schouwse ruiters topic....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

acacia

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:01

ja link ook he, want je zit pal op elkaar in verlichte zit, tenminste.....erg ver naar voren, plat op je paard. Je voorganger zal maar gaan slaan !! Boos!
Daar eenmaal doorheen, haren vol bladeren en gezicht vol zand, zijn mn vriendin en ik ook wel even naar voren gereden....
Maar wij schenen weer bij de minderheid te horen die daar problemen mee had, want het merendeel wat hij mee had altijd met de ritten, vonden juist dat pad zo geweldig.
Ach, naderhand hebben we er wel om gelachen hoe dat ging, maar op dat moment.... Boos!

Verder was het erg gaaf, ik had een Passoa, zo heette die bruine. Was een leuk, pittig diertje.
Ik zou de rit daar ook wel is met de Shires willen doen, maar ik denk dat het best zwaar is voor hun, zijn ze niet gewend, dat enorme mulle zand.
Die paarden van die manege hebben wel een topconditie !

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 15:05

acacia schreef:
Neeeeeeee !!! Je bent toch niet " gevallen voor zn charmes " ? Knipoog Clown

Nee hoor, ik denk hij voor die van mij! ROFL

AppaloosGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 18:15

Ik ben het weekend ook weer met paard en al in Renesse!! Haha!

Nu maar hopen dat het weer wat beter wordt..

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 20:39

het is stil hier!!

Watheau is thuis!!! Haha! Haha! Go jij! Go jij!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:17

Annemarie_ schreef:
het is stil hier!!

Watheau is thuis!!! Haha! Haha! Go jij! Go jij!

Leuk, Annemarie, was hij braaf op de trailer, het was zo'n enorme wind, en dan een jong paard......

Weet je wel wat je te doen hebt, Potter en Watje rijden, gelukkig is het weer langer licht sávonds.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:40

mammaslamma schreef:
Leuk, Annemarie, was hij braaf op de trailer, het was zo'n enorme wind, en dan een jong paard......

Weet je wel wat je te doen hebt, Potter en Watje rijden, gelukkig is het weer langer licht sávonds.

Ja hij was heel erg braaf, hij heeft geen pas verzet onderweg. Alleen bij het inladen was hij eventjes druk maar na een klein kwartiertje stond hij er in.

Jawel ik krijg het giga druk. Maar ik kan doordeweeks geen 2 paarden op 1 dag rijden hoor, ik ben elke dag pas om 5 uur / half 6 thuis, en dan wordt het al donker als ik er één heb gereden. En ik heb het ook nog eens onwijs druk met school.

Woensdag en donderdag kan ik er 1 voor en 1 na school rijden maar voor de rest moet ik ze om en om rijden.

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:49

om en om is toch wel voldoende??

zarona heeft nog steeds koliek.. word er zelf niet goed van.. straks moet ik nog naar een kliniek ofzo.. ze staat nu een beetje te soezen.. heb nog nooit zo gehoopt op een grote hoop stront..
zondag en maandag concours, dus heb weer een lekker weekend :S

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:52

oh jee wat vervelend! Koliek is echt k*t.... Beterschap aan zarona dan maar!

jawel om en om is wel goed hoor, maar dan kan ik niet bijvoorbeeld een dagje overslaan ofzo omdat ik teveel huiswerk heb, dat wordt wel lastiger.

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:58

doe je ook een keertje longeren.. kan geen kwaad toch..

ja t is wo avond al begonnen.. ingeborg heb ik nog gebeld en moet ff kijken tot morgen hoe ze t doen en adners miss naar een kliniek.. pff

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:02

Vanaf woensdag niet gemest enzo? Dat is best ernstig..
Sterkte ermee Ach gut

Longeren moeten we sowieso voor het rijden gaan doen voortaan.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 08:42

Annemarie_ van harte met je nieuwe aanwinst! Als hij eenmaal thuis is dan is het pas echt lijkt me.

O, dat is niet zo mooi Jow! Ach gut

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 10:31

wat heb je voor nieuw paardje, Annemarie ? heb je foto's ?

Jee dat is toch wel erg lang, vanaf woensdag koliekerig ?
Sterkte met haar hoor !!

Wij hebben er een pensionpaardje bij, dus de dames hebben opeens een knappe ruin erbij staan en Berdien is spontaan hengstig geworden Cool ...Dreamer heeft het druk om Berdien bij hem weg te houden. Big mama vindt het niet goed dat dr pleegkind voost met deze man en schopt en duwt haar steeds bij hem weg. Een dagtaak heeft ze eraan ! Haha!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 11:51

Herkenbaar, toen Gerrit hier kwam, had hij ineens 2 mooie dames voor zichzelf alleen, waarvan er 1 ontzettend hengstig werd iedere keer, het was gewoon smerig zoals die zich aanbood.....
Gerrrit liet daar geen gras over groeien en kroop erop, maar dat vond ik gezien hun verschil in gewicht en grootte geen goed plan, toen hebben we Lola aan de pil gedaan.
Nu is dat gelukkig niet meer nodig, de nieuwigheid is eraf, ze is ook niet meer zo overdreven vies hengstig.
Gerrrit is ook wat later gecastreerd,hij was ruim 4 en heeft tot zijn 3e jaar in de bergen gelopen, daar zal hij vast wel gedekt hebben, dus hij wist wel hoe het voelde om zijn macho gedrag om te zetten in daden........

