Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Favre

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 09:59

Hee leuk Chantal!! Ben blij voor je!

Ik stort zo echt in...het water komt nu door mijn plafond heen....!!!!!!!! Ben druk aan het bellen en regelen,er moet echt zo snel mogelijk iets gebeuren...!!!!!

Klote weer!!!!!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

En dan heb ik Keesje ook nog de komende 4 dagen haha...lekker met dit weer!!!!!!!!! Je kan geen kant op,behalve de binnenbak Huilen

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 10:03

Ach gut Meissie! Ik las het net in je mailtje!
Dit is echt zo belachelijk... arme Renaat en arme Rob Ach gut
Gelukkig hebben jullie je zwemdiploma... haha... nee sorry... het is echt klote.
Tssssss....... we mailen zo weer even!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:07

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Maar ja weet je wat het "leuke" is...ALS dalijk (ooit... Verdrietig ) het buitenonderhoud is gedaan,dus die lek in de balkons en de gevel verholpen zijn,kunnen wij vanaf de binnenkant nog een keer alles opknappen!! Want ziet er inmiddels niet meer uit door die vochtdoorslag. Dus dat word weer een aannemer erbij en a lot of money....dus lachen he!!!

Wilde net leuk me huisje gaan versieren voor de kerst...ook gelijk geen zin meer in!

Ik ben in ieder geval met kerst niet thuis (Behalve om te slapen) ,bivakkeer lekker bij mijn ouders! Vork

Misschien leuke tip voor mijn verjaardag...een nieuw huis... Verdrietig

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:16

Miss_Favre schreef:
Hee leuk Chantal!! Ben blij voor je!

En dan heb ik Keesje ook nog de komende 4 dagen haha...lekker met dit weer!!!!!!!!! Je kan geen kant op,behalve de binnenbak Huilen

Nou renaat je overdrijft, zaterdag ben ik er zelf ook hoor!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:47

Ja oké...

Ik ga hier om 12 uur weg!! Haha!
Vincenzo vroeg of ik morgen een uurtje langer wil blijven,want we krijgen belangrijke buitenlandse gasten... Dus ik zei,dat is goed,maar dan ga ik vandaag eerder weg! Dus dat is beter dan toch!!

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:49

ja dat is mooi! Stond ria net hier voor de deur haha!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 11:29

Waarom???

Maandag gaan ze beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 11:49

Nou Renaatje... niet boos worden... Huilen
Ik vind het zielig!

Eeeeej Sannie!
Was gezellig gisteren he? Toch Tank?
Ik vond het echt gezellig, maar had toch wel moeite met opstaan vanochtend... Dromen

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 16:31

Nou nou... gezellig hier hoor! Zit iedereen soms op de manege???
Boos!

Rozewolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:59

hahaha neenee weet niet wat ik moet schrijven
maar er gaat iemand ouwehoren op mijn tropic over dat bit :S

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 20:32

ja linz vond het zeker gezellie!, moeten we vaker doen hihihi, Ging vandaag de hele dag niet zo snel met me hihi

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 22:44

jaaaaaaaaaaa was gezellie gisteravond hahaha ben ook beetje moe, heb blan weer geprobeerd te rijden met me schouder maar ging NIET! we klikten vandaag ff niet.......snik dus ben in de regen gaan stappen.......was fijn! daarna kwam naletta gezellie en heb ik met haar op pieta en pony heerlijk rondje vlakte gereden!!!!!!!!! oja en dr tests zijn helemaal goed, kindje is gezond stoer he!

heb veel te vertellen! heb kaartjes voor het kerstcircus gekregen van chantal en jacq echt lief! ga dr lekker saampjes met elwin heen!

en cool chantal!!!!!!!! ik ben er zondag natuurlijk voor pieta dus dan zie ik de nieuwe aanwinst vast!!!!!!! blijf je pieta doen of ga je dat niet redden? ik hoor t wel!

en vandaag is najeep(onze turkse kat hihi) zijn ballen kwijtgeraakt..........ahhhhhhh hij is weer wakker nu na de narcose, maar doet wel beetje zeer feloof ik (zijn ego)

ik stop nu maar ff want volges mij praat ik er anders een nieuwe pagina bij hahahaha

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 23:27

hee tank ja mn nieuwe aanwinst komt zondag na 10 uur als jij en nalet t goed vinden wil k pieta wel blijven doen hoor als er 1 paard gedaan moet worden kan k er ook 2 dus mij maakt t niet uit kerstcircus lijkt me ook leuk wat zielig n balloze kat denk ook dat zn ego nu gekenkt is tot gauw weer groetjes chantal

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 08:52

tankie schreef:

en vandaag is najeep(onze turkse kat hihi) zijn ballen kwijtgeraakt..........ahhhhhhh hij is weer wakker nu na de narcose, maar doet wel beetje zeer feloof ik (zijn ego)

ik stop nu maar ff want volges mij praat ik er anders een nieuwe pagina bij hahahaha

De arme jongen,nu is hij een"je weet wel kater" Tong uitsteken
Onze rooie kater mag dinsdag.Om 9 uur kan ik hem brengen en rond 1 uur weer ophalen Duivel

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 09:10

Ahhww... wat mishandelen jullie beesten allemaal zeg! Boos! Een "je weet wel kater" arm beest... Nou kan hij natuurlijk nooit meer blonde meisjes oppikken (ivm met het turkse karakter reken ik op blond Lachen )

Ben benieuwd Chantal! Denk dat ik die dag dan ook wel even langs kom! Wil ik natuurlijk ook gelijk even zien!

