Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tonke

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 08:39

Goede morgen allemaal,

Ik ben de laatste dagen wat stilletjes, maar ik lees jullie berichten wel hoor want dan blijf ik toch op de hoogte van alle gebeurtenissen op stal.

Ik wil ook even uitleggen waarom ik zo stilletjes ben. Ik zit niet lekker in mijn vel. Heb veel pijn. De pijn is ook eigenlijk een beetje mijn eigen schuld. Ik heb nl donderdag froukje der stal zelf uitgemest. En dat had ik beter niet kunnen doen. Buiten de pijn in mijn rug zijn nu ook mijn spieren op slot geslagen. Maar ik vind het zo vervelend om iedere keer een beroep op jullie te moeten doen omdat Eric zo druk is met zijn werk. Ben net nieuw op stal en dan al zo'n zeur. Ik weet dat jullie het niet erg vinden maar ik moet er nog even aan wennen. Maargoed ik ben dus voorlopig even uit geschakeld. Ik kom wel naar stal hoor van de week maar ik moet jullie nu wel om hulp gaan vragen. Nou denken jullie natuurlijk en Eric dan. Nou dat is nog een verhaal erbij. Ik heb met Eric gisterenochtend van 7.00- tot 10.30 uur op de SEH gezeten. Hij heeft zijn enkelbanden verrekt en loopt dus nu met krukken. Ook hij kan dus voorlopig even niet veel. Het zit dus hier allemaal niet mee. HELP,HELP,HELP,HELP.

Zo dat was een heel verhaal Sorrie.

Ik hoop dat jullie ons willen helpen????

Trouwens met Sanne gaat alles oke. Die huppeld vrolijk door en houd ons op de been. 't is zo'n lekker ding.

Zo nu nog wat korte reacties op jullie berichtjes.

ireen heel veel plezier met je verjaardagsfeestje op stal vandaag. Helaas kunnen wij er niet bij zijn omdat we visite uit Drenthe krijgen.

Peet wat lees ik nou heb je zoveel problemen op je werk. Laat je niet kisten en kom voor jezelf op. Heel veel sterkte. Bel gerust als je je gal even wil spugen.

En Lin hoe gaat het nou met max? Hoe is het gisteren gegaan. Wat is het toch een scheetje. Die Foto echt geweldig.

Dat geld ook voor jou Aad. Wat een leuke foto.

Nou ik ga er een eind aan breien want die kleine meid is wakker.

Groetjes aan iedereen

Liefs van ons alle 3.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 11:01

nou dat mesten komt wel goed hoor alleen was ik er donderdag niet om je bij te springen.
ik moet ff zelf bij tanken
annelies had al lekker me stal gedaan en lin whis buiten gezet en de bakjes gedaan
maar normaal had ik er geweest die avond

want je weet dat ik er wel rekening mee probeer te houden hihi
en mocht je toch eens alleen lopen daar.
strooi haar enkel op en dan doen we de dag ernaar haar ff uitmesten.
nou veel plezier in drenthe wel lange rit zo met de manke en de manke hihi
dus kijken jullie uit kusjes vor sanne doei doei

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 11:34

gisteren ben ik s'avonds naar stal geweest.
heb bella onze hond eens meegenomen kijken wat ze er van vond die ouwehihi
nou ze heeft zich best vermaakt
alles was leuk overal aan snuffen bij de koeien gekeken hihi
ik was onderwijl whis lekker aan het poetsen.
want ik ging haar longeren.
dat is een maand of drie een heel karwei geweest pfff (stijgeren alles deed ze behalve lopen )
maar nu gaat het heel goed met haar.
ze doet alles al heel redelijk hoor
alleen als ik ff niet oplet en ze loopt haar rot kant dan zoefffff is ze omgedraaid om haar goede kant te lopen whahahaha.
en ze kijk ook soms nog wel eens boos naar me
zo van moet dit nou dit wil ik helemaal niet

gisteren gingen ik en ireen haar proberen met touwtjes te laten lopen
nou de lol begon al dat ik een te lang touwtje had hihihi
na het in stappen was ik het touwtje aan het doen.
maarja ik stond met longeerlijn in me handen en die touwtjes dus ik dacht nou laat ik whis ff los stil staan
whahahah dus ik de longeerlijn afgeklikt
en ben bezig met die touwtjes en ze bleef lekker staan.
dus ik die touwtje door de ogen van haar longeersingel heen gedaan gaat ze ineens lopen
whahahahahahhaah ik achter haar aan met dat touw in me handen whahahhaha dus me ireen lache en whis stapte flink door en ik ho ho whis en aan die touwtje trekken whahahah
leek wel of ik aan het mennen was
dus ik dat touwtje een kanl losgelaten en ze liep zo richting de uitgang van de bak whahahah
nou ik haar weer gehaalt en toch maar aan de longeerlijn vast gezet
ben ik eindelijk zover liep ze net twee stappen (met een heel lost touwtje om haar te laten wennen)
gaat bella zitten blaffen in whis d'r box die was het zat wilde eruit hihihi
nou toen zijn we er maar uit gegaan whahahah
kwam ik bij whis haar stal aan zat bella echt zo te kijken van waar blijf je nou wat moet ik nou op de enge stro

zo dit is hoe mijn avondje stal was

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 13:03

hihi Peet.
Maar we hebben nog wel met z'n drietjes gezellig thee zitten leuten.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 13:12

