Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

benookduiker schreef:Dag Winnitou
Kon je wakker worden

sorayaaaaa schreef:hallooo!
hier ben ik weer!
ben der een tijdje niet opgeweest.
maarja, wie doen der mee zaterdag met de wedtrijd?
ik waarschijnlijk niet meer![]()
we hadden vandaag gym op school, en ik kreeg een hockeystick tegen me hand/pols aan.
waarschijnljik issie gekneust! pff moet ik weer hebben.
) Shenavallie schreef:Het is hier best wel druk! Krijgen jullie geen RSI in je vingers van al dat geklets hier?![]()
(Ik snap het al: bij de volwassenen is het gewoon gezelliger)
Iris_ schreef:Shenavallie schreef:Het is hier best wel druk! Krijgen jullie geen RSI in je vingers van al dat geklets hier?![]()
(Ik snap het al: bij de volwassenen is het gewoon gezelliger)
hahahhaaa echt he het is hierr onwijs stil een keer in de 2 weken komt er een keer een berichtje bij!

Sanniiy16 schreef:zo joh wat wordt hier veel gesproken
weet er iemand een goedkope wintec dress 500 ??

ATE schreef:sluit me ff aan bij meelen wenst jullie ook veel kletplezier en jullie komen toch zeker bij ons langs en trouwens wij komen af en toe ook ff hier

meelen schreef:Nou zeg, wat een plezier hier. Ik geloof dat "de oudjes" de enige zijn die hier wat plaatsen om het topic in stand te houden.
winnitou schreef:Maar dat gaat veranderen we maken er vaste gewoonte van om naar de Griek o.i.d. te gaan, nu nog een sponser zoeken. Gaan we met sponsor t-shirts aan uit eten (van die gele met ..........&......)
Sanniiy16 schreef:dan zet ik hier maar weer een berichtje:)
alles goed hier?
Sanniiy16 schreef:vaarwel topic
LIQUITA schreef:Ach...het is ook veel gezelliger met z'n alle in 1 topic...toch?
.
..
.. moet nog zoveel doen vandaag.
..
Saphira_ schreef:Heey dames kommop beetje blijven banketstaaf..
ik ben weer terug op de manege yyyiiiiiiihaaaaa..