahahah
Volgens mij gaan ze dan eerst van lang met een mond voor tanden staan kijken
Heb laatst wel hele lekkere groene cake gehad (was een indische cake gahad ofzoo, zooo lekker)
X_Michelle_X schreef:Jaaaaa, weeten jullie wat ook lekker is : Aardbeien schnitt
Weetjee, als iedereen nou een soort taart meeneemt, naar onze week..hmmjammieee
X_Michelle_X schreef:X_Michelle_X schreef:Jaaaaa, weeten jullie wat ook lekker is : Aardbeien schnitt
iedereen een stukje taart en\of cake, en dan natuurlijk veel chips en snoep (evt. drank)
en ik neem duivekater mee....
Ach, we rijden de calorieen er wel weer af
in die week maak ik me d'r absoluut niet druk omdie week is voor plezier en leren
Cuarda schreef:X_Michelle_X schreef:Haha oh god dat zou je eigenlijk moeten bakken daar![]()
whahahahahah
Volgens mij gaan ze dan eerst van lang met een mond voor tanden staan kijken
Heb laatst wel hele lekkere groene cake gehad (was een indische cake gahad ofzoo, zooo lekker)
Cuarda schreef:X_Michelle_X schreef:Jaaaaa, weeten jullie wat ook lekker is : Aardbeien schnitt
iedereen een stukje taart en\of cake, en dan natuurlijk veel chips en snoep (evt. drank)
en ik neem duivekater mee....
Ach, we rijden de calorieen er wel weer af
in die week maak ik me d'r absoluut niet druk omdie week is voor plezier en leren
lovestimba schreef:Pff volgens mij komen wr dik 10 kilo aan daarXD
Queelens schreef:Ej even to the point, maar gaan jullie die sweaters/polo's nog bestellen?
want anders ga ik soon voor mezelf maar sweater bestellen als 't er neit van gaat komen
Faya__ schreef:Hmm klinkt lekker allemaal
Ach alles beter dan het eten op zoka, dat was goooooooooooor en weinig
Niet normaal![]()
Terwijl je wel drie uur fanatiek dansde per dag, lange dagen maakte (8 tot 1.30, soms later tot 4.00 of half 6)
1 uur relaxed dansdeen gewoon allemaal activiteiten deed, ik was geslooooooooooopt en afgevallen