Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 18:01

ja ik rijd op donderdag van half 7 tot half 8:)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 13:54

Miss_Blimm schreef:
Dat is niet Delaila, das Chance. Hoe is het daar trouwens mee? Was toch van de putter?

Dat is ook chance niet al lijkt hij er wel erg op! nee dit is Ifango en komt bij dezelfde man weg! en beiden heb ik ingereden Haha!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 13:58

he nog een vraagje er is nu ook een vosje een dponytje een ruin.. bij ons heette ie gardian wie heeft m al eens gereden? t is een echte koekie ben wel nieuwsgierig.. komt bij dezelfde man weg als nicky chance rivaldo en meerderen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 14:24

whaaa ik heb gisteren iets heeel engs meegemaakt, ik reed op bartje en het volgende gebeurde:

Zoals Jezus op water kon lopen, krijgt Jolien het voor mekaar om paarden op haar buik te dragen...
(..?..)
Gisteren reed ik op Bartje en ze was al steeds vrij onrustig en vervelend en ineens na het achterwaarts gaan ging ze een beetje omhoog, dus ik dacht 'hm ok even rustig aan doen' toen die weer gewoon deed ging ik weer achterover zitten (normaal zeg maar) komt die donder weer de lucht in en nu flink: hing die ineens boven me en voordat ik er erg in had lag ik onder het paard...
Paard rolde door en ik stond ook zo weer op, heel gek, tijdens de val dacht ik nog "ok dit is het einde" maar het eerste wat ik zei toen Karin eraankwam: "hoe is het met de pony" pony mankeerde niks gelukkig...
Herman Wientjes kwam meteen aangesneld samen met Danny en die moest er even op, ik was er inmiddels alweer opgeklommen dus ik er weer af...
En moest ik maar op Nicky want ik wilde het wel weer proberen, dus ik op een wat rustiger paard, nou ik heb de hele tijd niet meer aan de teugels gezeten, zodra het hoofd ook maar iets omhoog kwam liet ik de teugels gaan...was echt flink geschrokken...

T is toch vreemd he, je hoort altijd zulke gekke verhalen en Jolien Drost uit Zwolle komt onder een paard en ze heeft alleen een zwaar gekneusde elleboog, een gekneusde heup en helemaal stijf...

Serieus, volgens mij heb ik grote schouders ofzo dat al die engeltjes daar op hun gemak zitten... smile/tracker.gif

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:34

priscilla schreef:
Miss_Blimm schreef:
Dat is niet Delaila, das Chance. Hoe is het daar trouwens mee? Was toch van de putter?

Dat is ook chance niet al lijkt hij er wel erg op! nee dit is Ifango en komt bij dezelfde man weg! en beiden heb ik ingereden Haha!

Hej die lijkt er echt erg op! Ifango... een broertje ofzo dan?

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:21

Mooie kantine is het geworden, zo van de foto's af te zien. Wel heel hip!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 20:16

morgen wedstrijd op lady gina Lachen wish me luck Haha!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 22:23

veel succes!
En jaja, dymphke heeft nu toch wel de leukste jongen van stal gescoord Vork Clown

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 22:43

VERTEL!!!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 23:50

Jaaa spannend he Lotje!
Ik weet niet of ik het ga redden trouwens, ma en zus hadden het leuke plannetje bedacht om met Rens het bos in te gaan tja en dan MOET je mee he...had het ook anders gepland:( verdikkie!
Ik ga gewoon proberen uberhaupt nog voor je proef aanwezig te zijn...!!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:26

Jolien87 schreef:
Jaaa spannend he Lotje!
Ik weet niet of ik het ga redden trouwens, ma en zus hadden het leuke plannetje bedacht om met Rens het bos in te gaan tja en dan MOET je mee he...had het ook anders gepland:( verdikkie!
Ik ga gewoon proberen uberhaupt nog voor je proef aanwezig te zijn...!!!

