En ingrid mooi dat floor lekker ligt te maffen! stinkt ze ook nog
?En sanne goed zo! jullie kunne t wel
! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
!

Suus_je schreef:Ben gisteren gevallen samen met Velvet in het bos op de Helmondweg! Waren gewoon een rustig drafje aan het doen! En ineens lag ze op de grond! Toen ze opstond was ze een beetje in paniek ik dacht ow jee! Die zijn we dalijk kwijt maar gelukkig bleef ze bij de rest van de paarden.

! 

! 

Heb het vandaag aan jullie opa gevraagd en het mag. Ik kan namelijk zelf niet en maandag ook niet en wil niet dat hij 2 dagen achter elkaar stilstaat

en zondag was gezellig en vrijdag word gezellig
duz 17 zijn is tot nu toe nog goed bevallen 
dus begint hij te vertellen! ja zaterdag hebben we weer een feestej, ik moet nou ook drank meenemen mama wil je dat halen? dus mama zo ik niet kijk je zus maar lief aan, dus hij kijkt zo naarmij laat hij iets vallen wil hij het oprapen valt hij
dus ik lachen ik zo vooruit als je maar niet zoveel zuipt als nu anders word jeecht gek, zegt hij daarna hele tijd, mama ik heb hoofdpijn en ben duizelig! hahaha écht geweldig!
GEFELICITEERD SUUS!!
Ik heb tvandaaag ook weer druk
Eerst sporte, dan naar school en aan school werken, en dan lekker naar eric eten. En dan moet dorien en kristy naar eersel, en daar mag ik rond half 10 weg. ben ik rond 11 uur bij Eric en dan lekker slapen door
.

Dus nu zijn we inclusief de begeleider met zn 3en! Achja, het blijft leuk en daar gaat het toch om
En ik vind 't zelf ook wel leuk als ik wat meer mag zingen, dit is mijn laatste jaar hier dusja...
Oja nog gefeliciteerd Milou!
Hehe lijkt me echt vet om je jongere broertje zo te zien, heb ik jammer genoeg niet 
Heb er zin in! Ben benieuwd op wie ik mag

Gefeliciteerd Suus!!! Hoe oud ben je nou?

hhaaha