Tja, ik heb mijn profielreis gemist dit jaar en zit erin dat we volgend jaar alleen naar Berlijn, gatverdamme, heb niet voor niets geen taal meer.. Ik wil ook naar oostenrijk
School tegenover die van mij (mijn oude school.. juks.) heeft ook les maar zij hadden donderdag vrij en woensdag examenstunt en ik had woensdag les en donderdag examenstunt.
jasperlover
Geplaatst: 10-05-10 16:29
ja ik ben vandaag ook weer naar school geweest en moet morgen en overmorgen ook nog en dan hebben we een lang weekend.
Wij hadden examenstunt op woensdag en waren donderdag de hele dag vrij. dus daar zal het wel aan liggen denk ik maar vind het nergens op slaan kan je net zo goed die drie dagen ook vrij geven,
Ik had dus woensdag gewoon les, lekker de hele dag naar de keiharde muziek van de school hier 100m verderop moeten luisteren.. (en ik had 9e. grr, stom bio po.)
Jetske_ balen van je toetsen trouwens iedereen die hier toetsen heeft
haha, ik heb morgen wiskunde proefwerk alleen onze leraar is echt supersuper slecht hij weet niet eens hoe die ons moet uitleggen en hij praat echt te snel na 10 minuten kun je het al niet meer begrijpen. echt heel slecht nu hebben ze ons al 1 uurtje een andere leraar gegeven en die legt dan alles uit, we hadden eerst een andere die zei alle antwoorden voor bij proefwerken haha, echt waar je kunt het niet geloven maar dat was best wel handig Nu hebben we dus weer zo'n slechte ik heb vanaf hoofdstuk 5 al niks meer gemaakt en we zijn nu bij hoofdstuk 11, oe slecht Maar hij zegt er niks van hij controleert wel altijd maar als je dan beetje boos wordt dat hij niet moet zeuren dan loopt die snel weer verder haha, hij heet meneer hoornis maar we hebben hem eerst meneer hoordniks genoemd en nu meneer word niks