Hey Tonke, wat vervelend voor jou en Eric zeg. Je zult altijd zien dat alles tegelijk komt en zeker met dit soort dingen. Uiteraard helpen we een handje mee, wees even slim en neem de telefoonnummers op het prikbord van ons even over. Mocht er wat anders zijn, kan je het ons ook laten weten. Oja en welke dagen doet Ireen Froukje en welke dagen zijn van jullie?

Peet, wat een giller met Whis zeg. Was het hek wel dicht, anders was ze waarschijnlijk gewoon haar stal ingelopen Ze is wel superbraaf hoor en vindt het allemaal maar goed haha.

Max knapt al lekker op, hij staat stukje bij beetje, beter en sneller op. Raar is dat hoor, als je bij de dierenarts bent geweest lijkt het al alsof ze daar alleen al van opknappen Maar goed, dit zien we natuurlijk graag...

Nou ik ga me klaarmaken voor stal, Ireen zit op ons te wachten met taart * yammie *

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 13:25

ja das waar wil sorry was je ff vergeten in me verhaal

ja lin hek was dicht en ik riep nog naar wil wacht ff met owen whahah
die wilde ook gaan longeren maar whis liep los
lekker joh dat max weer opknapt kijk je weet ze zijn oud maar kwijt willen we ze nog lang niet die lieffie woeffies

zit klaar en wacht op lin en dan lekker taart eten jammieeeeeeeeeeeeee

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 19:16

MEDEDELING

Ik heb net 14kaarten gereserveerd.
Voor de barokke dag in balkenbrug.
De kaarten zijn voor:Ruud petra orlando waldo en hilde
Dave linda en elgar
Eric tonke sanne ireen
Arjan debbie en zus van debbie
dat zijn ze

Als er nog meer mensen mee willen dan moet ik dat opnieuw vragen of dat nog kan
ook willen we er om half tien zijn in balkenbrug hoe of wat horen jullie nog van mij

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 19:51

Hartstikke mooi Peet, dat wordt een gezellig clubje zo Ik heb er wel zin in hoor, het zal een leuke dag worden. De hele dag omringd door Andalusiers en Friezen vind ik zeker geen vervelende bezigheid

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 19:58

Peet Whisper

Afbeelding

Elkaars grote liefde

Afbeelding

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 20:04

wahhahahahah kicke zeg echt gaaf

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 20:48

hahaha nu de rest nog ben alleen bang dat Owen gaat stuiteren als ik zo gek ga doen hihihi

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 23:25

Zo ik heb net een bevestiging gehad dat er 14 kaarten klaar liggen.
Gereserveerd op stal Langelaan.
Dus word een leuke dag zo.
Veel foto's maken (he dave ) hihi

Ook is orlando vandaag op western stal madepolder geweest
er waren wedstrijden vandaag en een meisje die hij kent heeft daar een paardje staan
sanne van de western winkel miste ons wel.
maar we gaan gauw weer een keer.
ook kwam hij ad en z'n vrouw tegen die deed mee aan een wedstrijd.
ook kwam hij daar nog andere bekende tegen
hij mocht uitstappen op een hele mooie welsh cob
met dat vrouwtje hebben wij veel praat gehad in het verleden.
maar ze moest ff naar de wc dus orlan mocht er op nou hele ervaring dus
hier zal ik ff een mooie foto plaatsen.
als je dit beesje bezig ziet ga je gewoon kwijlen (ik wel althans)
Afbeelding
heeft gewoon manen van 1.50m kicke hoor
nou ik ga stoppen morgen weer een drukke dag
stal langelaan gaat supoorte voor lin bij slingeland hihi
meid zet hem op een dikke kus voor jou en thomas xxx

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 23:45

Hallo allemaal,

Wat een gave foto's vooral die van jou Peet. Echt geweldig.

Bedankt verder voor jullie steun. Ik zal inderdaad jou tel nr even in mijn mobiel zetten Linda. Die van Petra had ik al.

Linda ik kan je morgen helaas niet komen supporten maar ik ga wel voor je duimen. Laat je even weten hoe het gegaan is??