Das niet zo mooi Tong uitsteken want lin heeft pas laat tijd voor vlechten... Dus was t juist wel handig dat jij dr zou zijn Tong uitsteken maar ik het wel ffkes... anders probeer ik het zelf wel met knotjes.... wil vast wel Tong uitsteken

Millenium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:48

Lady Gina, Tja wie kent dat paard nou niet! Is een schat van een paard dat zeker voor je wil werken. Met scheren was ze altijd erg braaf, daar genoot ze altijd erg van. Menig ruiter heeft op haar een uurtje doorgebracht, Ze was het "vriendinnetje" van Glory! Maar wie zou het nou toch zijn? ik weet het nu jullie nog... (trouwens ik heb haar niet met annelote op de manege gezien vanmiddag!!!)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:48

wedstrijd ging goed Lachen

173 pnt, maar vind btje laag Tong uitsteken had n 3 voor me eerste wijken, en dr stond bij dat k m recht moest stellen, maar toen ik keek op film was ie gwoon recht :s dus btje overdreven om 3 te geven :s en een 8 voor me houding Clown Haha! volgende dress. wedstrijd weer meedoen, en dan wel wp Tong uitsteken
voor me gvoel ging t goed Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 09:33

Hey meiske, tja ging niet helemaal volgens de planning, we zouden eerst al vroeger naar het bos gaan dus ik dacht: mooi dan kan ik daarna naar de manege toe...gingen we pas rond een uurtje of half 2 en we waren om half 5 ofzo pas weer terug:S *baal baal*
maar is het uiteindelijk wel gelukt met het vlechten?
En Lin is natuurlijk weer eerste geworden hm;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:30

wt dacht jij dan Tong uitsteken maar guess had tong over bit Tong uitsteken en toch word ze 1e Haha!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 19:56

Amethyst_ schreef:
VERTEL!!!

Ik vertel!
Springruiter, heeft ook voor deze stal gereden, ook in het buitenland, geeft mij springles (is trouwens 19, die gozert) en tsja, voor de rest...is het toch wel het beste vriendje wat je je kan wensen Cool

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 20:34

Amethyst_ schreef:
wt dacht jij dan Tong uitsteken maar guess had tong over bit Tong uitsteken en toch word ze 1e Haha!

Toch een manier om onder het werk (de druk) uit te komen hej...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:00

Amethyst_ schreef:

Haha 'dachten"? Zeker weten bedoel je, kan gewoon niet anders..
en madame moet natuurlijk wel weer meteen 2 wp'tjes he;)
Volgende keer hoop ik ook mee te kunnen doen maarja dan moet ik natuurlijk wel eerst een leuk paardje vinden om op mee te doen he, tot nu toe heb ik alleen nog maar op pony's gereden en daar zie ik mezelf nog geen wedstrijd mee doen om eerlijk te zijn...
Donderdag gaan mn amandelen er trouwens uit dus kan ik een weekje niet rijden:( Kom je dan nog ff een keertje langs?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:24

tuurlijk Knipoog

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 11:51

@ miss blimm je weet toch bij vd Sluis zijn ze in zekere zin allemaal een beetje familie Haha maar ifango is een heel stuk groter hij zit tegen een paardje aan.. De kleindochter van vd Sluis gaat nu helaas wedstrijden met hem rijden vandaar dat ik nu ook maar een andere stal heb gezocht.. Het zijn nu allemaal friesjes Lachen heel wat anders maar wel onwijs gaaf!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:39

*tromgeroffel* mensen kijk in mn onderschrift om te weten wie die Lady Gina nou is Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 23:21

*schopt*

Vertel ik het eindelijk, reageert niemand Tong uitsteken is iedereen dood ofzo Tong uitsteken

Miek_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 00:32

Heeeyy
Ik heb Revenge een tijde bij mij thuis gereden Haha!
echt een superpony om mee te springen Haha!
maar ze moest weer weg Huilen
k mis dr best wel maar ze was niet altijf ff zo braaf..cker niet buiten en in de trailer Knipoog
Wil een van jullie als die een foto heeft het ff zeggen want ik mis dr best wel en k heb alleen een video van haar en roy en ook nog een video van mij en haar...dus.. Knipoog

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 13:30

jaaa, cocktail! ik wist het! Knipoog

Heb zondag springles gehad en ben er weer eens afgevallen! joehoe! Mn vriendje gaf nog wel les, en hij stond echt zo van: wtf doe jij nou weer Clown

Vork

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 19:24

Vriendje? Tong uitsteken tell me!!! foto, zn naam, leeftijd, everything Tong uitsteken