Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PaulineS schreef:Goede opbouw hoor Brenda. Mama kan inmiddels wel een kort poosje zonder zoon en zoon zonder zijn mama... Het is alleen wel verstandig dat iemand Bo in de gaten houdt. Sommige veulens gaan volledig uit hun plaat.
eigenlijk meer dr eigen gang gedaan.
ShirleyA schreef:
Ik baal dubbel want ik maak me toch weer zorgen en ik heb donderdag les v Antoine de Both. Morgen maar even kijken hoe hij voelt....
ik denk het ook ester

ik mag autorijden en dat heb ik gisteravond dus na mijn werk ook gedaan
vandaar dat ik niet op bokt was
PaulineS schreef:He hallo! Ik dacht dat ik nog niet kon posten, maar moest me alleen even aanmelden bij de "Huiskamer' leidingHeb de vorige 17 pagina's van een afstandje meegelezen. Zal niet zo'n trouwe poster zijn, maar bokt is een goede afleiding van het serieuze werk.
Dat snap ik nou ook niet van die ouders. Ik zou haar juist verplichten naar stal te gaan!! Geef zo'n kind dan geen paard/pony
Azzaro schreef:mogguh! ja ik heb m ik heb mik mag autorijden en dat heb ik gisteravond dus na mijn werk ook gedaan
vandaar dat ik niet op bokt was
Super gedaan joh!! Ik was al bang dat het niet goed gegaan was omdat je niets liet horen. Ben blij voor je 
Het medicijn moet nog aanslaan en eiwitten krijgt hij nu nagenoeg niet meer nu hij ook eigen hooi krijgt maar giftige stoffen zitten nog wel in zijn lijf en die moeten eruit en zijn nieren hebben problemen dat te verwerken en dat doet hem auw
Zo sneu he.. als je ziet dat ze zich niet goed voelen, en je staat machteloos!
Brenda zou hem loszetten?
Nou ja vorig jaar heb ik dat ook gedaan en toen is hij er beter dan ooit weer uitgekomen dus dat moet ik maar voor ogen houden. Arme Omar
Hij wordt vandaag weer gemasseerd. Gieltje2002 schreef:Willemijn gefeliciteerd!![]()
Arme Omar. Ik zag jullie dinsdag in de bak rijden en toen dacht ik dat het weer wat beter ging, maar ik hoorde van Shirley dat hij daarna toch niet goed liep. Ik zou inderdaad dan even je veearts bellen. Heb je al de vragen die je had nog opgeschreven? Ik zal Omar zo nog even een knuffel geven als ik naar stal ga.Brenda zou hem loszetten?
). Ik begrijp het wel allemaal maar weet het niet helemaal uit te leggen. Hij liep aan de longeerlijn super gisteren en was echt het binkie (staart op zijn kont en draven en galoperen). Ik kon hem niet meer stoppten ... het was bijna komisch om te zien (kan er alleen nu nog niet om lachen) we gingen naar de longeerkraal en hij liep als een jonge god te showen en toen we terug kwamen liep hij als een oud mannetje van 80.... Nou ja... voorlopig even niet longeren.
Was zo nerveus dat ik het iedere keer verprutste. Gelukkig mijn E wel in 1x gehaald 1,5 jaar geleden
AnneOmie schreef:Ik heb om 15.00 uur een gesprek bij de Postbank (voor een opdracht van ongeveer 3 maanden). Duimen jullie voor me!
voel me erg rot