Joint is zielig... hij heeft z'n hoefballen open getrapt... Dus dat wordt zaterdag wandelen en een beetje longeren in de binnenbak. Kan niet op de steen, want zijn ijzers zijn eronder vandaan en hij is een stuk korter bekapt. Dus hij heeft gevoelige hoefjes...

Ach ja moet maar ... Binnenkort gewoon weer lekker rijden Lachen

Ik wil vanavond naar Happy Feet! Je weet wel... die film met die pinguïns Lachen Lijkt me coooool! Nu nog iemand zoeken die net zo gek is als ik... Blond

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 09:16

Tahnee.. dat topic waar je foto's op staan?

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:18

LindsyImmie schreef:
Ahhww... wat mishandelen jullie beesten allemaal zeg! Boos! Een "je weet wel kater" arm beest... Nou kan hij natuurlijk nooit meer blonde meisjes oppikken (ivm met het turkse karakter reken ik op blond Lachen )

Ben benieuwd Chantal! Denk dat ik die dag dan ook wel even langs kom! Wil ik natuurlijk ook gelijk even zien!

Joint is zielig... hij heeft z'n hoefballen open getrapt... Dus dat wordt zaterdag wandelen en een beetje longeren in de binnenbak. Kan niet op de steen, want zijn ijzers zijn eronder vandaan en hij is een stuk korter bekapt. Dus hij heeft gevoelige hoefjes...

Ach ja moet maar ... Binnenkort gewoon weer lekker rijden Lachen

Ik wil vanavond naar Happy Feet! Je weet wel... die film met die pinguïns Lachen Lijkt me coooool! Nu nog iemand zoeken die net zo gek is als ik... Blond

Morning...ben ziekjes...voel me echt beroerd...lekker nu het weekend word... Huilen

Linz,als hij zijn hoefballen open getrapt heeft,NIET in het zand hoor,is echt heel slecht dan! Dat is een plek waar ontstekingen heel snel inkomen. Keesje heeft ook al 1000000x zijn hoefbal(len) open getrapt,en de dierenarts zei altijd nadrukkelijk,niet in het zand,gewoon zo schoon mogelijk houden. Als het wat meer dicht is,kan het wel,maar niet de eerste dagen.
Pfffff klinkt weer lekker bemoeierig,maar je weet hoe ik het bedoel... Knipoog

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 09:25

Ja, ik weet wat je bedoelt... maar Irene heeft mij nadrukkelijk gevraagd in de binnenbak te lopen. Dus vandaar... en zijn hoeven zijn heel gevoelig nu hij weer zonder ijzers staat... dus we kunnen eigenlijk niks anders...

Ben je ziekies? Wat heb je?

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:27

Onwijse last van mijn buik en maag,misselijk,en ontzettende zeurderige hoofdpijn...!

Normaal ben ik op vrijdag 1 uur vrij,maar vandaag later,en dan moet ik daarna ook nog Keesje doen...anders moet San maar na haar werk gaan,als ik me zoals nu blijf voelen,ga ik na mijn werk lekker mijn bedje in hoor...
(Sorry San.. Knipoog )

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 09:37

Hmm het is weer lekker weer... Gelukkig hebben we een grote binnenbak en een all-weather buitenbak... dan kunnen we nog alle kanten op NOT! Haha...

Ach ja, er zijn niet veel maneges die over een zwembad beschikken Lachen

Ach gut Ahw meissie...

Denk dat ik toch maar naar The Devil wears Prada ga, die wil ik nog steeds zien!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:45

Ja die film wil ik ook nog 'es zien,maar ik ga vanavond lekker op de bank hangen met een dekentje Knipoog Ik ben serieus deze week nog niet een avond thuis geweest! Haha druk druk druk! Haha! Maar ja hebben we allemaal last van toch!

Ja,vooral met die all-wheater buitenbak ben ik erg blij,kunnen ze toch lekker buiten staan (oké regendekentje omdoen is dan wel verstandig Knipoog ) Maar verder zijn dat soort faciliteiten natuurlijk top... Clown Ook wel fijn dat je paard droog staat,en totaal ook niet in een lekkende stal ofzo... Verdrietig

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 09:47

Haha, ja echt he?

Hihi, heb me gisteren echt doodgelachen in de Hypoplaza. We werden geholpen door een heel lief vrolijk meisje... en jantje maar over alles 'zeuren'... Toen moest ik Lizzy weer aan de lijn doen... Nou zeg... die mensen waren volgens mij echt blij toen we weg waren.

Ook lekker dom, had specifiek om een perfecte singel gevraagd, hele discussie uiteindelijk gekozen en toen stond ik bij de kassa, had ze alsnog de verkeerde gepakt Lachen

We waren echt vervelend, wel grappig Lachen

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:56

Ja met Jan sta je vaak genoeg voor l.u.l. hahahaha! Toen hij vorige keer bij ons kwam eten,ging ik samen met hem even boodschapjes doen in de AH,staat 'ie gewoon ongegeneerd een croissantje te eten met zijn mond open,smakkend... Bloos Mensen keken mij aan... (Croissantjes waren trouwens niet afgerekend ook hahahaa)
Maar hij is wel heeeel lief hoor... Ach gut

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 09:58

Haha, ja vond het ook wel gezellig hoor... Maar door hem werd ik ook zeikerig... Nee het was niet zeikerig, het was gewoon arrogant hoe we deden... Hihi... oeps...

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 10:00

Mocht Lizzy eigenlijk wel mee naar binnen? Lijkt me wel toch? Lieve Lizzy Lovers Ze is echt schattig!!

Trouwens wel leuk he,een babyboom op stal!! Haha! Waar blijf jij Linz...? Knipoog