Beter dat je op Widuna mocht

En denk dat deze val nog wel meeviel qua gekheid. Karlijn is weleens veeeel vreemder van paard afgestuitert
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daar oefen ik op!
] Zwerte schreef:haha lekker he, bitloos? Als je ook nog zonder zadel rijd wordt je zit helemaal goed!
Heb vandaag dus niet gereden, zit nog in utrecht... Hoop dat mn draak zich gedragen heeft zoals gister! Hij kan het echt heel goed, bokloos en braaf! Laatste tijd is ie sowieso weer fijner, zit weer lekker in zn vel. Meneer heeft zo zn buien...
Ik wist trouwens niet dat widuna zo stout kon doen in galop! Maarja ze rijd ook niet zo vaak in onze les en ben dr zelf te zwaar voor... Hopelijk kan ik na mn knie-operatie eindelijk wat afvallen zodat ik alle leuke friesjes kan uittesten en ook weer mn schatje Zelina....
Madam was een beetje boos.
Maar voor de rest is ze harstikke lief.

Een halster zet toch niet druk op de juiste plaatsen en is niet echt ideaal om mee te rijden (het gaat op zich best prima zoals je al zegt, heb het zelf ook vaak gedaan!) 
Ze was, uhm, ja nogal 'vlot'. 
] op de rechterhand linkergalop, terwijl ze de linker galop moelijk vindt!
Ik vond dat wel even leuk! 
Zo'n 'Ruitersportshop' hoofdstel omdat het geen naam heeft. Katsjing! 49 Euries... Even sparen
Maar ik wil ook boomloos zadel... Waaaah CRISIS

Wat vinden jullie ervan? Maar dan in maat paard
Over die van HH zeggen ze niet heel veel goede dingen op bokt idd. Ik vind dat hoofdstel van de Ruitersportshop echt zo mooi! 
Dan zet ze haar hoefje op een stoel
Maarja de stoel is niet voor mensen met maat XXXXXXXXXXXXXXL
dus haar hoef vliegt naast de stoel op mijn boven been *AUW!!!* Mege grote blauwe plek
Nouja ik heb donderdag pas weer gym hopen dat ie dan een beetje weggetrokken is 
QualityLover schreef:
Dit is het hoofdstel dat ik bedoeldeWat vinden jullie ervan? Maar dan in maat paard

] hij een voet moet geven en dat hij braaf is.
Ik zal een fotos maken van haar voet geven 
Zwerte schreef:Nou, een saaie les was het zeker niet! Ik mocht op Nini, waar ik heel blij om was. Die is gewoon altijd leuk.Hey behalve het brampletverhaal nog niks gehoord over de les van maandag? Zo weinig gebeurd?
Ik hoorde net van Anne (meisje bij mij in de les) dat zij zaterdag op draakje heeft gereden en dat het voor het eerst goed ging! Hij was braaf, geen bokken, keurig aan de teugel! Meneer is weer blij zo te merken
(vind het stiekem wel jammer dat heel veel mensen hem weer fijn kunnen rijden, vond het wel egostrelend dat hij bij mij braver was soms....meestal ben ik de slechtste...)
In het begin was het wel even wennen en even zoeken, maar al vrij vroeg in de les deden we een paar pasjes galop en daar werd ze erg fijn van. Daarna ging ze lekker ontspannen en was ze zoo fijn!! We kregen les van Winneke en ik vond het een erg leuke les omdat we allemaal dingetjes gingen uitproberen. Stukje contragalop, aanspringen op X, stukje travers.. Poeh, dat is toch moeilijker dan ik dacht. Contragalop en aanspringen op X gingen nog, maar die travers, dat vond ik nog knap lastig. Maar wel erg leuk, ik heb heeeeeerlijk gereden
.
. Er zijn er toch niet veel die hem kunnen rijden zoals jij dat kan volgens mij, hoor! Ik doe het je in ieder geval niet na en ik heb hem bij meer mensen nog zien bokken. En ik geloof er geen bal van dat jij de slechtste bent, ik heb je al een tijdje niet meer zien rijden, maar de laatste paar keren dat ik je zag rijden vond ik het er juist supergoed uitzien! Echt!
) Nou is "aan de teugel" rijden echt een aandachtspunt bij mij, daar heb ik bij veel paarden toch veel moeite mee (bijv bram) en dan ziet het er natuurlijk al snel "minder" uit (wat ook wel beetje onzin is...)En tja als je al 16 jaar rijd is het soms wat frustrerend dat je er af en toe weinig van bakt...
of moet ik 'm zelf knopen?
Dan komt het nl. niet goed
Knopen is helemaal niet zo moeilijk (heb zelf al geoefend met strotouwtjes
Kan ik ook proberen