Ik mocht vanmorgen nog zeggen dat Met Sanne alles goed ging. Ze ligt nu met hoge koorts in bed. Met waarschijnlijk flinke keelpijn en ze hoest echt met een blaf. Ze werd net huilend wakker. Heb der een zetpil gegeven. Ook heeft ze een lekker ijsje op. Ze ligt nu weer lekker in der bed. Hopelijk gaat ze zo weer lekker slapen en voelt ze zich morgen weer wat beter.

Nou welterusten allemaal en tot morgen.

Oh ja Peet, wij hoefde niet naar Drenthe toe de visite kwam hier. Het was de vader van Eric met zijn vrouw. Dus die hebben weer een heerlijk dagje met hun kleinkind gehad want zo vaak zijn ze elkaar niet.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 00:44

whahahah ja tonke ik las het
dan lees ik te vlug dus ik dacht dat je daar heen ging whaha
nou lekker zeg zo'n dagje met opa en oma
jammer dat ze nu niet lekker is zeg
geef haar maar een dikke kus van ons
en dat ze maar snel beter mag worden

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 11:35

goede morgen dames
zo weer een leuke dag vandaag
zo ff ireen oppikken en dan naar stal paardjes doen
dan gaan we met z'n alle op naar slingeland
vanavond horen jullie meer (vvor de mensen die niet gaan)
groetjes doeiiiiiiiiiii

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 15:19

Haaaai Allemaal!
Zo, moe en voldaan kom ik net van stal. Lin is nu waarschiojnlijk met haar eerste proefje bezig! Ik ben heel hard aan het duimen hoor! Volgende keer ben ik erbij, anders mogen jullie me van stal verbannen

Tonke, je kan mij en mijn vader ook altijd bellen he! We zijn er toch, dus ik doe graag iets voor je als je zelf niet kan!

Peet wat een geweldige foto's van jou en Whis! Echte liefde!

Lin wat een leuke foto van cowboy Aad! haha ik heb hem even als achtergrond ingesteld, kan pa hem zo als hij thuis komt ook meteen zien!

Uuuhm en heb ik verder nog berichtjes van iemand gemist? jemig dit topic gaat ook zo snel!!
Oja ik zie dat ik gebak heb gemist hihihi

Even een kleine update over Yus: Hij liep vandaag super! Orlan is in de bak gaan staan met de zweep (thanks Orlan) en hij liep heel braaf zijn rondjes. Ik heb het later overgenomen toen jullie met Lin meegingen. Hij bleef heel braaf lopen en had er zin in. Zelfs linksom liep hij al wat ruimer en haast niet meer kreupel. Ik ben echt heel erg blij dat ik vooruitgang zie!
Hij was flink bezweet en ik heb hem lekker ingepakt op stal gezet! Wat extra kuil gegeven en wat peentjes!

Nou ik ga hier verder met duimen voor Lin!
Kus Mir

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:29

Lin en Thom GEFELICITEERD!!!!!!! Ik ben helemaal trots op jullie!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:03

Eindelijk weer thuis, wat een dag joh Op een of andere manier regent of sneeuwt het altijd als we naar Slingeland gaan. Ik ben wel blij dat we dan de kans krijgen om lekker binnen in te rijden. Het liep vandaag allemaal erg uit en uiteindelijk waren we toch een stuk later thuis dan gepland.

De eerste proef ging niet zo lekker, het gingen steeds wat kleine dingen fout. Maar de tweede ging een stuk beter en daar heb ik dan ook weer een winstpunt voor

Ik had vandaag weer superfans bij me, bedankt allemaal voor jullie support. En Peet, bedankt voor je hulp Thom was dit keer niet nat van de rit zowel heen als terug en heeft zich ook tijdens het wachten heel netjes gedragen hoor. Dave heeft ons door het vieze, natte, gladde weer heelhuids teruggebracht...

Thom staat nu lekker uit te rusten en wij gaan hier een hapje eten

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:05

moossie schreef:
Lin en Thom GEFELICITEERD!!!!!!! Ik ben helemaal trots op jullie!

Heey Mir dank je wel, het was een geslaagde dag

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:02

hallo allemaal hier ben ik dan maar weer een keer.
ik gaat een weekend verslag maken want ik heb een top weekend gehad:D.

zaterdag.

