Hehe ja wat een drukte hier idd Ik heb ook niet veel boeiends te vertellen... was na de gebroken nacht vanmiddag in het land in slaap gevallen.. was eigenlijk best lekker
Jij bent er weer vroeg bij op stal Kim! Ik heb even lekker uigeslapen vanmorgen, had ik best hard nodig Nu even lekker knallen voor mn scriptie.. die helaas een beetje achterop geraakt is door alle gedoe de laatste tijd
Kimbaie
Geplaatst: 30-07-10 09:53
Knallen lisette. You can do it.
Splinter
Geplaatst: 30-07-10 10:13
jarrah schreef:
Goedemorgen
Jij bent er weer vroeg bij op stal Kim! Ik heb even lekker uigeslapen vanmorgen, had ik best hard nodig Nu even lekker knallen voor mn scriptie.. die helaas een beetje achterop geraakt is door alle gedoe de laatste tijd
succes
Splinter
Geplaatst: 30-07-10 10:19
O ik heb schoenen voor lief besteld, lijkt me handig voor op de baan en het asfalt, zodat de hoeven wat kunnen bijgroeien, kan ik ook wat meer buiten gaan wandelen
Kimbaie
Geplaatst: 30-07-10 10:31
Splinter schreef:
O ik heb schoenen voor lief besteld, lijkt me handig voor op de baan en het asfalt, zodat de hoeven wat kunnen bijgroeien, kan ik ook wat meer buiten gaan wandelen
Dan loopt ze niet meer gevoelig op steentjes, dan krijgt ze nog een paar maanden de tijd om goed te groeien, als ze dan echt gevoelig blijft ga ik weer nadenken over een alu ijzertje maar liever niet, ze loopt losser door der lijf en rolt mooier af zonder ijzers
Goodmorning Ik ga zometeen de stad in Tis alweer vrijdag... Ik ga voor 2 weken naar mijn vader vandaag Aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant weer niet. Omdat ik Bax 2 weken moet missen.
Splinter
Geplaatst: 30-07-10 10:59
Cer schreef:
Wanneer komen ze binnen? Ben benieuwd hoe die werken!
Als zonder ijzers gaat, moet je zeker zonder ijzers doen
geen idee, heb ze gisteren besteld, hoop dat ik de maten goed heb opgemeten
Ben benieuwd hoe de hoefschoenen bevallen. Het opmeten zal wel een secuur werkje zijn. Ik zit vandaag in de schoolbanken en in de simulator. Wel even wennen haha, studeren valt wel weer tegen .