Manege De Poelruiterss iin Sassenheim

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mano88

Re: Manege De Poelruiterss iin Sassenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 00:10

oké, nou tof iig dat ook de eigenaar erachter staat, en dan wens ik je veel succes met het vragen aan roel, laat je het wel even weten?! Knipoog

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 14:20

Ja tuurlijk .. als k t durf te vragen Tong uitsteken k kan niet zo goed met roel opschieten dus dat word eerst moed verzamelen Tong uitsteken

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:53

succes dan maar!

miskwis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 22:50

Nouw kat ik denk niet dat het gaat lukken !! Roel is daar best wel moeilijk in ..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 22:58

ja dat weet ik .. dat is het probleem ook een beetje :F maar ja wie niet waagt wie niet wint! niet dan Tong uitsteken ?? en ik vind het ook beter voor de paardjes ... hebben die net ff ietsje meer rust... want die beentjes van hun kunnen het denk niet helemaal aan om veel (oke veel is het niet) te springen!

miskwis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 23:45

Net of als jij dan niet springt dat het dan beter is voor der paardjes Knipoog ik bedeol dan heb er 1 paardje het chilller maar de rest niet echt hoor Knipoog

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 23:46

nou dan is er toch 1 paardje Tong uitsteken en ik vind het natuulijk ook gewoon leuk om met pebbels dat te rijden Knipoog zo helpt he een beetje van 2 kantjes Tong uitsteken

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 10:37

Hey ik kan je 1 ding 100% zeggen, Ik ken roel, Ook persoonlijk en hij vind dat noooit goed.

in het verleden wilde ik ook met me verzorgpaard maar hij wilde geen andere op het erf ivm. ziektes,

Su6 met vragen maar ik weet het antw toch al!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:06

dan is er nog 1 ding .. dat er de laatste tijd wel andere op het terrein zijn Tong uitsteken marjolein en marleen dr paardjes zijn er nu al een paar keer geweest .. en nog wel meer Tong uitsteken ook is hij wel iets losser aan het worden Tong uitsteken zoieso heb ik nu al een nee en kan ik alleen maar een nee of ja krijgen .. dus het is het proberen waard ... morgen is het donderdag .. maar ik weet niet of ik nog even 1 weekje wacht of niet Knipoog

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:22

oeps ... niet zeker of ik het dan wel zo goed op haar kan springen .. er is nu bijna geen andere mogelijkheid meer dat pebs drachtig is dus dan doe ik het liever niet ! ze had al een dikkere buik maar ze word er nu ook gevoelig op dr buik en dr uiers beginnen wat te groeien Clown.. dus ze word als het goed is onderzocht.. omdat we haar nog niet zo lang hebben weten we niet waarneer ze gedekt zou moeten zijn .. maar ik reed vandaag .. kwam mn zweepje heel zacht tegen dr buik (terwijl ze best gewent is om hem hard te krijgen want ze word wel vaker gestraft (bokje ofso Clown )) en ze geeft meteen harde bok en is helemaal over haar toeren ... ik lag er half naast (geen prettig idee in onse BUITEN bak Tong uitsteken ) al is ze drachtig laat ik haar liever niet zo veel springen trainen maar wacht ik daar mee ... omdat ze nog niet zo goed kan springen en soms nog boven op de hindernis uitkomt.. dus waarschijnlijk neem ik gewoon een lekker manege paardje.. scheelt ook weer gezeik met roel Clown en mn paardje scheelt het ook een hoop Tong uitsteken alleen dan heb ik nog het probleem .. welk paard moet ik dat opgeven Haha! ??

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:12

heb je ook foto van je vz paardje dan smurffie? en waar staat ze/hij? (ben benieuwd of ik hem/haar ken) Knipoog

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 22:36

ik denk niet dat je haar kent .. ze staat nog niet zo lang bij ons Knipoog Click here to watch pebs-liefurt daar is een filmpje van haar .. ik zit op een nieuwe computer dus moet nog al mn wachtwoorden overzetten ( en dat zijn er wel 20 Tong uitsteken) ze staat bij stal de vrijheid op de kruising van de rijnsburgerweg en de voorhouterweg ze is van danielle (moyra hier op bokt)
dan nu volgende onderwerp :
Ik reed vandaag op William Tong uitsteken ik helemaal verbaast dat hij mee liep reed ik er ook nog eens op Tong uitsteken hij is best leuk te rijden alleen voor galop heeft hij de ruimte nodig om even zijn evenwicht te zoeken Haha! verder is springen op hem ook wel leuk alleen gingen we niet omhoog omdat hij eigelijk niet mag .. voor een rijtje pionnen springt ie al maar hij zoekt nog een beetje hoe hij moet afzetten.. verder erg lief paardje en erg leuk om op te rijden .. ik snap niet waarom roel met zoveel bijzet erop rijd :S ik had alleen touwtje .. maar hij schijn af en toe behoorlijk irritant te kunnen zijn ..