ik ben lekker naar western stal de madepolder geweest in denhaag.
mandy een vriendin die ik ken heeft daar een qaurter staan ze vroeg of ik zin had om te komen kijken tuurlijk zij ik graag zelfs.
nouw ik kwam daar aan om 2uur nouw even naar sanne geweest even gedag gezegd en toen naar mandy nouw lekker silver haar paard opgezadelt en toen ging ze der proef lopen nouw de had 2 winstpunten in dresuurtaal whaha
dus nu mag ze in classe 3 reining starten joepie
loop ik daar door de gang van de stallen staat SHADOW daar de welsh cob ahh wat is die mooi zeg hij moest ook starten nouw ik helpen met uitvlechten en nog even met baby doekies helpen om hem te laten glimme:D nouw hij zag er weer blitz uit en toen moest ie starte nouw hij was de enige die over de 15 meter kwam met een sliding stop iedereen klappe nouw maar de baas moest naar de wc dus die zat dat dat niet kon vanwege SHADOW nou dus ik zo nou ik wil wel even op hem lette en toen kwam het zinetje wat ik eigenlijk hoopte kan je rijde ?? dus ik zo ja een beetje zij zo nouw klim er dan maar op gewoon beetje stappe en draven je hoeft niet veel aan de teugels te zitten zij ze nouw dus ik gewoon relax rijde nouw als ik de teugel teen zijn nek lag ging hij naar die kant prachtig en dan zit je in draf en dan is het hooow en dan staat ie egt stil prachtig nouw zij had ook 2 winstpunten en toen werd het al laat toen was ernog training voor de gevordere nouw dat was ook spectaiculer toen was ik het zat heb ik mijn ouders gebeld en hebben mij weer opgehaald.
dat was mijn zaterdag pfff

Zondag.

ik word wakker kom opschieten linda heeft wedstrijd en ik wil optijd op stal zijn nouw ik me opgefrist en me aangekleed en gingen we naar stal nouw WHISPER lag in de stal en was niet helemaal whis dus getempratuurt nuow niks aan de hand ze heeft wel erg last van haar buik nouw toen kwam mirjan van ja ik gaat yustin opjagen dus ik zo van nouw ik wil het ook wel doen en toen zie mirjan ja joepie nouw dus lekker ingstapt en toen lekker laten draven hij was zo braaf in het begin ging ie heel de tijd in de hoeke staan maar daarna bleef ie gewoon zijn rondjes lopen tog best wel trots op hem en op mezef whaha want ik had het gezien met WIL en MIR een week geleden dat ging niet egt lekker nou ik was net lekker bezig hoor ik opeens me moeder orlan kom we gaan dus ik pissig want ik was net zo lekker met yus bezig nou dus ik tegen MIR gezegd dat we weg gingen toen kwamen we aan bij slingerland nouw het sneuwde dus het was ..... weer linda moest egt super lang lopen in de buite bak voordat ze naar inne mocht nouw toen naar linda der proefjes gekeken en gingen wel lekker vond ik ze heeft 1 WINSTPUNT gehaald super gedaan LIN!!
toen weer naar stal lekker met whis staan knuffe en toen nog ff met yus en thom een kusje gegeven whis lekker in gevlochten toen gingen we naar huis.
lekker warm binne nu pff heerlijk het was egt ...... weer vandaag

sorry voor het lange verhaal maar had zin om te vertelle wat ik allemaal gedaan heb.
nouw weltrusten allemaal ik gaat lekker slapen
zie jullie morgen wel

p.s Mir ik wil het best wel eens vaker voor je doen hoor yus opjagen als ik op stal ben ik vondhet heerlijk dat ie lekker luisterde

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:29

Nou Orlan ik ben helemaal blij met je!! Je bent volgens mij stiekum een paardenfluisteraar, want toen ik het van je overnam bleef die bolle braaf zijn rondjes lopen!!
Heb je een keer niets te doen, dan mag je hoor

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:32

als ik er ben wil ik het best doen hoor mir geen probleem en tja ik weet niet hij luistert toch wel een beetjke naar me whaha als is het niet te geloven maar toch doet ie dat whaha

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:33

nee het is gewoon een sgatje hoor mir whaha

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:48

hey lin gefeliciteerd!!! wat een pech zeg met dat weer brrr. hoop dat je de volgende wedstrijd een keer met droog weer mag rijden

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 21:51

Nou het was weer een top daggie zo
Lin en thomas hebben het prachtig gedaan.
Dikke kus voor jullie op naar volgende week
En lin dankje maar heb volgens mij niet veel voor je gedaan hoor vandaag hihi

nou zoals orlan al schreef is whis niet zo lekker
ze is hengstig en heeft er dik keer wat last van.
na overleg met wil ( die ik dankbaar ben dat ze gelijk kwam vandaag, dankje meid).
zetten we haar ff tot morgen op enkel maar hooi.
ook houden we haar mesten ff in de gaten hoeveelenz
mocht het morgen niet beter gaan dan haal ik er ff de Da bij.

nou ik ga ook stoppen ff kletsen met lin op msn en dan me mandje in
moet morgen tot half vijf werken
mocht er wat zijn meiden met whis overdags bel me gelijk he?
heb me mobiel bij de hand
nou doei doei