Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
collendoorn schreef:wij hebben de beatles dacht ik! toch?
angel_moby schreef:ik kan de NK 30 mei misschien niet mee rijde omdat ik misschien net ervoor geopereerd ga worden aan mijn schouder. maar dat krijg ik woensdga te horen anders kom ik wel zeker kijke!
Ilsuuuh schreef:heeej Fenna Wie is jullie nieuwe sponsor dan!?
FenDT schreef:Ilsuuuh schreef:heeej Fenna Wie is jullie nieuwe sponsor dan!?
De vader van Irene(We krijgen dezelfde dekjes als jullie haha.. Naaperig he
)
angel_moby schreef:ik kan de NK 30 mei misschien niet mee rijde omdat ik misschien net ervoor geopereerd ga worden aan mijn schouder. maar dat krijg ik woensdga te horen anders kom ik wel zeker kijke!
Dooortje schreef:Weet je al hoelaat je moet inrijden? En in welke groep zit je?
fenja schreef:hallo ik ziyt ook in een team ik ben het team rosworld 1 wij zijn de volwassenen. er is nog een anders team van onze manege rosworld 2 en dat is het jeugd team. de dertiende begint inderdaad wel heel erg snel dichterbij te komen. pff ben beneiuwd of alles gaat lukken.
collendoorn schreef:fenja schreef:hallo ik ziyt ook in een team ik ben het team rosworld 1 wij zijn de volwassenen. er is nog een anders team van onze manege rosworld 2 en dat is het jeugd team. de dertiende begint inderdaad wel heel erg snel dichterbij te komen. pff ben beneiuwd of alles gaat lukken.
wat leuk! mijn zus heeft daar gereden toen het nog in Uitgeest zat! haha!dus niet in waar jij zit maar gewoon in uitgeest ! maar op welk paard rij jij? en rijden die paarden van Uitgeest ook nog allemaal mee??
angel_moby schreef:Dooortje schreef:Weet je al hoelaat je moet inrijden? En in welke groep zit je?
Als mee doe rijd ik in de groep zilfias hoeve rond 5 uur en jij? Doe jij ook mee welke groep rijd jij?
angel_moby schreef:ja inderdaat ben ook blij want het is zo goed als zeker dat ik mee rijd het NK is mijn laatste laar en word vlak erna waarschijnluk geopereerd (begin junie)
Ilsuuuh schreef:angel_moby schreef:ja inderdaat ben ook blij want het is zo goed als zeker dat ik mee rijd het NK is mijn laatste laar en word vlak erna waarschijnluk geopereerd (begin junie)
Goed man dat je wel meerijd.. alleen poedersuiker dat je daarna wel geopereerd moet worden.. alvast heel veel sterkte daarmee!!