manege de veluw ewijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bonte_bente

Re: manege de veluw ewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:00

ja noom.. heb het altijd zonde gevonden dat ie in manege les terecht is gekomen.
heb m wel flinke sprongen zien maken heeft mij en meerder mensen tussen de bakrand gekregen haha

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:03

Ik heb ook flinke sprongen met hem gemaakt en niet alleen springen dressuur kan die ook erg goed, als die maar 1 vast berijder heeft! Maar goed jammer dat cor zo veel voor hem vroeg toen der tijd Knipoog Zal die nu nog wel steeds doen Knipoog

Hoe gaat het eigenlijk met de wedstrijden chantal?

bonte_bente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:20

lotte pb-tje,
cor heeft altijd rare prijzen gehad.
t was idd wel mooi beestje en heeft veel in zich meer als manegeknol in ieder geval.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 23:42

Ik vind Rabo werkelijk waar een verschrikkelijk beest om op te rijden, voor mij dus een ware uitdaging Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 23:45

Naomi_Star schreef:
Rabo vind ik geen uitdaging, als je hem met respect behandeld doet die alles voor je! Tenminste zo heb ik hem ervaren, miscshien is het nu wel weer een enorme duivel geworden.. Maar goed wat wil je het is nou ook niet bepaald een echt manege paard vind ik

Uhm,.. dat doe ik bij ieder paard hoor, het was gewoon een duivel! Net nadat ik daar stopte met lessen hoorde ik dat de ene na de andere van hem afviel Clown

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:53

Zo bedoelde ik het ook niet, verkeerd verwoord.. Ik heb in ieder geval geen problemen met hem gehad. En dat de een na de ander er van af vliegt heeft er na mijn mening mee te maken dat rabo absoluut niet geschikt is als manege paard aangezien iedereen hem anders rijd en hij het met sommige dingen niet eens was, dat moet hij toch op een manier laten merken ( Ben ik in ieder geval van mening) Ook heb ik van meerdere gehoord op de manege toendertijd dat hij ook een flink gevoelige rug heeft ( viola ,jan, anke) dat zal er ook wel mee te maken hebben

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 23:56

Oh van klachten weet ik verder niets af,...

Layka was ook geen makkelijke... ik heb haar toen een week gehuurd en ik kon haar zonder kleerscheuren en bijten normaal uit de wei halen, ik stond echt verbaasd te kijken Bloos!
Ik kon er mee lezen en schrijven. Als ik haar reed was ze niet sloom, dat zelfs Angela mij vroeg waarom ik op Joey reed... Joey? Angela,... dit is Layka Tong uitsteken zag ik toch wel een beetje als een compliment. Ik was eerst als de doods voor die pony Clown

Rabo vond ik gewoon niet zo betrouwbaar ( tijdens het rijden dan ). En het is gewoon zo dat manegepaarden een hart van goud hebben, ze moeten alles maar nemen zoals het is en niet ieder paard kan daar tegen!

_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 13:52

Cyntje schreef:
prints schreef:
tot je hem aan het werk zet maar als je uitdaging zoekt....
jennifer moonlight queeny calan
veel plezier....

Moonlight is al erg lang verhuurd Chan Clown
Zie ik ook niet als een uitdaging, zo moeilijk is ze niet, vind Rabo meer een uitdaging Nagelbijten / Gniffelen
Jennifer is ook wel leuk. Queeny en Calan zijn schatjes Haha!

Calan kan ook niet doorgaan want die is toch verkocht..

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 15:22

Cyntje schreef:
Oh van klachten weet ik verder niets af,...

Layka was ook geen makkelijke... ik heb haar toen een week gehuurd en ik kon haar zonder kleerscheuren en bijten normaal uit de wei halen, ik stond echt verbaasd te kijken Bloos!
Ik kon er mee lezen en schrijven. Als ik haar reed was ze niet sloom, dat zelfs Angela mij vroeg waarom ik op Joey reed... Joey? Angela,... dit is Layka Tong uitsteken zag ik toch wel een beetje als een compliment. Ik was eerst als de doods voor die pony Clown

Rabo vond ik gewoon niet zo betrouwbaar ( tijdens het rijden dan ). En het is gewoon zo dat manegepaarden een hart van goud hebben, ze moeten alles maar nemen zoals het is en niet ieder paard kan daar tegen!

