Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Redlich

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:27

Ben echt wel wat gewend maar dit was echt niet normaal meer......

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:27

Woogy schreef:
je zou denken in het boerenland dat mensen wel rekening kunnen houden met paarden...

Nou echt niet,zelfs paardenmensen houden geen rekening met paarden als ze zelf in een auto zitten. Boos!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:29

dat is zo ja, ik ben laatst immers ook bijne voor m'n paardensokjes gereden door een eigenaar van maar liefst onze eigen stal...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:20

Ik ken het probleem, is echt niet normaal meer.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 07:39

weet je wat ik zelf denk van mensen die geen paarden hebben of iets met paarden doen of uberhaupt nog nooit een paard hebben aangeraakt, dat die niet weten wat een paard kan doen als het schrikt.
heb er een hele tijd geleden al aangedacht om iets in een nationale krant te laten zetten, ook betrefd hardlopers op paden want hoe vaak mensen er wel niet naast liggen als er een sportief persoon een hoekje of heuveltje over komt zetten, is ook ontelbaar aan het worden...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 13:01

Klopt, de FNRS en de KNHS hebben reeds al aandacht aan besteed, maar helaas bereik die campange alleen de paardenliefhebber die lid zijn van een vereniging en/of lid zijn van de FNRS en/of de KHNS.
Ik weet wel dat er folder matriaal te bestellen is/was via deze 2 verenigingen.

Menig mens weet niet dat het vlucht en kudde dieren zijn en dat een paard op hol, echt blind is voor alles wat er om hem heen gebeurt. Maar hoe ga je ze dat vertellen, dat is de vraag, mss inderdaad via kranten, of zelfs wel het nieuws.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 13:07

Lisa , Hoe was je buitenritje vanmorgen ?

Ik moet nog maar zien of ik dinsdag op Dior kan stappen, ben gisteren goed op me bek gegaan, me linkerheup doet me nu toch zeer. Leuk een dagje met de zaak weg.Naar Almere, waar je van alles kan doen met auto's en motoren ect.
Alles ging goed, had het onderdeel minimotor rijden al overgeslagen, zag me zelf al in een boom hangen. Tweewielers met motor is niks voor mij, behalve een fiets dan. Toen op een gemotoriseerde step, oefen rondje ging goed, toen met je team op tijd, soort estafete-race, op het rechte stuk, gaf ik dus gas, en ging best hard, , maar vergat me bocht, dus hup in lag op het asfalt, mini schaafwond op me hand, en blauwe plek op me knie en heup, kan gisteren nog gewoon lopen, maar doet me nu toch zeer. Maar al met al was het wel een geslaagde dag.

En hoe was het gisteren verder op stal ?

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 13:25

Goh! Wat een pech weer! Probeer toch in beweging te blijven. Je wordt dan niet zo stijf. Ik ben onlangs ook twee keer ter aarde gestort. Tijdens de vehuizing o.a. van de trap gelazerd. Paardrijden was er even niet bij. Kon niet eens op m'n paard klimmen.
Toen ik er eenmaal op zat, kon ik alleen maar stappen.
Je timing is gunstig nu Donna een paar weekjes op vakantie is.
Ik hoop dat je snel weer de oude bent!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 14:08

Inderdaad, die mazzel heb ik , dat Donnie op vakantie is. Maar ja Dior rijden gaat ook gewoon door, was blij dat me rug over was, hier komen we ook wel weer overheen. Inderdaad in beweging houden, zal wel lukken denk ik dinsdag lessen.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:51

Heb heerlijk gereden vandaag ben met Tag naar het noord AA gebied geweest en heb heerlijk gereden met de knappe meid ze was zo braaf.
Met pony ben ik samen met Selene en Marlon naar het Westerpark geweest wat ook erg gezellig was tot de terug weg waarbij pony toch flinke haast kreeg...

hierbij wat leuke foto's van donderdag avond en vandaag
Afbeelding

Afbeelding
LOL ik was aan het longeren maar ze vloog voorbij..mijn gezicht is ook geniaal Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:40

Zoooo ...drukke dag vandaag. Eerst paardjes buiten gezet en boxen gedaan etc. Daarna even naar huis en daarna naar Duindigt. Grote prijs dag *LOL* Mooie koersen gezien en daarna weer naar stal. Pop over de baan gereden en Oop gewassen. Ik ben nu helemaal gaar ...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:55

verrassingen in de grote prijs, ik zag hem op tv bij studio sport denk ik mooie maten te veel voor virgill

