Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Staan we nou weer op de eerste pag? 
Pluutje schreef:Zijn er ook mensen hier die bij het Landje hebben gereden of nog steeds rijden? Ik woon er eigenlijk vrij dichtbij, ben er ook wel eens even wezen kijken maar me er verder nooit in verdiept eigenlijk.
Trouwens, ik maak nog maar even van de gelegenheid gebruik om te zeggen hoe goed ik het van je vind muis, dat je zo goed voor pep zorgt! Ze heeft toch nog steeds een plekje in mijn hart, werd altijd erg door hoor geraakt dus ben zeker blij dat ze het zo goed heeft!
... maar heb er nooit gereden. Volgens mij hadden ze wat fjorden en shets.
Rytir schreef:dan hebben wij in het zelfde jaar eindexamen gedaan, ik deed mavo...Lavandula schreef:nounou, het word nog druk hier!!helaas kan ik niet mee praten over al die maneges waar jullie het nu over hebben.. in mijn penny tijd natuurlijk wel regelmatig op bezoek geweest
, maar heb dr zelf nooit gereden. wel 4 jaar op de jong, 4 jaar bij Pauliens ruitersport in hoofddorp/lijnden, een tijdje lesgegeven op wenneckers aan een ponytje, tijdje gereden/geholpen bij linda polak, en op die manier nog wat stalletjes afgestruind, en nu sta ik dus heerlijk in de polder...
ik las iets over Casimir? ik heb 2 jaar op nieuwer-amstel gezeten, toen dat ging fuseren moest ik naar het casimir, en daar heb ik ook nog 2 jaar gezeten..
Ha, heb ook nog op het nieuwerAmstel/ Amstelveen college gezeten. In 1999 (oeps vorige eeuw) heb ik eindexamen Havo gedaan.