Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FlashyFreddy schreef:Ik heb gereden in de volgende maneges :
* Welkomhoeve in Grobbendonk
* De Heide in Pulderbos( nog iemand die daar nu rijd? Weet iemand hoe het met mistral is?)
* Beggard in Zandhoven
En nu heb ik een eigen paardje gekocht en sta ik op manege Zellehof in Herenthout.
Saartje01 schreef:FlashyFreddy schreef:Ik heb gereden in de volgende maneges :
* Welkomhoeve in Grobbendonk
* De Heide in Pulderbos( nog iemand die daar nu rijd? Weet iemand hoe het met mistral is?)
* Beggard in Zandhoven
En nu heb ik een eigen paardje gekocht en sta ik op manege Zellehof in Herenthout.
Mistral is spijtig genoeg al een heel aantal jaren overleden...
Citaat:@ Saartje01 : Rij je zelf op de Heide? Goh wat jammer dat hij overleden is, hij was echt mijn superfavoriet in de tijd... Geeft Lizette er nog steeds les?
En Kerinda en Quidam? Leven zij nog? En molly? ( was de favoriete pony van mn zusje).
bontpaardje7 schreef:Ik rijd in Adinkerke, De drie vijvers
Helene_ schreef:Uhm frodo is geen huurpaarddat is dat paard op mn avatar (donkerbruine). Van vossen stond er coro (klein vossepaardje, leuk beestje (merrie)!) een grote vosse ruin, beetje lomp, gonzo heet die. en dan nog basta een zweetvos.
Ik denk dus dat je coco bedoeld
pharagirlke schreef:in kattevenia verzorgen ze hun paarden wel degelijk goed hoor!
magli schreef:Helene_ schreef:Uhm frodo is geen huurpaarddat is dat paard op mn avatar (donkerbruine). Van vossen stond er coro (klein vossepaardje, leuk beestje (merrie)!) een grote vosse ruin, beetje lomp, gonzo heet die. en dan nog basta een zweetvos.
Ik denk dus dat je coco bedoeld
Frodo, is een bruin-zwart paard, en heeft een hele mooi hoofdIk heb deze zomer ook kamp gedaan in De Rhille en de huurpaarden waren toen Gonzo, Basta, Athos, Atsou, Figo en ik denk nog 2 ofzo. Het enige paard dat ze hebben gehouden is Figo.
@ Helene, rijd je gewoonlijk in de rhille of heb je daar een kamp gevolgd?
pharagirlke schreef:Toen ik ben geweest zagen ze er allemaal goed verzorgd uit, nu weet ik niet hoe lang het geleden is dat jij er nog bent geweest?
FlashyFreddy schreef:@ Saartje01 : Molly leeft nog altijd?Wat geweldig!
Mijn lievelingen van toen waren Mistral en Quidam ( de schimmel dan) want van Quidam II ben ik er afgedonderd en toen ben ik moeten stoppen met rijden vandaar dat we daar weggegaan zijn.
Met ons Karolien is alles in orde : ze vertrekt nu voor een half jaartje naar Italië! Maar ze kende je ook nog en ik moest je de groetjes doen!Wat grappig dat we mekaar hier tegenkomen.
jessy1981 schreef:mijn zus haar paardjes is vandaag verhuist naar de brabo in schilde .
Suntje schreef:
En sinds een 3tal weken rijd ik op manege 'Gulden Sporen' in Belsele (www.guldensporen.com), hele leuke manege.
Ik vraag me dan ook af of er nog meer mensen zijn hier op bokt die er zouden rijden.
Citaat:Inderdaad wel grappig. Quidam (schimmel) is al heel lang verkocht, maar hij staat nog altijd op de manège zelf gestald, daar gaat het goed mee!
Spijtig dat je toen bent moeten stoppen, maar nu terug begonnen neem ik aan, je hebt een eigen paardje hé denk ik?
Waar ergens staat hij ?
Doe je zusje maar de groetjes terug als je ze hoort dan, want wauw een half jaar naar Italië, niet mis ség!
Groetjes, Sara XXX
jessy1981 schreef:mijn zusje heeft op den gipsy gestaan
maar die ken je he geloof ik lindsy hier op bokt
ze kent uw paardje sariyah.