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 12:47

jeeeujjjjjj zarona is beter aan t worden!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 12:59

Jow schreef:

Jeetje Jow,gelukkig maar, ik heb het nog nooit mee gemaakt, maar wat ik hoor is het een ernstig iets, kun je i.i.g weer rustig slapen......

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 13:44

Jow schreef:

Oh gelukkig Jow!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 15:37

gelukkig jolanda!! Go jij! Go jij!

Ik heb net met Watheau op manege grol gelest Tong uitsteken Marion heeft mijn nieuwe paard al gezien haha Tong uitsteken
Hij was heel erg braaf gelukkig en deed het goed.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 15:40

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 19:06

[
Ik heb net met Watheau op manege grol gelest Tong uitsteken Marion heeft mijn nieuwe paard al gezien haha Tong uitsteken
Hij was heel erg braaf gelukkig en deed het goed.[/quote]

Wauw Annemarie, wat een blikvanger heb je gekregen zeg, wees daar maar trots op!!
Jullie combinatie is ook mooi,paard niet te groot, alles klopt, we komen hem gauw in het echt bekijken......

Cleo heeft weer leuk geknutseld op Grol, doen ze leuke dingen voor de kleintjes met feestdagen, ringsteken, paaseieren zoeken etc.

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 19:15

Wat een leukerd Annemarie !!

Jow, heerlijk dat het weer goed met haar gaat !! Pling

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 20:48

Mooi paard hoor Annemarie, zal je vast wel eens op grol zien als je moet lessen.
En Jow, gelukkig dat Zarona beter gaat worden.. het is toch altijd een erg heftig iets, koliek

Oh, enne Marion... you've got something on your account:)

Aan het bijkomen van een avondje Omnia ( een erg leuke paganfolk band ) en een dag heeeel saai werken.. pfff, er is maar heeel weinig gebeld vandaag, en dan duurt de dag erg lang. Nu moet ik 2e paasdag weer, maar morgen eerst lekker een beetje trutten met Ro op de manege..

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 22:01

mammaslamma schreef:
Wauw Annemarie, wat een blikvanger heb je gekregen zeg, wees daar maar trots op!!
Jullie combinatie is ook mooi,paard niet te groot, alles klopt, we komen hem gauw in het echt bekijken......

Cleo heeft weer leuk geknutseld op Grol, doen ze leuke dingen voor de kleintjes met feestdagen, ringsteken, paaseieren zoeken etc.

Dankjewel! Ik ben ook best trots op hem Bloos En onwijs blij natuurlijk.
Ja hij is niet zo groot (1.66) maar ik ben ook niet zo groot dus dat komt goed uit Tong uitsteken
Komen jullie morgen ook naar opa en oma?

Leuk is dat he, de grolkids! Deed ik vroeger ook altijd was altijd vet leuk Tong uitsteken

Bedankt acacia en yavanna, wat is trouwens een paganfolk band? Verward Blond

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 22:45

Ja hoor Annemarie, morgen zijn we bij opa en oma, koffieleuten en poesjes bekijken......
Trouwens, Gerrit is nog kleiner, 1.60 maar en een halve meter korter dan het gemiddelde paard, ik vind dat prettig, kort en compact, alleen heb je dan weer meer moeite met lengtebuiging etc.

Nog even en we starten tegen elkaar, leuk,alleen heb jij wrs te maken met leeftijdsklasse waarin je moet starten, hij is toch nog maar 4?

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 22:49

Ahhh ja dat is waar, ze hebben kleine poesjes! Oh dat vind ik altijd zo leuk! Tong uitsteken

Ik ga mss pas in het indoorseizoen starten. Eerst nog helemaal combinatie worden, en als dat eenmaal voor elkaar is blijven we niet lang in de L denk ik. Maar dat zien we dan wel.
Hij wordt volgende week 5 (officieel is hij al 5), dus ik mag tot en met het M starten.
Maar als ik voor het eerst wedstrijd ga rijden, zal dat in de L1 zijn.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 23:10

Ik ga wrs ook het indoor seizoen verder, hij gaat nu lekker(der) lopen, dus even doorzetten, en als het meezit half juni een pupje, daar gaat veel tijd in zitten het 1e half jaar, ik heb ook geen haast, het is met ons 2en toch maar afwachten wat te bereiken.......