Layka vond ik ook altijd een heerlijk paard, ik kon ook altijd verschrikkelijk boos op mensen worden als ze weer eens zeiden dat ze altijd beet en dat ze heel erg gevaarlijk is! Ze is niet altijd betrouwbaar omdat ze soms ineens kon bijten maar als jij gewoon rustig deed en liet zien dat je het allemaal goed bedoelde was er niks aan de hand! Maar toch had ik altijd verschrikkelijke moeite met haar voorwaarts rijden ( Heb haar 2 keer 1 week gehuurd) Kwa omgang was de klik er wel maar met het rijden echt niet Knipoog

yasmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 22:21

cyn kon echt zo goed met layka om gaan dat was altijd een wonder was zo leuk om te zien.

ik heb er nooit op gereden want ik was gelijk op de paarden gaan rijden heb veel paarden daar gereden in de lessen en ik vond limit en oreina het fijnste rijden.

maar mijn eerste les heb ik op etuara gereden tot dat ie heel erg kreupel werd en opeens niet meer was. toen ging ik op mokka echt dat was een paard met een hele harde mond. en daarna heb ik mogen kiezen naar zo veel weken en heb ik op limit een hele tijd gereden en dan tussen door soms dino was echt een schat van een paard maar vond het wel wat te langzaam naar mijn gevoel.
daarna heb ik tot mijn ene laatste les in 2004 op oreina gereden dat was de klik.

op wie ik nog meer heb gereden dat was ribus eerste les stort bui en schrok ie en gooide ze met er af.
op monique (verkocht) daar kon ik ook echt alles mee doen met de dressuur oefeningen dat vond ik echt een leuk paardje toen die te koop stond waren we aan het twijfelen om haar te kopen maar niet gedaan.
want ik ben echt helemaal gek van fjorden.
Haha! Haha!

en nog de andere paarden warla byou marco een keer marena een keer

ik ben gestopt in april 2004 en was op 5 mei 2004 naar club vcm gegaan met mijn verzorg fjord sanne heb ik 1.5 mee gereden daar en toen heb ik in 2005 mijn eigen fjorden merrie yasmila mogen kopen en zelf ingereden. ga in de winter misschien als alles mee zit wedstrijden rijden bij de paarden.
heeeeeeeeeey cintje je bent echt een top voorlezer bij mijn Haha! Haha! Haha! dressuurproeven Haha! Haha!

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 22:24

wat leuk om dit te ontdekken Bloos

ik heb net bedacht dat ik graag wil gaan lessen bij deze manege..(voor ik weer op mijn eigen schat stap over een jaar haha)
morgen eens bellen..
ben benieuwd of er plaats is enzo..

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 01:53

Hey Lou, weer terug van vakantie Tong uitsteken

Ja Ik ga weer voorlezen als je wedstrijden hebt Vork

yasmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 11:16

ja ben weer terug van vakantie
het was suppper moi in wenen heb alles gezien van de lipizanners
van geboorte plaats tot de spanische hofreit schule.

fijn supppper want je leest echt supppppppper
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 22:20

sabby schreef:
wat leuk om dit te ontdekken Bloos

ik heb net bedacht dat ik graag wil gaan lessen bij deze manege..(voor ik weer op mijn eigen schat stap over een jaar haha)
morgen eens bellen..
ben benieuwd of er plaats is enzo..

Hopen dat er plaats is dan, en dat je het er leuk vind natuurlijk!

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:51

thanx! ja ik ga morgen eens bellen>>
mn vriendinnetje wil op maandagav rijden >>ik eigenlijk woensdag maar zal wel een tijdje maandag worden dan>>
ik ben benieuwd>>

ik vind best weer een hele stap om te gaan bellen en weer op een vreemde manege te komen (als er plaats is dan Knipoog )> rijd sinds een tijd liever niet - laat staan op vreemde paarden en vind dat ik daaom weer eens goed moet gaan lessen..

hoor hier goede verhalen over duss... Haha!
Laatst bijgewerkt door sabby op 06-08-07 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 23:53

Alles is wennen Knipoog Het is een leuke manege en ze hebben er verschillende paardjes er zit echt voor ieders wat wils tussen Ja

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 00:02

mn toetsenbord blijft steeds hangen dus het lijkt of ik niet kan typen trouwens, sorry!

dat is wat ik steeds hoor en nu hier lees; dat het gewoon gezellig is dus dat komt vast goed..
ik wil gewoon echt weer eens goed weten wat ik nu doe voordat ik op mn eigen paardje stap..

yasmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 13:38

veel succes en heel veel plezier daar want het is echt een hele gezellige manege en je leer veel

bonte_bente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 21:27

hey,
ik hoorde net dat maruscha dood is.?!?!
loop ik achter of is dit l*lkoek?

_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 11:09

Mm ik zou het niet weten, zal het vanavond wel eens ff aan een vriendin van me navragen die daar nog rijd.

LauraV93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 15:42

prints schreef:
hey,
ik hoorde net dat maruscha dood is.?!?!
loop ik achter of is dit l*lkoek?

Weet ik niet, scoopy is wel gisteren doodgegaan...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 16:36

Snoopy Scheve mond Ach gut

Maggie_Eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 21:36

Ahh wat zielig!! Ach gut Verdrietig Daar hebben Chan en ik nog onze eerste priveles op gereden!! Ouderdom of wat anders?

_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 21:37

Aah scooby Scheve mond

_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 21:43

Vriendin van mij die op de manege rijd zij dat maruscha idd dood is..Scheve mond