Ja ik had ook wedstrijd vandaag . proef 1 ging wel goed, 2e was het stapgedeelte met wat spanning dus dat ging iets minder. Jury had alleen hele lage punten gegeven aan ons allemaal, beetje jammer. Ik had 172 en 168, viel toch wel een beetje tegen.
Ja ik had ook wedstrijd! Ging redelijk! In iedergeval 2 proeven gereden! Dn punten vielen wel mee170 167! Jury was vooral in de 1e proef erg aardig.. Was begonnen toen kwam een hengst de trailer uit met veel lawaai, maar sancho kon niet zien waar het vandaan kwam dus hij schrok! Ging de jury me helpen en mocht ik opnieuw beginnen! Daardoor wel veel spanning helaas! Hebben jullie al plannen voor koninginnendag/nacht?
ja, als ik nog met jullie mee mag, wil ik wel mee konininnennacht/dag haha;) hoelaat gaan jullie dan weg savonds? we kunnen misschien konininnendag savonds naar de heertjes gaan? daar is ook een feestje! wil iemand woensdag mee oranje spullen kopen??
Koninginnennacht niet voor mij dit jaar. Koninginnendag ben ik er wel, maar ga niet mee naar de heertjes! hihi saai he Woensdag moet ik werken Lau, dus ik kan niet mee!