Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dominiqueee schreef:Moet er niet een slotje op het oude topic? (sorry kan niet tegen stilte)

Ernstig veel wordt hier gepraat!

Dus niet te veel praten want heb dan niet zo heel veel tijd om alles bij te gaan lezen!
En mochtne jullie wat boeiende dingen zeggen dan moeten jullie maar even alles qouten en in 1 berichtje zetten als ik online kom!
whaha 
x_kelsey_x schreef:Jeetje ff tv wezen kijken en hw maken en meteen weer 4 pagina's bijlezen! Niet normaal!!!
Ik ga er vandoor nog even verder met me huiswerk, morgen school.. en kan dus pas met etenstijd even online komen voordat ik moet trainen!!Dus niet te veel praten want heb dan niet zo heel veel tijd om alles bij te gaan lezen!
En mochtne jullie wat boeiende dingen zeggen dan moeten jullie maar even alles qouten en in 1 berichtje zetten als ik online kom!
whaha

Pb maar terug dan lees ik het morgen wel!
doeii
_Roosmarijn_ schreef:Please, kappen..NEDERLANDS, ONTOPIC. Please!! Jolanda, kom we gaan protesteren!
x_kelsey_x schreef:En nu is het stil.. natuurlijk!![]()
![]()
Maar ja doeii!!![]()
josewoos schreef:Ik begin wel weer
Wat is jullie top 3 met mooiste manege paarden/pony's en de top 3 favoriete rij paarden/pony's van manege
Mooiste
1. Otis
2. Callista
3. Sherra
Fijnste om te rijden
1. Otis
2. Otis
3. Lucky Boy
Shetjjee__x schreef:Haha en laat ik nou net mn mobiel uit hebben staan en mn oplaadsnoer ligt bij mn vader maar daar ga ik zo heen!ik wou ook net vragen waar Donna was!
en heb Suzanne ge-sms't om haar alvast voor te bereiden
Mooiste
- Binky
- Marcus
- Lucky-Boy
Leukste met rijden
- Marcus
- Lucky-Boy
- Sherra
d0nnaa_dan schreef:[/quote] Wanneer is de begravenis??@ Pauline; mijn camera is doodZal het proberen met telefoon, die zet ik er dan beneden op
Was echt leuk!! We hadden gewoon gedressuurd maar Ashley reed mee op Noach en Tonny was op Nimble gegaan! Nimble is alleen te berijden met Tonny erop!!
Ik ben doodmoe en ik heb hoofdpijn en ben verkoudnen...
SuusKiiss schreef:@Do: Hij rijd niet slecht en Nimble was echt braaf!! Alleen met het opstappen kwam die wat om hoog!
Helemaal wit of niet??
Ik ben trouwens ziekIk ben doodmoe en ik heb hoofdpijn en ben verkoudnen...