_BLOEMPOTJE schreef:_Iris_Iris_ schreef:Als je ongesteld bent zijn er een paar stops per dag waar je wel even naar de wc kan, daar wachten ze heus wel voor
bij ons niet hoor vorig jaarze moest der maandverband maar begraven in de bosjes
maar het mocht wel mee in de zadeltassen, het schone maandverband dus
haha.
als je het viezen mee moest nemen in een zakje en dan pakt iemand per ongeluk dat ipv boterham zakje iilllll. sorry. hahaha. ill idd genoeg hier over.
maar prima donna niet dat ik het doe maar de pil werkt ook goed tegen puistjes enzo. en sowieso je weet nooit.. of je wordt verkracht ofzo
nee laat maar.uhmm plus en inpunten idd dat je daar niet veel dressuur mag rijden want tommy kan volgens mij vet goed rondlopen enzo alleen ik mag het dan nooit doorvragen das wel zonde.. en idd matrassen maar zo beetje viezie maakt niet heeel veel uit want je bent toch paardenvies en het hoort er wel bij
. 
ze moest der maandverband maar begraven in de bosjes
moet en dat je geen wc's tegenkomt!!!! Ahhhh helpie... kan echt niet in de bosjes...

even n vraagje, jij rijd toch ook bitloos met hetzelfde hoofdstel als Esther van Carmina, ik ga altijd met haar naar t bos en wil bitloos ook wel met mijn vzpaard gaan proberen kan ze lekker gras eten onderweg, en ook omdat ze bij het dressuur rijden altijd erg tegen het bit komt. Maar nu is het best wel een druktemaker buiten en wil ze het liefst erg vaak erg hard