stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PaulineS

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:11

Goede opbouw hoor Brenda. Mama kan inmiddels wel een kort poosje zonder zoon en zoon zonder zijn mama... Het is alleen wel verstandig dat iemand Bo in de gaten houdt. Sommige veulens gaan volledig uit hun plaat.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:12

He Pauline! Leuk dat je er ook bent! Morgen les van Antoine de Bodt? Ik kom even kijken. Ga je met Ko of Kyra?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 22:14

PaulineS schreef:
Goede opbouw hoor Brenda. Mama kan inmiddels wel een kort poosje zonder zoon en zoon zonder zijn mama... Het is alleen wel verstandig dat iemand Bo in de gaten houdt. Sommige veulens gaan volledig uit hun plaat.

ze heb 15 minrustig gerend Tong uitsteken eigenlijk meer dr eigen gang gedaan.
en bo was erg braaf die had inene alle aandacht van me vader voor hem zelf Haha!

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:17

Yep, ik moet om 12.30 uur. Ik ga met Ko. 'k Heb het idee dat Ko zijn instructie beter kan gebruiken dan Kyra. Kyra verbetert iedere week nog mbv Marieke, daar kunnen we zelf nog wel even mee door. Ik heb vorige week de martingaal in de wilgen gehangen, dus wij zijn helemaal klaar voor Antoine. Ik weet wat voor een hekel hij heeft aan hulpteugels en wilde de discussie ontlopen;-)

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:18

ShirleyA schreef:

Ik baal dubbel want ik maak me toch weer zorgen en ik heb donderdag les v Antoine de Both. Morgen maar even kijken hoe hij voelt....

Shirley, wilde je dat artikel nog lezen over Antoine de Both? Ik heb het artikel ingescand. Ik hoop dat het duidelijk is...

Afbeelding

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:18

Nee, ik denk dat je je bril moet opzetten...

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:19

tja, een vergrootglas is misschien een beter idee:-)

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 22:21

Tong uitsteken ik denk het ook ester Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:47

Ik kan het ook niet lezen... zonde!

Tof hee Bren, Bo ff zonder zijn mama. Had ook al in je andere topic gereageerd Haha!
Hier ook nog ff,: succes morgen inhet ziekenhuis!!!

Ja, het is Monique die Orissa rijdt... ik was haar naam ff vergeten! Foei! hahhaa

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 23:11

Nou, ik ga maar slapen. Ik hoop dat het nog lukt. Ik las net een artikel op bokt over twee dode honden die ze in plastic zakken in het water hadden gevonden. Ik wordt hier altijd zo kotsmisselijk van zulke verhalen en mensen die dat doen. Echt gruwelijk. Dat snap je toch niet. De een is vreselijk verdrietig dat haar hond ingeslapen moet worden en een ander dumpt zijn hond gewoon in het water... Ik moet zo'n dierenmishandelaar ook niet tegenkomen... Dan sta ik niet voor mezelf in.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 07:29

mogguh! ja ik heb m ik heb m Haha! ik mag autorijden en dat heb ik gisteravond dus na mijn werk ook gedaan Haha! vandaar dat ik niet op bokt was Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 07:31

gefeliciteerd!!! Go jij! Go jij! OK dan!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 07:31

thnx Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 07:33

vond je het niet eng ....zo de eerste keer zonder instructeur naast je...wetende dat niemand kon ingrijpen Clown

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 08:04

Willemijn!!! GEFELICTEEEEEERD!!!!
jippieee!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ik weet nog wel, toen ik voor de eerste keer reed.. vond het wel een beetje eng, in de auto van mijn broer! hihi

En Esther.. ik had dat verhaal ook al ergens gelezen.... die mensen moet ik ook niet tegenkomen, wat zeg ik, mensen? Dat zijn geen mensen, dat zijn niet eens beesten... dat zijn MONSTERS! Boos!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 08:16

PaulineS schreef:
He hallo! Ik dacht dat ik nog niet kon posten, maar moest me alleen even aanmelden bij de "Huiskamer' leiding Knipoog Heb de vorige 17 pagina's van een afstandje meegelezen. Zal niet zo'n trouwe poster zijn, maar bokt is een goede afleiding van het serieuze werk.

Hoi Pauline! Welkom in ons eigen topic Haha!

Ik had begrepen van Monique dat Gladys voor straf niet op stal mag komen van haar ouder Scheve mond Dat snap ik nou ook niet van die ouders. Ik zou haar juist verplichten naar stal te gaan!! Geef zo'n kind dan geen paard/pony Boos!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 08:17

Azzaro schreef:
mogguh! ja ik heb m ik heb m Haha! ik mag autorijden en dat heb ik gisteravond dus na mijn werk ook gedaan Haha! vandaar dat ik niet op bokt was Haha!

