Maar_kl schreef:okee want toen werd hij ook niet niet gereden!
Nee hij was nog geen 3 toen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar_kl schreef:okee want toen werd hij ook niet niet gereden!

Eliine schreef:Whaha weet je wat ik zonet op mn computer (ergens in een stoffig hoekje van mijn bestanden) tegenkom:
Dit waren mijn 2 lievelingspaardjes in de goede oude Stal Jasper tijd

Lenja schreef:Leuk!
Ik heb ook aantal jaar bij Stal Jasper gereden wilde tijdje terug er nog terug gaan op me paard daar te stallen, maar toch niet gedaan!
Was leuke manege, fijne stalhulp etc. Ik zit nu bij MPC (al weer een jaartje!)
Mijn lievelingspony(s) waren daar Hartog, Aaron en vooral die super Flydancer, surprise was ook hardstikke leuk alleen die heeft me 2 gebroken ribben verzorgt![]()
Donja was ook leuk met het rijden, er zijn nu allemaal weer nieuwe?
Niet te vergeten, Elian.
(gierig xD)

haha mag weer voor Jackson zorgen
Ga dr vandaag met iemand anders heen want die zou m vandaag voor Amy doen en nu ga k even mee. Maar binnenkort ga k m weer 2 dagen zelf bijrijden
Dus als je iemand met n heel groot bruin paard ziet lopen dan ben ik het
FiiekJ schreef:Gister Donja's manen gezien. Ik vind kort leuker dan lang maar nu is het half lang, dus het moet naar mijn idee, kort of lang. En met kort bedoel ik de helft van wat het nu is
Dat was de conclusie van Channa en mij![]()

Oke oke, ik ben het gewoon vergeten.

van tessa en mij gehad. Ze is alleen nog erg aan het uittesten enz. Bidy weer

Renee__ schreef:Ik ben het ook vergeten
Er zat wel iemand te zeuren wie Jackson had buiten gezet...
MAar ik heb je niet gezien? überhaupt Jackson nog nooit
Met Janice en Bidy gaat het wel goed voor de eerste keer echt rijden. Ze heeft veel tips en tricksvan tessa en mij gehad. Ze is alleen nog erg aan het uittesten enz. Bidy weer
Tenminste Lindsey dr naam stond er, en wij waren gewend van Enthoven dat de paarden 3 kwartier los mogen, dus wij zonder na te denken 3 kwartier ingevuld
bleek dat je maar n kwartier mag. Wel kort trouwens zeg.. haha ben nog geen dag op stal Jasper of ik heb al gezeur hahaha wordt nog leuk
kooslover schreef:Tss ben ik daar zolang mee bezig geweest en vergeten jullie haar gewoon
Was Cedric braaf?

(Haha vorige week had ik echt zoiets van woow, wat een hals.
muahah dat krijg je na Boy he
) FiiekJ schreef:haha de regels zijn wel anders ja dan op Enthoven
Hert0g schreef:Sorry![]()
Cedric was erg braaf ja.
We moesten een aardige tijd doorzitten, nou poeh dat heb ik geweten ook.![]()
En mijn moeder elke keer; hij loopt zo raar..
Heb alleen wat problemen ermee dat hij of niet doorloopt en een beetje nageeflijk loopt, of hij loopt wel netjes door en wordt weer een echte giraffe.(Haha vorige week had ik echt zoiets van woow, wat een hals.
muahah dat krijg je na Boy he
)