Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoe gaat het met jullie? Ik wilde me nog inschrijven voor de KNHS wedstrijd in maart, maar die zit nu al helemaal vol! Maar ik heb een klein vraagje voor de paardeneigenaren onder jullie, zouden jullie even naar dit topic willen kijken??: [EA-GZ] Gezocht: combinatie om les te geven voor OrunLisa_Caro schreef:Hallo lieve mensen van Chardon!
Dat is lang geledenHoe gaat het met jullie? Ik wilde me nog inschrijven voor de KNHS wedstrijd in maart, maar die zit nu al helemaal vol! Maar ik heb een klein vraagje voor de paardeneigenaren onder jullie, zouden jullie even naar dit topic willen kijken??: [EA-GZ] Gezocht: combinatie om les te geven voor Orun
Het gaat over de Orun-cursus die ik momenteel volg, ik zoek een combinatie die ik les kan geven. Alvast bedankt!

Hij moet dan gewoon werken op die dag, zoals veel mensen haha.
maar helaas moet ik gewoon naar school
Lisa_Caro schreef:Hallo lieve mensen van Chardon!
Dat is lang geledenHoe gaat het met jullie? Ik wilde me nog inschrijven voor de KNHS wedstrijd in maart, maar die zit nu al helemaal vol! Maar ik heb een klein vraagje voor de paardeneigenaren onder jullie, zouden jullie even naar dit topic willen kijken??: [EA-GZ] Gezocht: combinatie om les te geven voor Orun
Het gaat over de Orun-cursus die ik momenteel volg, ik zoek een combinatie die ik les kan geven. Alvast bedankt!
is het leuk op school ? Ik heb de eerste 4 uur vrij
Lekker kinkhoestje.. Doet zeeeeer! Balen dus! Lisa_Caro schreef:Hallo lieve mensen van Chardon!
lovefi schreef:Goedemorgen steefjeis het leuk op school ? Ik heb de eerste 4 uur vrij
ik moet over 25 minuutjes weg
! Ik ben zoo moeeee
ce_lientje schreef:huh wie zal er weggaan??? en een weekje later huh dan kan ik niet hoor!
dus stel dat het wel zo is kan zij in jouw plaats dan.. maar denk wel gewoon 23e want hij is al weggehaald.