Aaaaaah GEFELICITEERD MEIS!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Super gedaan joh!! Ik was al bang dat het niet goed gegaan was omdat je niets liet horen. Ben blij voor je Clown

Mogguh allemaal!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 08:22

Ik moet zo even weer mijn veearts bellen want het ging gisteravond even niet goed met Omar. Ik word er zo verdrietig van Verdrietig Het medicijn moet nog aanslaan en eiwitten krijgt hij nu nagenoeg niet meer nu hij ook eigen hooi krijgt maar giftige stoffen zitten nog wel in zijn lijf en die moeten eruit en zijn nieren hebben problemen dat te verwerken en dat doet hem auw Verdrietig

Zag het gisteravond even niet meer zitten want hij stond er echt bij van: auw help me... en toen ik moest huilen kwam hij me nog een knuffel geven ook.. net of hij wou zeggen: het komt wel weer goed. Ik hoop het maar....

Tanx Bren OK dan! Zet hem maar los, dan kan hij zelf even scharrelen. Alleen als het regent niet hoor.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 08:27

Agoss.. arme Omar.. Verdrietig Zo sneu he.. als je ziet dat ze zich niet goed voelen, en je staat machteloos!

Bij Bella zag ik het dus niet, en dat vond ik achteraf ook zo erg.. Gaan we in haar manen lopen trekken terwijl zij zich zo naar voelde.. arm beessie. Huilen

voor iedereen met een 'ziek' paard: BETERSCHAP! Ach gut

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 08:56

Willemijn gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

Arme Omar. Ik zag jullie dinsdag in de bak rijden en toen dacht ik dat het weer wat beter ging, maar ik hoorde van Shirley dat hij daarna toch niet goed liep. Ik zou inderdaad dan even je veearts bellen. Heb je al de vragen die je had nog opgeschreven? Ik zal Omar zo nog even een knuffel geven als ik naar stal ga. Kusje Brenda zou hem loszetten?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 09:03

Ik heb er bij Omar een soort van antenne voor... door ervaring hoor. Het is net of hij me wil vertellen dat hij zich niet goed voelt.

Heb net mijn veearts gesproken en hij zei dat Omar er niet dood aan zal gaan en dat we er even doorheen zullen moeten gaan. Ik moet hem laten weten hoe Omar vandaag is want hij zei dat het nu weer beter moet zijn, dat hij echt zo erg verzuurd is is maar van korte duur. Na een uurtje gisteravond ging het gelukkig al weer iets beter en zocht hij weer contact. Longeren was te explosief en dat mag ik even niet meer. Met rijden heb ik er meer controle over. Hij zal even door de pijn heen moeten om beter te worden zei hij. Bah ik vind dat zo naar om te doen/zien Verdrietig Nou ja vorig jaar heb ik dat ook gedaan en toen is hij er beter dan ooit weer uitgekomen dus dat moet ik maar voor ogen houden. Arme Omar Ach gut Hij wordt vandaag weer gemasseerd.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 09:07

Gieltje2002 schreef:
Willemijn gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

Arme Omar. Ik zag jullie dinsdag in de bak rijden en toen dacht ik dat het weer wat beter ging, maar ik hoorde van Shirley dat hij daarna toch niet goed liep. Ik zou inderdaad dan even je veearts bellen. Heb je al de vragen die je had nog opgeschreven? Ik zal Omar zo nog even een knuffel geven als ik naar stal ga. Kusje Brenda zou hem loszetten?

Het begint bij het uitstappen want dan gaan de nieren werken om de afvalstoffen die bij het rijden zijn aangemaakt te verwerken (ofzo weet niet of ik het zo goed zeg Bloos ). Ik begrijp het wel allemaal maar weet het niet helemaal uit te leggen. Hij liep aan de longeerlijn super gisteren en was echt het binkie (staart op zijn kont en draven en galoperen). Ik kon hem niet meer stoppten ... het was bijna komisch om te zien (kan er alleen nu nog niet om lachen) we gingen naar de longeerkraal en hij liep als een jonge god te showen en toen we terug kwamen liep hij als een oud mannetje van 80.... Nou ja... voorlopig even niet longeren.

Hoe voelt het om nu alleen te mogen rijden Willemijn? Hoeveel uur les heb je nou gehad in totaal? Knap hoor! Ik ben 4 keer gezakt destijds Bloos Was zo nerveus dat ik het iedere keer verprutste. Gelukkig mijn E wel in 1x gehaald 1,5 jaar geleden Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 09:09

Ik heb om 15.00 uur een gesprek bij de Postbank (voor een opdracht van ongeveer 3 maanden). Duimen jullie voor me!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 09:18

AnneOmie schreef:
Ik heb om 15.00 uur een gesprek bij de Postbank (voor een opdracht van ongeveer 3 maanden). Duimen jullie voor me!

Ja, doen we OK dan! !

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 09:23

me afspraak is verzet naar 10.50uur
dus ik ga nu weg en zal zo als ik terug ben wel verslag doenvan hoe en wat Zij zijn groot en ik is klein! voel me erg rot Boos!