Vanavond op Nalexje gereden, hij liep weer heerlijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wordt t ineens een stuk stiller 
Aan de ene kant vind ik het echt tof voor hem, aan de andere kant... Volgens mij kon hij nog best wel lekkr buitenritjes maken met een leuk baasje. Ik weet niet of pensioen en meteen helemaal niets meer doen goed voor hem is. (Vond hem de afgelopen weken al sufer uit zn ogen kijken iig) Nouja, iig wel lekkr dat hij nu geen lessen meer hoeft te lopen
dat wel!
Hopelijk gaat hij daar nog heel wat jaartjes mee.

*gek paard
*
en ook een hele poos alleen maar buitenritten met hem gedaan *grond smorgens nog bevroren, paarden niet op wei "zeg Karin? Mogen S en ik op buitenrit?" met eigenlijk al in ons achterhoofd, nee tuurlijk nie! "jahoor, pak bravour en whiskey maar"
Dus toen zijn we die winter ook nog lekkr naar buiten geweest
Veel mensen vonden t een suffe pony, maar op buitenrit was hij dat toch echt niet
(oke, niet de wildste van stal, maar suf ook echt nie
) 
Ntlie_ schreef:Volgende week clubkampioenschappen
Doe je nog mee Simone?

immie13xx schreef:Eindelijk is bravour weg! Hoeft ie die zware zondagen ook niet meer te beleven![]()
Simone en ik waren de laatste 2 sponsors, ze zochten er nog 2. Vond het zo zielig dat ik hem maar heb gesponsord, hoe snelle ie weg kon hoe beter. Jamie mag van mij eigenlijk ook wel, vind t wel heel zielig hoe die pony er bij staat af en toe :s Dat beestje krijgt geen brok binnen... Geef der altijd maar een appel, die krijgt ze tenminste wel weg!