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:31

Woogy schreef:
verrassingen in de grote prijs, ik zag hem op tv bij studio sport denk ik mooie maten te veel voor virgill

Zeker een verrassing ! Mooie koers hoor Knipoog En super dat er zoveel mensen naar Duindigt waren gekomen Ja

Leuke foto's van jou en poownie, trouwens !!!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:48

dank je wel, zag de overvolle tribunes op de achtergrond van de overzijde heel gaaf om een keer een koers uit een ander oogpunt te zien.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 08:32

Goedemorgen,

@ woogie: leuke foto's. Was het niet druk richting westerpark ivm mountainbikers?

@ desiree & donna: Sterkte met de pijntjes Ach gut

Gister heerlijk naar het strand geweest. Kwam op stal en mocht mijn paard in laden. Ideaal. De mannetjes hebben heerlijk hun best gedaan. Ze mochten voluit, maar dat durfde ze nog niet. Clown Ze hebben wel heerlijk door de vloedlijn gegaloppeerd.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:10

Nah, ik zit vanochtend weer gewoon op kantoor..
Gisteren GP was echt gaaf, althans, voor de kenners misschien niet (?) maar ik vond het heel stoer Ja En inderdaad, mooi weer en veel bezoekers. Er werd veel gewed ook volgens mij.

Leuke foto's van pony!

Blegh, woensdag wordt het tropisch zeggen ze... *burre*

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:17

JEEJ! dat houdt in dat ik een vrije dag inlas!!! Haha! Haha!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 09:40

Ik neem ook lekker vrij hoor, op zo'n dag kan ik echt niet werken Haha!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:13

ha ik heb al vrij maar dan ga ik even jashin doen en dan lekker met een vriendin bakken

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 16:02

is het nu de bedoeling dat we hier gesprtekken voeren of niet?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 19:04

Ja, volgens mij wel, al moet ik wel toegeven, dat ik niet echt spraakzaam ben ( geweest ) hier in de huiskamer.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 21:48

Ik had geen internet voor een paar dagen maar nu gelukkig weer wel.Vrij zijn en geen internet hebben kan niet. Haha!

Ik had vandaag een BBQ op mijn werk.Alleen met personeel en de "oudjes",het was zooo gezellig,leuk om alle collega`s weer eens met elkaar te zien.

Ik heb Jolanda vanmorgen ook nog gespot. Haha!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 21:59

Hihi, ja ik ben ook niet echt meer bokt-actief de laatste tijd... tentamenweek he... Koe
Op stal ben ik ook niet echt actief op het moment... kom elke dag even langs voor een knuffel en een check, maar dan duik ik weer in mn boeken of ga andere leuke dingen doen... vind het ook wel even lekker zo hoor, gewoon even lekker 'paardloos' Haha!

En mn paard hoor je echt niet klagen... als ik dr naar de stal haal ben ik ongeveer een half uur aan het sleuren omdat madam niet meewil, maar zodra we dan terug gaan weet ze ineens wel wat doorlopen is... Vork
Ja die heeft het helemaal uitgevonden daar... heerlijk Lachen

Dusja, ik maak dan op stal niet echt veel mee op het moment en verder ook niet veel te vertellen... denk niet dat jullie zitten te wachten op verslagen van mijn tentamens en presentaties enzo? Haha! Haha! Haha!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 23:44

jarrah schreef:
denk niet dat jullie zitten te wachten op verslagen van mijn tentamens en presentaties enzo? Haha! Haha! Haha!

Vertel vertel hoe is het gegaan Haha! Tong uitsteken
Ik leef met je mee.. zit zelf ook in de stress Knipoog
Ik heb nog 1 tentamen te gaan en 1 presentatie.
De andere 3 tentamens heb ik gehaald Haha! gelukkig!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 23:45

ik ben vanavond met Monique en Shariff naar buiten geweest!!Op alle dazen na was het een lekker ritje rustig aan doen, van de week gaan we weer naar buiten lekker wat doen met de kiddies.

Zondag lange rit naar de vlietlandjes met Angelique, weer wat anders voor m'n meisjes.