Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ze is wel superbraaf hoor en vindt het allemaal maar goed haha.
Maar goed, dit zien we natuurlijk graag...
Ik heb er wel zin in hoor, het zal een leuke dag worden. De hele dag omringd door Andalusiers en Friezen vind ik zeker geen vervelende bezigheid
Whisper
hahaha nu de rest nog ben alleen bang dat Owen gaat stuiteren als ik zo gek ga doen hihihi
Volgende keer ben ik erbij, anders mogen jullie me van stal verbannen
Echte liefde!
hihihi
Op een of andere manier regent of sneeuwt het altijd als we naar Slingeland gaan. Ik ben wel blij dat we dan de kans krijgen om lekker binnen in te rijden. Het liep vandaag allemaal erg uit en uiteindelijk waren we toch een stuk later thuis dan gepland.
Thom was dit keer niet nat van de rit zowel heen als terug en heeft zich ook tijdens het wachten heel netjes gedragen hoor. Dave heeft ons door het vieze, natte, gladde weer heelhuids teruggebracht...
moossie schreef:Lin en Thom GEFELICITEERD!!!!!!!Ik ben helemaal trots op jullie!
kan je rijde ?? dus ik zo ja een beetje zij zo nouw klim er dan maar op gewoon beetje stappe en draven je hoeft niet veel aan de teugels te zitten zij ze nouw dus ik gewoon relax rijde nouw als ik de teugel teen zijn nek lag ging hij naar die kant prachtig en dan zit je in draf en dan is het hooow en dan staat ie egt stil prachtig nouw zij had ook 2 winstpunten en toen werd het al laat toen was ernog training voor de gevordere nouw dat was ook spectaiculer toen was ik het zat heb ik mijn ouders gebeld en hebben mij weer opgehaald.
als ik op stal ben ik vondhet heerlijk dat ie lekker luisterde