Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lovemika schreef:Ik help regelmatig bij ons op de manege, manege stichting 't roessing, we hebben twee appaloosas, twee fjorden, twee haflingers, een welsh-cob en nog wat kruigingen die voor de gehandicapten lopen. Het is altijd erg leuk om te zien hoe de gehandicapten opbloeien en ineens beginnen te lachen en kletsen.
mustang123 schreef:Dat is idd een luxe. "wij" in Leeuwarden hebben maar 1 instructrice die alle lessen doet... En ja dan is alles een stuk moeilijker als die ophoudt en er niemand is om de lessen over te nemen.Wat erg van die manege in Leeuwarden, wat zullen jullie balen! Bij ons is - voor zover ikhet kan bekijken - geen gebrek aan instructeurs gelukkig. Op zaterdag zijn er 5 en ze doen allemaal één les.
mustang123 schreef:Ik weet het niet zeker, maar voor zover ik kan bekijken rijdt niemand bij ons op de manege met sporen. En ik vind dat zelf prima: je hoeft er niet over na te denken, iedereen gelijk. De meeste paarden zijn ook wel zo voorwaarts dat sporen niet nodig zijn (ik kan eigenlijk geen echt sloom paard bedenken bij ons)
Citaat:Denk eens aan Mascotte??
Die is sloom maar wel voorwaards te krijgen met been en met een zweepje.
Maar hij kan ook heel irritant zijn onder het zadel
Naimz schreef:@ Superhaffies: Haha, tuurlijk hebben we je gemist't Topic veel een hele tijd stil.. Maar tis eindelijk weer op gang.. Jeuj
.
Sigislief schreef:@ superhaffies : Waar in Hongarije ben je gweest?
Sigislief schreef:Das wel minder vindt ik dat ze gewoon jouw de vieze klussies mag gaan doen.. (maar hoort er wel bij)