Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:53

Zeker, ik zou mijn paard ook niet buiten willen hebben staan met dat weer. Tenzij hij een schuilstal heeft waar hij lekker in en uit kan lopen.

Nou, school en nuttig zijn 2 woorden die niet in 1 zin passen bij mijn school Tong uitsteken Heb net toen ik thuis was meteen even eten gehaald voor straks nu lekker mijn laarzen uitgetrapt en relaxen!

Ohja, degene van het hoofdstelletje heeft eindelijk het geld binnen. Vind het erg lang duren met het overmaken, 4 volle dagen, vaak gaat het veel sneller. Maar ze stuurt het hoofdstel vandaag op dus morgen is het binnen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:53

Ohoooh 18....Wow!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:54

Fijn dat ze 't geld nu binnen heeft, nu hopen dat je 't hoofdstel gauw in huis hebt. Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:55

Miss_Montana schreef:
Ohoooh 18....Wow!

Go jij! Go jij!

Gaat wel errug snel he.. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:57

Ja dat hoop ik ook, ik krijg dan altijd van die gedachten van oooh het geld is vast ergens verloren gegaan. En nu heb ik weer zoiets van stel je voor als het pakketje kwijtraakt of verkeerd word bezorgd. Tong uitsteken Maar het is altijd goed gegaan dus waarom nu niet Lachen

Ben jij nog op school nu? Heb je zeker media Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:58

Gaat idd echt snel, volgens mij hebben 2 bokkers het nog nooit voor elkaar gekregen om 18 pagina's vol te beppen Haha! Oke, met een beetje hulp van je mam en Cassidy Ja

je mam is btw ook een stiekeme meelezer op dit moment...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-10-06 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:00

Haha zag net een topic dat 't bij bokkers altijd fout lijkt te gaan bij de PTT... Clown
Ik zit nu thuis btw,
Enne, we gaan wel voor de 500 he... *LOL* Moet lukken denk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:01

WAT? Dat stelt me niet bepaald gerust! Hahaha, nou hopen dat het bij mij gewoon goed gaat Tong uitsteken

Die 500 redden we makkelijk joh, we gaan met een sneltreinvaart erdoorheen Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:04

Haha sorry hoor... Clown Zag 't topic vandaag, schijnt wel opvallend te zijn dat met bokkers en de PTT, niet alleen met pakketjes maar ook met dingen die verstuurd zijn in een enveloppe. Tong uitsteken

Hmm, wanneer zullen we de 500 precies hebben? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:28

Ooooh wat stom van de PTT, of TPG GTP PTG PGT of wat is het ook al weer? Laten we het maar bij PTT houden Ja Binnenkort word het waarschijnlijk toch TNT, lekker makkelijk. Een vriend van me werkt er dus ik zal hem eens even goed toespreken als mijn pakje niet aankomt.

Miss eind 2006 dat we aan de 500 zitten? Of eind 2007 Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:31

Ohja, nu is 't TPG, toch? Nagelbijten / Gniffelen Pff, snap niet dat ze zoiets moeten veranderen. Tong uitsteken

Hmm, 2008? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:47

Ohja TPG, dat was het!
Ik zit ook in de richting van 2008 te denken. Mwoah, moet kunnen Clown

Ik ga trouwens vanavond even vragen wanneer de binnenbak klaar is. Het zand was gestort dus ik neem aan dat we er al snel in kunnen rijden. Ben gewoon echt zo blij met die binnenbak, nu hoef ik op dagen zoals nu me iig niet zorgen te maken over of het wel of niet droog blijft. Op zich wil ik wel rijden met een beetje regen, maar om je nu zeiknat te laten worden gaat me iets te ver.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:50

Ben ook wel benieuwd wanneer we 'm voor 't eerst kunnen gebruiken, wil echt weten hoe 't eindresultaat is. Haha! 't Is inderdaad super handig met zulk weer. Hier lijken de wolkjes 't nog niet te weten, eerst was 't zonnetje duidelijk aanwezig maar nu is 't bewolkt. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:01

Ja, het ziet er hier ook twijfelachtig uit. Als het nu nou even gaat regenen is het mss voor vanavond op. Kan ik lekker rijden en jij naar je poownie fietsen.

Net was je mam nog even een stiekume meelezer zag ik Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:03

Jah mag 't van mij nu heeeeel hard regenen, als 't vanavond maar droog is. Of eigenlijk toch niet... Is ook weer zo sielugh voor Stees, dan kan ze niet zonnen...

Tsss, hou niet van die stiekeme mensen die lezen en niks zeggen... (doe 't stiekem zelf ook.. Schijnheilig )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:20

Oh en ik dacht dat jij nooooit stiekem meelas? Haha!

Ja da's ook wel weer zielig voor de paarden die buiten staan. Ik dacht er nog aan vanacht toen ik het hoorde onweren, Summie enzo staan volgens mij dag en nacht buiten. Maar mss dat die nu ook binnen worden gehaald 's nachts.

Ik had trouwens een rare droom over Starnmeer laatst. Ik moest op Angel rijden en die ging ik halen. Maar toen eerst moest ik van Eef een andere paint halen, een of andere zwarte en die heette Hunter. Nou, ik zei dus dat ik hem ging halen maar ik wist dus helemaal niet welk paard het was! Nou, toen zag ik een zwarte paint in de wei heen en weer rennen en Eef zei dat dat hem was. Maar ik kreeg hem maar niet te pakken. En toen werd ik wakker Tong uitsteken Vreemd sommige droomen...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:22

Haha, da's echt vaag... Wel een foute naam, Hunter... Nagelbijten / Gniffelen

Dromen schijnen altijd een betekenis te hebben, wat zal dat betekenen? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 16:48

Hmm ik zou het echt niet weten Tong uitsteken Maar het was sowieso een vage nacht. Normaal kan ik mijn dromen niet herinneren, maar als ik ze dan eens herinner dan heb ik er wel 3 of 4 verschillende per nacht. 's ochtends staat me maar nog een heel klein beetje bij van die dromen.

Sh*t, het regent hier best hard. Ik hoop nu echt heel erg dat de bak klaar is of dat het snel ophoud.

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 16:56

Ik zal weer even wat plaatsen hoor dames,helaas het gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard regenen en heel lang, veel plezier vanavond Beautje Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 16:58

Haha ik onthou 't altijd heel vaag. Haha!

Hier regent 't nu ook hard... Nagelbijten / Gniffelen Zou de bak al af zijn? Clown

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:03

Ik vind Elvis een heel lief paardje die al heel goed western kan rijden.Elvis is schattig.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:04

schumax schreef:
Ik vind Elvis een heel lief paardje die al heel goed western kan rijden.Elvis is schattig.

Gestoord

Mam, moet je niet werken ofzo? Werknemers troosten? Eieren tegen ramen van werknemers gooien? Haha!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:05

Ga jij ff buiten spelen wil je

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:06

schumax schreef:
Ga jij ff buiten spelen wil je

Zij zijn groot en ik is klein!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:34

schumax schreef:
Ik zal weer even wat plaatsen hoor dames,helaas het gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard regenen en heel lang, veel plezier vanavond Beautje Haha!

Oh da's niet lief Hamer Hihihi Elvis is wel heel lief, hij kan ook een heel ander leuk truucje, onder de buik van andere paarden door lopen Cool

Het is hier nu gestopt met regenen gelukkig. Maar laat ik nog niet te vroeg juichen, voordat ik het weet komt het weer met bakken uit de lucht vallen. Al lekker buiten gespeeld Suus? Tong uitsteken