Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zal die nu nog wel steeds doen
Naomi_Star schreef:Rabo vind ik geen uitdaging, als je hem met respect behandeld doet die alles voor je! Tenminste zo heb ik hem ervaren, miscshien is het nu wel weer een enorme duivel geworden.. Maar goed wat wil je het is nou ook niet bepaald een echt manege paard vind ik

zag ik toch wel een beetje als een compliment. Ik was eerst als de doods voor die pony 
Cyntje schreef:prints schreef:tot je hem aan het werk zet maar als je uitdaging zoekt....
jennifer moonlight queeny calan
veel plezier....
Moonlight is al erg lang verhuurd Chan
Zie ik ook niet als een uitdaging, zo moeilijk is ze niet, vind Rabo meer een uitdaging
Jennifer is ook wel leuk. Queeny en Calan zijn schatjes
Cyntje schreef:Oh van klachten weet ik verder niets af,...
Layka was ook geen makkelijke... ik heb haar toen een week gehuurd en ik kon haar zonder kleerscheuren en bijten normaal uit de wei halen, ik stond echt verbaasd te kijken
Ik kon er mee lezen en schrijven. Als ik haar reed was ze niet sloom, dat zelfs Angela mij vroeg waarom ik op Joey reed... Joey? Angela,... dit is Laykazag ik toch wel een beetje als een compliment. Ik was eerst als de doods voor die pony
Rabo vond ik gewoon niet zo betrouwbaar ( tijdens het rijden dan ). En het is gewoon zo dat manegepaarden een hart van goud hebben, ze moeten alles maar nemen zoals het is en niet ieder paard kan daar tegen!
dressuurproeven

Ik ga weer voorlezen als je wedstrijden hebt
sabby schreef:wat leuk om dit te ontdekken![]()
ik heb net bedacht dat ik graag wil gaan lessen bij deze manege..(voor ik weer op mijn eigen schat stap over een jaar haha)
morgen eens bellen..
ben benieuwd of er plaats is enzo..
)> rijd sinds een tijd liever niet - laat staan op vreemde paarden en vind dat ik daaom weer eens goed moet gaan lessen..
Het is een leuke manege en ze hebben er verschillende paardjes er zit echt voor ieders wat wils tussen
prints schreef:hey,
ik hoorde net dat maruscha dood is.?!?!
loop ik achter of is dit l*lkoek?
Daar hebben Chan en ik nog onze eerste priveles op gereden!! Ouderdom of wat anders?