Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb Iwan van top tot teen gepoetst en een knuffel gegeven
Verder heeft me duim tussen de staldeur van Ola gezeten
Stuk van me duim topje er af
Tibeau is op me teen gaan staan toen ik hem op moest zadelen.. Me hoofd gestoten in de stal van Saartje.. Pfff... Die manege brengt me ongeluk.. Hihi.. Oja en vanaaf nog bijna van het paard gevallen met springen
... Verder gaat alle wel goed geloof ik
me hoofd doet geen zeer meer.. alleen me oor is nog erg gevoelig.. er hoeft maar iets tegen aan te komen en het ligt weer open.. dat is wel balen.. maar ben er gelukkig goed vanaf gekomen
ahhh.. mn grote vriend, mis hem echt
hoop dat zaterdag groter succes wordt met mn hoofd!
was wel grappig het is echt een ondeugend veulen
dat was wel grappig en volgens melissa hoor ik nu bij de ilona club
wel grappig. ze hoor er namelijk zelf ook bij
:
.. Melissa en Marieke (staat op de woensdag achter de bar tot 6 uur) die zijn Jan helemaal aan het overhalen om haar te houden. Melissa zei al, we gaan posters verkopen van het veulen en het geld wat we daar mee verdienen is voor het veulen (stallings kosten, eten etc etc.) Jan moest er erg om lachen. Denk dat er nu een hele grote kans is dat het blijft. Omdat iedereen erg enthousiast is over het veulen

Schaam me dood.. Haha , maar zitten well leuke tussen..
:D
) en anders wil ik wel op banjo of zo ik zie wel
) en heb haar een flinke tik gegeven en 6 rondjes laten galopperen. meestal krijg ik het maar 3 a 4 rondjes voor elkaar. verder was ze super braaf daarna en lekker moe. ze had ook weer aardig gezweet. ik wist niet eens dat omega kon rennen
, heb ook periode gehad (in het begin) dat ik haar helemaal niet in galop kreeg. dan ging ze alleen maar bokken en omhoog komen.
als ik had gewild had ik zo aan de teugel kunnen rijden, maar daar had ik echt even geen zin in