Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 17:11

Thea heeft de teek eruit gehaald. En of Raf mij gemist heeft, geen idee.

Amarie

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 20:59

Heerlijk gereden vandaag, maar wel erg hard.
Salvador heeft het echt te pakken, eerst even opstarten en dan tempo tempo tempo. Ik moet nu dus oefenen op tempo terug maar die knop had ik vandaag in elk geval niet gevonden.
En dat zal voorlopig ook nog wel niet gebeuren, maar ja dan hebben we weer iets om aan te werken.

Linda deed het zelf heel goed, het was alleen om te zorgen dat ze vol bleef houden en Nico trok naar de openstaande deur. Ik dacht laten we er in elk geval voor zorgen dat hij binnen blijft.

Doontje dat van de buitenrit is wel balen maar aan de andere kant met die hoge temperaturen wel voor te stellen. Ter eerste zijn de paarden veel rustiger en ten tweede, flink werken met dit weer komt ze niet echt ten goede. Ik heb het de dagen met het warme weer, heel erg rustig aan gedaan en hooguit 30 minuten gereden die voor zowel het behoud van Salvador als van mijzelf }>

Nou dames ik hoop dat het allemaal gaat leuken met de tentamens en examens, het einde is in zicht moeten jullie maar denken.

En voor Joyce, ik zal voor je duimen dat het iets wordt

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 12:54

Ja ik hoop het ook.. heb gelukkig veel op de manege te doen dus ik verveel me nog niet echt, maar geld moet ook binnen komen he..

zondag springles dus we kijken wel hoe dat gaat uitpakken (ik als de niet springheld )

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 15:32

Amarie schreef:

Doontje dat van de buitenrit is wel balen maar aan de andere kant met die hoge temperaturen wel voor te stellen. Ter eerste zijn de paarden veel rustiger en ten tweede, flink werken met dit weer komt ze niet echt ten goede. Ik heb het de dagen met het warme weer, heel erg rustig aan gedaan en hooguit 30 minuten gereden die voor zowel het behoud van Salvador als van mijzelf }>

O maar ik bedoelde dit ook echt niet aanvallend ofzo, alleen gaan wij bijna altijd de bossen in. Zeker op de bredere paden is het goed te doen in de schaduw. En dan is het voor mij wel flink balen als je een uur lang langs dooie weilanden over het asfalt hobbelt.
Naar buiten hoeft voor mij geen race-tocht te worden, absoluut niet. Maar 'naar buiten' is voor mij de natuur in, niet het asfalt op.

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 18:43

Ik ga zometeen weer even naar de manege, alle stress van me af zetten. Heb vandaag 3 uur en 5 minuten op me kont gezeten om een tentamen te maken en heb nu een lamme hand van al het schrijven. Maarja nog anderhalve week en dan VAKANTIE! Nou ja dan ga ik weer werken....

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:39

Oww het schiet allemaal op met de vakanties..

Nog mensen die ook echt uit Nederland weggaan? ik niet..

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:52

Nee, ik blij in Nederland. Ga een week naar Heijen naar Center Parcs Het Heijderbos. Kan daar ook paardrijden maar ga dat denk ik niet doen. Is niet zo leuk voor vriendlief he.
Maar ja vandaag weer gereden, in het begin ging het voor geen ene meter maar op den duur liep ze weer heerlijk te sjouwen, alleen zouden die ezels die bij ons in de les rijden eens moeten leren om rekening te houden met een ander.

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:07

Jaja, ik ga weer naar Aruba
Vorig jaar ook geweest en was toen heel leuk, hopelijk dit jaar ook

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:08

Ik ga naar zuid-Frankryk met een vriendin , 3 weken aan de zee!

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 00:16

sjaslique schreef:
Nee, ik blij in Nederland. Ga een week naar Heijen naar Center Parcs Het Heijderbos. Kan daar ook paardrijden maar ga dat denk ik niet doen. Is niet zo leuk voor vriendlief he.
Maar ja vandaag weer gereden, in het begin ging het voor geen ene meter maar op den duur liep ze weer heerlijk te sjouwen, alleen zouden die ezels die bij ons in de les rijden eens moeten leren om rekening te houden met een ander.

dat blijf je altijd houden haha..

En vriendlief niet mee paardrijden, jaa wat is dat nou
ziatje schreef:
Jaja, ik ga weer naar Aruba
Vorig jaar ook geweest en was toen heel leuk, hopelijk dit jaar ook

zoiets lijkt me ook mooi joh.. Met het vliegtuig en dan na die abc-eilanden.. volgens mij is het echt mooi daar (of was dat in mijn dromen )

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 11:27

Jaa is zeker mooi daar!
Witte stranden en van die tropische vissen met allerlei kleurtjes enzo.
Heel helder water dus ik ben de hele dag aan het snorkelen, haha

summerfeel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 13:56

oow aruba, echt vet relaxed...

ik ga over twee weken 11 dagen naar kroatie.... begint al lekker dicht in de buurt te komen

Fem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 15:10

Ik ga over 2 weken een weekje naar Kijkduin met mijn ouders en mijn zusje. (en misschien mijn halfbroer)

En in week 32 ga ik naar "Bant" wat vlakbij Emmeloord ligt. Voor een weekje

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:29

ziatje schreef:
Jaa is zeker mooi daar!
Witte stranden en van die tropische vissen met allerlei kleurtjes enzo.
Heel helder water dus ik ben de hele dag aan het snorkelen, haha

jaa idd zo zie ik het ook voor me ja.. eerst sparen en dan volgend jaar maar eens kijken.. Meisje die ik ken gaat voor 1 jaar in curacao wonen, omdat haar vriend daar naartoe is voor zijn werk..

