Feessie bouwen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hihi ik zie je dan denk ik niet meer. want ik kom pas vanaaf
ik zet doxie nog wel ffies los met donna, banaan, of regina kijken wie ik uit kies
haha miss doe ik het omstebeurt *of hoe je dat dan ook schrijft haha
*

feliciteer jou moeder ook maar ik denk dat ik niet meer kan komen sorry..

NuggT schreef:Nou veel plezier bij je Oma tess!
Doe haar de groeten en feliciteer haar maar alvast van me goed?
Haha jaa idd je kan Dox altijd ff los zetten.
Vera, ja ik denk ook niet dat als het blijft regenen ik veel ga doen. Misschien ffies opjagen in de bak ofzo en als het droog blijft even in de bak rijden.
Is iemand al op stal geweest?
Is de bak heel nat en drassig of valt het mee?
Vera, als ik bij Regina ben geweest moet ik dan 1 schep zeewier in dr voerbak doen of zit dat door haar bix in de bakjes?
Ik heb gister ook een stuk of wat druppels in dr drinkbak gedaan dus dat komt goed.

) en jij komt vanavond ook nog.
NuggT schreef:Hahaa geeft toch niks Vera?
Kan het me voorstellen dat je het even moeilijk vind, zeker omdat Regina al zolang je je kunt herinneren van jou is.
Nounou dan krijgt Regina wel dr aandacht zeg, jou moeder komt straks langs dr, ik ga dalijk lekker wat met dr doen (onder andere een uitgebreide poetsbeurt) en jij komt vanavond ook nog.
Ze heeft tot nu toe niks te klagen lijkt me zo toch?
Heb echt geen idee wat ik ga doen met dr, moet ik ff kijken nog.
Vera, jij zei dat ze in de bak nogal sloom is?
Wat kan ik daar volgens jou het beste aan doen? Weet uberhaupt niet of ik in de bak ga rijden, misschien is het wel heel drassig en dat rijd niet echt lekker.
nee het zal wel mee vallen hoor......

vera23 schreef:het is hier nu trouwens mooi weer aan het worden ...mag het misschien niet zeggen maar daar baal ik van want heb mn paard binnen laten staan.....stom......maar het gaat vast weer regenen dalijk....is het daar droog?