Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
k kan niet zo goed met roel opschieten dus dat word eerst moed verzamelen
?? en ik vind het ook beter voor de paardjes ... hebben die net ff ietsje meer rust... want die beentjes van hun kunnen het denk niet helemaal aan om veel (oke veel is het niet) te springen!
ik bedeol dan heb er 1 paardje het chilller maar de rest niet echt hoor
en ik vind het natuulijk ook gewoon leuk om met pebbels dat te rijden
zo helpt he een beetje van 2 kantjes
marjolein en marleen dr paardjes zijn er nu al een paar keer geweest .. en nog wel meer
ook is hij wel iets losser aan het worden
zoieso heb ik nu al een nee en kan ik alleen maar een nee of ja krijgen .. dus het is het proberen waard ... morgen is het donderdag .. maar ik weet niet of ik nog even 1 weekje wacht of niet
.. dus ze word als het goed is onderzocht.. omdat we haar nog niet zo lang hebben weten we niet waarneer ze gedekt zou moeten zijn .. maar ik reed vandaag .. kwam mn zweepje heel zacht tegen dr buik (terwijl ze best gewent is om hem hard te krijgen want ze word wel vaker gestraft (bokje ofso
)) en ze geeft meteen harde bok en is helemaal over haar toeren ... ik lag er half naast (geen prettig idee in onse BUITEN bak
) al is ze drachtig laat ik haar liever niet zo veel springen trainen maar wacht ik daar mee ... omdat ze nog niet zo goed kan springen en soms nog boven op de hindernis uitkomt.. dus waarschijnlijk neem ik gewoon een lekker manege paardje.. scheelt ook weer gezeik met roel
en mn paardje scheelt het ook een hoop
alleen dan heb ik nog het probleem .. welk paard moet ik dat opgeven
??
Click here to watch pebs-liefurt daar is een filmpje van haar .. ik zit op een nieuwe computer dus moet nog al mn wachtwoorden overzetten ( en dat zijn er wel 20
) ze staat bij stal de vrijheid op de kruising van de rijnsburgerweg en de voorhouterweg ze is van danielle (moyra hier op bokt)
ik helemaal verbaast dat hij mee liep reed ik er ook nog eens op
hij is best leuk te rijden alleen voor galop heeft hij de ruimte nodig om even zijn evenwicht te zoeken
verder is springen op hem ook wel leuk alleen gingen we niet omhoog omdat hij eigelijk niet mag .. voor een rijtje pionnen springt ie al maar hij zoekt nog een beetje hoe hij moet afzetten.. verder erg lief paardje en erg leuk om op te rijden .. ik snap niet waarom roel met zoveel bijzet erop rijd :S ik had alleen touwtje .. maar hij schijn af en toe behoorlijk irritant te kunnen zijn ..
)
laat pebs nou ongeveer de enige haf zijn daar die je niet vanaf de weg zien
ze staat achter een huis en de stal kan je niet zien
en naar buiten gaan we echt maar heeeeeel zelden met haar maar het zou kunnen
verder is de bak en stal helemaal onzichtbaar
.. verder staat er op de leidsevaart wel een haffie die ik ook ken .. dara verwaren sommige mensen haar mee (omdat ik daar ook een tijdje heb gelopen
) en in de wei staat ze ook niet want ze krijgt hekken open
maargoed.. kan zijn dat ik dr nog nooit gezien heb natuurlijk..
en die haflinger lijkt er echt niet op dr .. is zoieso ook nog een ruin ook
vind echt niet leuk om daar op te rijden ..zat eerst eigenlijk op mickey maar ik heb geruild .. Omdatt ik nog nooit op ravel heb gezete.. toen gingen we nog even zonder zadel..en mini sprongetje maken (met zadel) en we ging nog eff galopen zonder zadel ..
Ging wel goed..alleenterug wou die niet zo..dus ik achter sep gezet.. gaat die heeel hard draven
Dat zat niet zo lekker!
ravel vind ik ook niet geweldig .. zn draf zit voor geen meter!
heeft iemand m gezien met naom en mij me t pas de deux ?? niet alleen chica was een ramp maar raffiej ook