Mijn springles ging super, Olympus was relax dus ik ook.. na ongeveer 3 kwartier ging monique erop.. Ik moet nog wel leren, maar we komen er wel denk ik

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:18

Nou Joyce heb je het toch er goed vanaf gebracht. Ik weet zeker dat het goed gaat komen. Als je alles al gelijk kent is het ook zo saai he.

djoontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:52

Ten eerste heb ik een erg leuk lesje achter de rug. Ik zat tot mijn zeer grote verbazing op Unzipped. Dus heel nieuwschierig maar gaan zadelen en opgestegen. Nou moet ik de eerste keer dat ik een nieuw paard rij altijd zeer lang wennen. Dus ook deze les alleen wat knopjes uitgetest en m niet al te hard achter zijn broek aan gezeten. Unzipped vond t iig wel best zo, aangezien ik het persé zonder zweep wilde proberen hingen zijn achterbenen de helft van de tijd in China. Mocht het ooit nog eens voorkomen dat ik erop zit. Dan zal ik het hem natuurlijk ietsje moeilijker maken

En wat vakantie betreft: ik stap 4 juli in het vliegtuig naar Samos. Het groenste eiland van Griekenland dat vlak voor de kust van Turkije ligt. Tsja...dat heb je he als vriendlief een natuurfreak is.
Maar mij hoor je niet klagen hoor

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 23:21

Ik ga pas de laatste 2 weken van september naar Cran Canaria voor 2 weekjes. Dus dat duurt nog even.

Heb vanmorgen Joyce zien springen, dat ging goed en al best hoog (bbbbrrr, mij niet gezien).

Heb zelf niet zo lang gereden, kreeg ontzettende hoofdpijn van mijn cap, heb hem afgezet maar had meteen zoiets van, dat moet ik niet doen rijden zonder cap, dus de eigenaar erop.

Tjonge wat had ik toch weer een goed voorgevoel, hij ontplofte met toch zeg, niet te zuinig (dit doet hij zo eens in de drie maanden), hij had alleen wel pech dat de eigenaar erop zat, die heeft hem even goed duidelijk gemaakt dat het zo niet werkt.

Morgen mag ik zelf weer, eerst nog even een cap regelen die ik kan verstellen, want mijn hoofd, rijden en deze hitte dat gaat nu echt niet samen

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 23:47

Dat is inderdaad wel erg lastig ja als je cap niet fijn zit met dit weer. Ik heb pas een nieuwe, maar ik heb nu ook wel een maatje groter als mijn vorige cap.
En wat springen betreft ben ik ook een watje. Ik heb het laatst weer eens geprobeerd, was wel met dressuurzadel, maar ik ben te schijterig. Lag de laatste keer horizontaal op mijn paard en ben met alle moeite er boven op blijven hangen.

Gelukkig maar dan dat je een voorgevoel had.

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 00:42

nou ik vond dit dus nog niet eens zo heel hoog hoor, wat monique naar mij moest doen wel, maar dat kon ook goed lijken..

En die Sal zeg ik stond ook even te kijken, want idd dit heb ik hem nog nooit zien doen..

Ik heb meestal van mijn cap geen last, maar als ik al hoofdpijn heb hoef ik hem ook niet op te zetten nee.. Ik krijg ook zon hoofdpijn van die zon, dus voortaan een pet op of een zonnebril..

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 23:38

Vrijdag gaan we met Gorez naar kesteren.. We gaan kijken of shockwave bij Gorez helpt..
Stiekem hoop ik natuurlijk van wel, maar we zullen wel zien

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 00:03

Oei dat wordt duimen dan vrijdag.
Zie je vanavond (want de klok geeft aan 0:02)

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 20:19

Ben benieuwd hoe het gaat aflopen met Gorez. Maar dat hoor ik vrijdagavond of zaterdag nog wel. Nog even en dan ben ik twee weken lang iedere dag op de manege, echt heerlijk.

summerfeel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 09:20

ik ben ook heel benieuwd hoe het zal aflopen! duim stiekem met je mee hoor, dat t werkt.

moet je iemand rijden angelique?? dat je zo vaak op de manege zult zijn?

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 10:34

Ja, ik doe Legend als Marloes op vakantie is als het goed is. Zaterdag even verder doorspreken.

djoontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 10:45

Ik hoop dat Gorez baat heeft bij die therapie, en het is natuurlijk gewoon het proberen waard. Ben benieuwd hoe hij er op reageert..