Larson heb ik nog nooit opgereden, alleen gevoltigeerd en misschien met een spelletjesding op geslalomd ofzo?
maar ik als ponykamper ken hem ook alleen als een brave meetuf pony
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:bruine = ?
pauline

(hoop ik...)

Citaat:nou ja je had me toen ooit verteld slecht te zijn in namen, dus ben bang dat ik onbekent ben
dat heb je goed onthouden dan
even nosha weer een beetje in conditie krijgen en dan kan ik wel weer naar buiten

, eigenlijk ben ik er zomaar vanuit gegaan dat dat dus mijn 1e vakantiedag is
hoo wacht even , volgens mij staat in de info brief dat de 29e de laatste les is, mocht je in willen halen moet je dat dus volgende week op een avond doen
de week na de bruiloft is het lamoen helemaal dicht, daarna kun je inhalen op zaterdag, dit moet je vrijdags van te voren even door bellen. duidelijk

..Citaat:In ieder geval in de brief staat dat de lessen nog duren tot 8 juli.
, volgens mij was het de 29e want daarna , na die vrije week dan beginnen de ponykampen, waarschijnlijkis de 8e op een zaterdag? en beginnen de zaterdag lessen weer( denk ik) zal vanmiddag even eens een brief opzoeken
een week voor die tijd krijg je van mij iedere dag een pbtje

je zal wel gelijk hebben hoor maar een tijdje terug heb ik het er nog met janet over gehad, er waren maar 2 opgave's voor de 1e ponykamp week die kinderen heeft ze naar een andere week verplaatst zodat het lamoen de week na haar bruiloft dicht is. ik ga het vanmiddag meteen vragen, kan ik mijn bijna vakantiegevoel nog verder doorschuiven

staan al die kinderen toch mooi te kijken over 2 weken