ik ga aan me 3e jaar beginnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
,, hoe is de opleiding ? Pebbs schreef:waarom niet als het een manege is ?
XxNimezxX schreef:moet wel zeggen dat ik het erg naar me zin had op raxanne in het bos heerlijk paardje

Ahtnamas schreef:XxNimezxX schreef:moet wel zeggen dat ik het erg naar me zin had op raxanne in het bos heerlijk paardje
Rox is echt een topknol gewoon! Zo een lekker ding
Ik weet nog dat we de eerste (of was het nou de tweede of derde?) keer vorig jaar naar buiten gingen. Was dus voor mij een van de eerste keren met Rox in het bos en het jaar daarvoor was ze maar een keer met ons mee gegaan (toen ze er net was eerste week of zo) dus wist nog niet zo goed wat ik aan der had! Toen lag daar op het pad (dat grindpad als je naar het water toe gaat, je hebt daar dat slingerweggetje en dat stenenpad). een boom omgezaagd/gevallen. Nicole met Djinn/Dunja (weet niet zeker wie) kon er niet langs omdat het paard begon te poedersuiker van oh jee eng eng, astor reed erachter en die had ook zoiets van oeh eng. Ik had mijn zweep al afgestaan om te kijken of ze er dan wel langs gingen nou nog niet he. Dus ik denk, prima ik probeer het gewoon! En Rox liep er dus gewoon na wat aansporen rustig langs, ze had alleen zoiets van; 'wat zijn die twee malloten nou aan het doen, wat is er eng dan, is er iets engs?'
hahaha

en wat gebeurt er dan,.... precies.. Noortje wordt vervelend 
Manon_S schreef:Pebbs schreef:waarom niet als het een manege is ?
Omdat dan allemaal mensen en kinderen aan je paard gaan zitten.
En wie weet wat mensen je paard allemaal geven!
XxNimezxX schreef:ze heeft ook wel zo een "het kan me niet schelen" karakter
.
Citaat:Ja zeker! Als ze bang is en je zegt haar met je houding/zit van welnee het is wel goed heeft ze zoiets van 'ok dan zal het wel goed zijn'.
stephanieh schreef:Ben dr weer![]()
heb me toch lekker gereden op Prin![]()
wel in de regen maar goed !
! Ondanks de regen!

Ahtnamas schreef:haha ik het er net 20 seconden over gedaan om
hoeb ne je te vertalen... ik dacht echt van.. wtf staat daar? hahaha
Maaikeee schreef:Heloo!
Opzích valt het toch wel mee hoeveel er wordt rondgelopen bij eigen paarden?
Jaa de paarden die in het begin staan wel, aangezien victor enso er ook staan,
maar als er mensen aan het eind lopen worden die meestal wel aangesproken als er mensen van de eigen paarden zijn..
(zelfs als ik een paard ervandaan moet plukken
hihi
? stephanieh schreef:Zal ik alvast 2 fotos laten zien van Sky en Assie?