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 14:35

ohw ja.. die ken ik wel.. wel eens gezien Ja

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 15:17

pebbels of william?? Clown

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 17:57

pebbles.. (ik rijd altijd over die weg, om bij mn vriend te komen.. en daar zie je haflinger genoeg, dus heb haar vast wel eens gezien! Ja )

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 19:53

Tong uitsteken laat pebs nou ongeveer de enige haf zijn daar die je niet vanaf de weg zien Clown ze staat achter een huis en de stal kan je niet zien Tong uitsteken en naar buiten gaan we echt maar heeeeeel zelden met haar maar het zou kunnen Tong uitsteken verder is de bak en stal helemaal onzichtbaar Tong uitsteken .. verder staat er op de leidsevaart wel een haffie die ik ook ken .. dara verwaren sommige mensen haar mee (omdat ik daar ook een tijdje heb gelopen Clown) en in de wei staat ze ook niet want ze krijgt hekken open Tong uitsteken

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 20:15

maar de leidsevaart en de rijnsburger/voorhouterweg liggen compleet uit elkaar.. en ik ken jou verder niet, maar heb genoeg haflingers daar gezien, dus ik zou jou en een haf nooit verwarren met deze haf... Lachen maargoed.. kan zijn dat ik dr nog nooit gezien heb natuurlijk..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 20:28

ja .. dat was een vriendin van me omdat ik daar ook een vp heb gehad Knipoog en die haflinger lijkt er echt niet op dr .. is zoieso ook nog een ruin ook Clown

Felies_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 20:33

haaii!
ik heb dinsdag op; Ravel gereden.. Tong uitsteken
Wat een rotbeest Nagelbijten / Gniffelen vind echt niet leuk om daar op te rijden ..zat eerst eigenlijk op mickey maar ik heb geruild .. Omdatt ik nog nooit op ravel heb gezete.. toen gingen we nog even zonder zadel..en mini sprongetje maken (met zadel) en we ging nog eff galopen zonder zadel .. Lachen Ging wel goed..alleenterug wou die niet zo..dus ik achter sep gezet.. gaat die heeel hard draven Nagelbijten / Gniffelen Dat zat niet zo lekker! Nagelbijten / Gniffelen

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 14:30

Tong uitsteken ravel vind ik ook niet geweldig .. zn draf zit voor geen meter!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 14:33

omdat een paard niet lekker zit in draf maakt hem toch niet meteen minder leuk? ik heb hem wel eens behoorlijk leuk zien lopen, en vind hem ook wel een leuk dier... misschien als je straks wat meer bezig gaat met een paard rond te rijden, en de ontspanning bij hem vind, je hem misschien wel lekker vind rijden Knipoog

Felies_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 14:38

ja het is opzich wel een leuk beestje..
maar wat jammer is is dat die overal
heen scheurt en je m amper in kan houden.. Nagelbijten / Gniffelen

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 14:47

ja en dat ie zo'n onwijs harde mond heeft Tong uitsteken heeft iemand m gezien met naom en mij me t pas de deux ?? niet alleen chica was een ramp maar raffiej ook Tong uitsteken

Felies_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 14:50

niet gezien! Nagelbijten / Gniffelen

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 15:04

ik vind hem helemaal niet zo hard zijn zijn mond.. een fjord is nu eenmaal sterk (hierdoor nemen veel manege's ook geen fjorden) en kan zijn hals er goed op zetten, als een ruiter oneerlijk rijdt...

Ravel is niet makkelijk, dat heb ik ook wel gemerkt, een heertje met een eigen mening, maar ik vond hem absoluut niet hard in zijn mond.. vaak zijn ze hard in hun mond als er hard ''getrokken'' wordt ipv netjes gereden...