kan je doen! kan je savonds nog wat zoeken in je tas bijvoorbeeld, ik kon savonds nooit wat vinden!en een klokje is ook handig!
heehee!! Kan ik hier wat vragen (A)? want ik wil graag weten wie er in de herfstvakantie op kamp gaan bij het fjordenpaard
oke dankje britt:P heb van die knijpdingen ofzo... meegenomen uit duitsland:P ik ga in week 8 loes. en welkom ilona gezellig dat je der ook bent
LoveLoes schreef:heehee!! Kan ik hier wat vragen (A)? want ik wil graag weten wie er in de herfstvakantie op kamp gaan bij het fjordenpaardHet Fjordenpaard is super leuk.Je rijd er 2 uur per dag en maakt een dagtocht van 5 uur je gaat nog naar het dorpje en een keer zwemmen
ilonatjuuh schreef:Hi,Hbe me hier aangemeld een maand geleden en eigelijk nooit hier gekomen ben je welles bij fjordenpaard geweest
ik heb een vraagje,, ik heb abbonement bij zwemkasteek(waar je gaat zwemmen met ponykamp) want werk daar. zal ik dat pasje meenemen?
mariekeoo schreef:ik heb een vraagje,, ik heb abbonement bij zwemkasteek(waar je gaat zwemmen met ponykamp) want werk daar. zal ik dat pasje meenemen?dat hoeft volgens mij niet
op wie ik allemaal heb gereden jeetje wat een vraag hahaha ffe denken:sneljoakswandaushiloesjeloeloeclassicwolinkakevinsaxsmarijedukeherorooskarinkarapidomaxima